• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting TO 13.7. Veikkolan Neste

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jees, olipa taasen hyvät ajelut. Kiitoksia vaan kaikille seurasta. Kuviakin vois tuolta laitella kunhan kerkee.

Ajelut oli ihan jees, tulihan testattua että kyllä porukka peileihin katsoo ja reagoi kun takana tuleva häviää - kiitos ja anteeksi sille toiseksi viimeiselle joka lähti mua hakemaan evitskogissa. Koitin kyllä näyttää sinulle että mene vaan, otan teidät kiinni myöhemmin kun jouduin pysähtymään hetkeksi bussipysäkille korjaamaan vermeitä.

Upinniemikin nähtiin, harmi vaan että ei menty sodeen pullakahveelle - toisaalta enemmän silmänruokaa se "pikkusuolainen" siellä Porkkalan kahvilalla oli
biggrin.gif

Muttajoo, kiitos ja anteeksi täältä vielä kerran. Ja Seppo, sun vehkeet on sit mulla - kyllä nää on perkuleen pienet...

Oli hyvät ajelut joo.. Melkein pysyin letkassa. Tais muuten olla "pikkusuolasella" haku päällä, ku niin vonkas "kyytiä".
tounge.gif

Ja näinpä vielä antikukkahattuilua länsi-väylällä
buttrock.gif

Eli ihan jeppis kamaa tämäkin torstaiajelu.

Ekaa kertaa mukana, mutten taatusti viimeistä..
..Vaikka ajoreitti suuntautuikin tutuille seuduille,
kotoonta Veikkolaan ja Veikkolasta kotiin Upinniemeen..
biggrin.gif

Että tällä kertaa oisin voinut taas myöhästyä, oisitte tulleet portilla vastaan..
biggrin.gif

Mukavaa sakkia tuntui olevan ja kiitos ajoseurasta!
062802moto_prv.gif

Ja sodeen ei menty varmaankaan siksi, että siitä olis seurannut ainakin puolen tunnin jonotus,
koska aikamoinen joukko uusia alokkaita taisi olla juuri jonossa..

Mukava reissu taas,silmään pisti yksi tilanne "uudelta naamalta".Kaverin edessä oleva ei himmannut mutkaan vaan kanttas, perässä tulevalla ajolinja "hiukan" leveäksi, onneksi ei tullut ketään vastaan ja naapurikaista riitti vaikka lähes kokonaan oli käytössä. Jos tuntuu et ei pysy täysin letkan vauhdissa, älä yritä väkisin roikkua vieraalla mutkatiellä. Kyllä seuraavassa risteyksessä odotellaan.Tässä esimerkki siitä ettei vauhtia ollut 60-70 km/h kasikympin alueella, joten mistään "wetämisestä" ei ollut kyse.Kiitoksia mukana olleille ja letkanvetäjille.Jassu mä en voinut vastata sille "pikkusuolaselle" mitään kun se pyysi isointa,kun mullahan on pienet ja nekin sulla lainassa.
biggrin.gif

Mukava reissu taas,silmään pisti yksi tilanne "uudelta naamalta".Kaverin edessä oleva ei himmannut mutkaan vaan kanttas, perässä tulevalla ajolinja "hiukan" leveäksi, onneksi ei tullut ketään vastaan ja naapurikaista riitti vaikka lähes kokonaan oli käytössä. Jos tuntuu et ei pysy täysin letkan vauhdissa, älä yritä väkisin roikkua vieraalla mutkatiellä. Kyllä seuraavassa risteyksessä odotellaan.Tässä esimerkki siitä ettei vauhtia ollut 60-70 km/h kasikympin alueella, joten mistään "wetämisestä" ei ollut kyse.Kiitoksia mukana olleille ja letkanvetäjille.
En mäkään vuosiin ollu Upinniemen pätkää ajanu, viimeks varmaan 8 vuotta sitten ja sillonkin oli alla intin 9000 TurboSaabi. Jätin ihan tahallaan niihin edellämenneisiin R-pyöriin väliä kun lähtivät edessäni taittamaan
smile_org.gif

Jos tosiaan pätkä ei ole tuttu ja on epävarma hommasta, niin ei muutakuin sinne peränpitäjän eteen vaan - kyllä mää pidän huolta noista hissummin menevistäkin
smile_org.gif

sanoi:
Jassu mä en voinut vastata sille "pikkusuolaselle" mitään kun se pyysi isointa,kun mullahan on pienet ja nekin sulla lainassa.
biggrin.gif
No se prkl. Mä tässä mietin et pitäisköhän sitä lähteä huomenna porkkalaan ajelemaan kun oli niin mukavat tiet ;)

Se isoimman titteli jäi nyt ratkomatta, toisaalta hyvä ettei esim Hannula ollut mukana tai jopa joku Trumpan rocketilla - ei meillä matkavessanisteilla olis ollu enää mitään jakoa
biggrin.gif

Kai meidän pitää käydä moikkaamassa "pikkusuolaista" ennen kun jätkät tulee reissusta. Juttu varmaan kuulunut jo sinne kun,Ace ja Hannula kirjoitti et paluu patka taittuu ripeään tahtiin ....
tounge.gif

Jep jep, kivaahan taas oli, kiitti kaikille seurasta
bowdown.gif

Kriisin paitakin pääsi taas kotiin
smile_org.gif

Mut sitä mä en kyllä ymmärrä miten nää jätkät on niin kovin kiinnostuneita koirista
eek.gif

No jaa ,ehkä ne on kennel -ihmisiä
lookaround_orig.gif

Tässon parit kuvat reissusta. Harmittaa ihan poikien puolesta kun ei tullut otettua siitä "pikkusuolasesta" yhtään kuvaa
tounge.gif

Kuvat

Hauskaa oli, vaikka käytiinkiin mun inhokki-paikoissa Porkkalassa ja Mutterilla. Kiitos kaikille ajo- ja juttuseurasta (levottomasta sellaisesta)  
smile_org.gif

Mutterilta pääsin kotiutumaan vasta puolenyön paikkeilla, tuli enemmänkin vanhoja tuttuja pyörillä ja veneillä paikalle.

Paita kiittää ahkerasta ajelutuksesta, sillä on tullu varmaan enemmän kilometrejä Yammutaren kyydissä kun mulla koko kesänä  
biggrin.gif

Juu, nastaa oli taasen. Alkaa vaan olla nuo mutkat jo aikasen sahattuja, no pian Petri palaa ja vie pelottomasti porukan uusille hiekkateille
wink.gif

Voisi melkein lyödä vetoa että porukan karjut käy useammankin kerran "pikkusuolaisen" kahvikojulla taukoilemassa ja saattaa se varakypäräkin vahingossa mukaan sattua...

-o-

Back