Mä viilaan nyt vähän pilkkuu, mut rusalla ei ole shelliäSiirretään yhteislähtö hyrylästä rusan shellille ettei vaan kukaan eksy matkallaKuinkahan te nyt pärjäätte siellä ilman mua![]()
![]()
Tuun taas vyöruusuna btw
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä viilaan nyt vähän pilkkuu, mut rusalla ei ole shelliäSiirretään yhteislähtö hyrylästä rusan shellille ettei vaan kukaan eksy matkallaKuinkahan te nyt pärjäätte siellä ilman mua![]()
![]()
rusahan määräytyy puhutaanko shellistä vai teboilistaMä viilaan nyt vähän pilkkuu, mut rusalla ei ole shelliäSiirretään yhteislähtö hyrylästä rusan shellille ettei vaan kukaan eksy matkallaKuinkahan te nyt pärjäätte siellä ilman mua![]()
Rusa = Ruskeasuo, Ruskeasanta on sit ihan jotain muuta.![]()
Tuun taas vyöruusuna btw![]()
Nää on muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta torstaisin ja yleensä klo 18.00 Kokoontumispaikka vain vaihtuu.Voi järkäle! Aivan kuin näitä miittejä järjestettäisiin mun kalenterin mukaan, aina niinä harvoina päivinä jotka on jo buukattu päätetään pitää moinen riemujuhla
KEHVILÄ sentään![]()
Juu, kyllä me "rusalla" katteltiin motocrossia jo pikkupoikina 30 v sitten..Mä viilaan nyt vähän pilkkuu, mut rusalla ei ole shelliäSiirretään yhteislähtö hyrylästä rusan shellille ettei vaan kukaan eksy matkallaKuinkahan te nyt pärjäätte siellä ilman mua![]()
Mulla on hämärä muistikuva, että ruskiksella käytiin pikkuskloddina tsiigaamassa crossia ja rusa oli ihan jossakin muualla, kuin Vantaalla.Juu, kyllä me "rusalla" katteltiin motocrossia jo pikkupoikina 30 v sitten..Mä viilaan nyt vähän pilkkuu, mut rusalla ei ole shelliäSiirretään yhteislähtö hyrylästä rusan shellille ettei vaan kukaan eksy matkallaKuinkahan te nyt pärjäätte siellä ilman mua![]()
Mietin asiaa, katotaan sit millä tuunKai mä sit tuun kun heippa käski..![]()
Mut heippakin vois sit kans tulla ihan omalla mopolla, niih!![]()
Siinäpä syy, miks ei tuppaa sopimaan mulle..Nää on muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta torstaisin ja yleensä klo 18.00 Kokoontumispaikka vain vaihtuu.