Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sadehan oli vaan plussaa.Juu...saihan se sade sai meidän kiinni vaikka kuinka yritettiin eksyttää sitä![]()
kyllä se sade sai saihan se sade joo sai seJuu...saihan se sade sai meidän kiinni vaikka kuinka yritettiin eksyttää sitä![]()
Olikos tämä se pieni hajanainen kuuro mihin osuttiinJuu...saihan se sade sai meidän kiinni vaikka kuinka yritettiin eksyttää sitä![]()
Älä kato luistata sitä... ei se dukaati jaksa keulia sillä tavallaNo mutta tulipahan yksi kytkin kulutettua aika loppuun, ehkä se kestää vielä ens tiistain...Sit loppuuki ajaminen jos ei sitä rahaa ala löytymään![]()
![]()
Ei kyl kolmostietä ajeltu... pikkasen tuolla idempänä kurvailtiinolikos tätä porukkaa siinä 9 aikaa ku tuli 5-10 pärrää ainaki 3 tiellä vastaa.. noh oli tai ei ihaillen ja kateellisena jäin sierrasta kurkkimaan![]()
Ei susta kyllä ole vara-yammuksi, liian hyviä kuviajammuttaren poissa ollessa laatukuvia, huomio erityisesti rajauksiin ja kuva tarkkuuteen http://kuvablogi.com/nayta/581627/
Kiitos jens kivat polut, sääli että alkoi sataa![]()
joku varmaan korjaa ton linkin .. kun ei osaa niin ei osaa
Heliseni...sunhan tarttee vain pikkasen irrottaa hymyä hailacilla niin kytkin on jees ja tienesteistähän me jo puhuttiin tauollaKaipa sitä on sokerista kun aina pelästyy tuota sadetta niin![]()
No mutta tulipahan yksi kytkin kulutettua aika loppuun, ehkä se kestää vielä ens tiistain...Sit loppuuki ajaminen jos ei sitä rahaa ala löytymään![]()
![]()
Myö ajeltiin pissattamaan dukaatikuskia Kuninkaantien Essollekuins pitkälle porukka ajeli kun tuossa suurin osa porukasta katosi koskenkylän kohdalla motarille tullessa? itse mentiin sitten sipoonlahden nesteelle kahville ja siitä kotiin
Samaa ihmettelin, kun kaikki hävis Essolle tultaessa pienen sateen jälkeen? Itse jatkoin Isnäsin kautta Porvooseen ja sieltä kuninkaantietä kotiinkuins pitkälle porukka ajeli kun tuossa suurin osa porukasta katosi koskenkylän kohdalla motarille tullessa? itse mentiin sitten sipoonlahden nesteelle kahville ja siitä kotiin