Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höpö höpö. Ei se oo niin justiinsa, vaikka menis tonninkin päälle.Huoltoon aikaa 1,5 viikkoa ja huoltoväliin matkaa 300km - pakko kai jättää nää hupiajelut väliin![]()
Juu, ne on viitteellisiä nuo kilometrimäärät. Autolla menny joskus useemmankin tuhannen yli ja huollossa katelleet ihan ihmeissään kun on höpissy että meni vähän enempi kilometrejä. Ja mukaan oisin tulossa huomenna.Höpö höpö. Ei se oo niin justiinsa, vaikka menis tonninkin päälle.Huoltoon aikaa 1,5 viikkoa ja huoltoväliin matkaa 300km - pakko kai jättää nää hupiajelut väliin![]()
Mä tuun mä tuun![]()
sanoi:Jos noin on niin kai munkin pitää harkita. Ei oo vaan vehkeet mukana kun meinasin et jos saavun niin koukkaan suoraan duunista sinne.![]()
Onks Seppo muuten tulos ?
Jos mä laitaan suh vehettä niin se on sit sillee aika ykspuolista, saadan kimppakiva aikaan jos ota Sepon vehkeet mukaan (ite vehje ja sitten se naru kans).sanoi:Jos noin on niin kai munkin pitää harkita. Ei oo vaan vehkeet mukana kun meinasin et jos saavun niin koukkaan suoraan duunista sinne.![]()
Sä saat lainata vaikka mun vehettä![]()
Se on kyllä taivaan tosi, ei muutakuin rööki toiseen kouraan ja pringles-purkki toiseen - sitten vaan seppo pykäläänsanoi:Sepolle sitä ei voi lainata, kun se ei kuitenkaan osaa sitä käyttää...
(tai sitten se vaan ei ole osannut laittaa comia kiinni bussiin)
mutta kyllä mä sepon raahaan mukana -eihän sitä voi yksin kotiinkaan jättää...
![]()
sanoi:saadan kimppakiva aikaan
Kyllä toisilla on helppoo ....Mikäli vaimo ei keksi muuta menoa niin ilmestyn paikalle.
Näin niitä vehkeitä vaan lainaillaan ...sanoi:Lähetetty Heinä. 13 2006,13:12
--------------------------------------------------------------------------------
Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 13 2006,13:09)
Jos noin on niin kai munkin pitää harkita. Ei oo vaan vehkeet mukana kun meinasin et jos saavun niin koukkaan suoraan duunista sinne.
Sä saat lainata vaikka mun vehettä
Jos mä laitaan suh vehettä niin se on sit sillee aika ykspuolista, saadan kimppakiva aikaan jos ota Sepon vehkeet mukaan (ite vehje ja sitten se naru kans).
Lainaa
Sepolle sitä ei voi lainata, kun se ei kuitenkaan osaa sitä käyttää...
(tai sitten se vaan ei ole osannut laittaa comia kiinni bussiin)
mutta kyllä mä sepon raahaan mukana -eihän sitä voi yksin kotiinkaan jättää...
Se on kyllä taivaan tosi, ei muutakuin rööki toiseen kouraan ja pringles-purkki toiseen - sitten vaan seppo pykälään
sanoi:Lähetetty Heinä. 13 2006,13:21
saadan kimppakiva aikaan
sanoi:JEE! kimppis siis- Mä tuon kaiken tarvittavan
Mulla tais olla suunnitelmissa reitti jonnekin pårvåån suunnille täks iltaa...
Äläs ny Seppo oo tollanen nirppisMulla tais olla suunnitelmissa reitti jonnekin pårvåån suunnille täks iltaa
Enhän mä,vehkeethän tykkää et niitä käytetäänÄläs ny Seppo oo tollanen nirppisMulla tais olla suunnitelmissa reitti jonnekin pårvåån suunnille täks iltaa![]()