• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting TO 13.7. Veikkolan Neste

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
13.7. klo 18.00 kohtauspaikkana Veikkolan Neste.
Veikkola löytyy Turun moottoritien varresta Helsingistä n. 30 km Turkuunpäin ajettaessa. Neste sijaitsee Veikkolan "keskustassa".

No koitetaan tännekin lähteä. Saas nähgdä onnistuuko.
nixweiss.gif

Koitetaan keretä mikäli ei oo bändin reenejä.On tosin hanuri romuna ku tuli viikonloppuna taas istuttuu mopon selässä kyllästymiseen asti
crazy.gif

Kävin näyttäytymässä ekaa kertaa tuolla Kirkkonummella 6.7 ja tarkoitus olis tulla jatkossakin mukaan. Valitettavasti tämä torstain ei käy. Ilta menee viihteelle synttäreiden "kunniaksi"
033102beer_1_prv.gif

Paikalle tullaan mikäli... (tähän kaikenmaailman selityksiä yms.), eli tarkoitus on tulla
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
.

Huoltoon aikaa 1,5 viikkoa ja huoltoväliin matkaa 300km - pakko kai jättää nää hupiajelut väliin
sad_orig.gif

Huoltoon aikaa 1,5 viikkoa ja huoltoväliin matkaa 300km - pakko kai jättää nää hupiajelut väliin
sad_orig.gif
Höpö höpö. Ei se oo niin justiinsa, vaikka menis tonninkin päälle.
Juu, ne on viitteellisiä nuo kilometrimäärät. Autolla menny joskus useemmankin tuhannen yli ja huollossa katelleet ihan ihmeissään kun on höpissy että meni vähän enempi kilometrejä. Ja mukaan oisin tulossa huomenna.
smile_org.gif

Mä tuun mä tuun
062802jumpie_prv.gif

Jassu mukaan kans, mulla olis pyörään 40 huolto -mittarissa jo nyt 40 ja 600 ja huolto on vasta 27 päivä. Ja vielä on moooonta pitkää reissua ennen sitä
biggrin.gif

Kriisi mä taidan taas tuulettaa sun paitaa...
tounge.gif

sanoi:
omg.gif
Jos noin on niin kai munkin pitää harkita. Ei oo vaan vehkeet mukana kun meinasin et jos saavun niin koukkaan suoraan duunista sinne.

Onks Seppo muuten tulos ?

Sä saat lainata vaikka mun vehettä
lookaround_orig.gif

Sepolle sitä ei voi lainata, kun se ei kuitenkaan osaa sitä käyttää...
(tai sitten se vaan ei ole osannut laittaa comia kiinni bussiin)

mutta kyllä mä sepon raahaan mukana -eihän sitä voi yksin kotiinkaan jättää...
biggrin.gif

sanoi:
omg.gif
Jos noin on niin kai munkin pitää harkita. Ei oo vaan vehkeet mukana kun meinasin et jos saavun niin koukkaan suoraan duunista sinne.

lookaround_orig.gif
Jos mä laitaan suh vehettä niin se on sit sillee aika ykspuolista, saadan kimppakiva aikaan jos ota Sepon vehkeet mukaan (ite vehje ja sitten se naru kans).

sanoi:

biggrin.gif
Se on kyllä taivaan tosi, ei muutakuin rööki toiseen kouraan ja pringles-purkki toiseen - sitten vaan seppo pykälään
smile_org.gif

Mikäli vaimo ei keksi muuta menoa niin ilmestyn paikalle.
Kyllä toisilla on helppoo ....
sanoi:
Lähetetty Heinä. 13 2006,13:12
--------------------------------------------------------------------------------
Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 13 2006,13:09)

Jos mä laitaan suh vehettä niin se on sit sillee aika ykspuolista, saadan kimppakiva aikaan jos ota Sepon vehkeet mukaan (ite vehje ja sitten se naru kans).

Lainaa  

Se on kyllä taivaan tosi, ei muutakuin rööki toiseen kouraan ja pringles-purkki toiseen - sitten vaan seppo pykälään
Näin niitä vehkeitä vaan lainaillaan ...
sanoi:
Lähetetty Heinä. 13 2006,13:21

saadan kimppakiva aikaan

sanoi:
JEE!    kimppis siis- Mä tuon kaiken tarvittavan

Mulla tais olla suunnitelmissa  reitti jonnekin pårvåån suunnille täks iltaa...

Back