• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK meeting TeknoShell to 15.03 klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dago
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkä laitetaan nyt tänne tää tapaaminen. Eli Ruskeasannan shellillä (tekno shell) vois nähdä ens torstaina. Juodaan kahvia/muumi limua ja rupatellaan talven sekoiluista ym. Siitä voi vielä lähteä rauhalliselle lenkillekki jos uskaltaa.:orgmp:

kartta
(Tuusulantie 10)

Tästä tää kausi lähtee, mut mukana pienellä sää ja dunnikiire varauksella. Tai pelkästään duunikiire varauksin.
biggrin.gif

Meikä peruu salivuoronsa ja saapuu mestoille
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif

(ton paikan mä löydän ilman navia
biggrin.gif
)

Pitäisö yrittää olla siellä jo viideltä niin ehittäis ajelemaan ennen pimeetä
smile_org.gif

Ajelkaahan nätisti, itse olen pakuautolla raahaamassa mummon kamppeita kämpästä toiseen
smile_org.gif

Sanookaa vaan noita aikoja jos klo 17 on parempi ni muutetaan sitä. Mulle käy kyl kumpi vaan. Mut luulen et toi klo 18 on hyvä et jengi kerkee duunista pois.

Pistetään et ollaan paikalla 17.30 lähtien.
Edit. hmm mitenköhän saan tota otsikkoa muutettua?

Äsken soitin talvisäilöön ja vähän niin kuin lupailivat että kaivavat mopedin esiin torstaihin mennessä eli mukana ollaan jos kaikki menee niin kuin on suunniteltu
062802jumpie_prv.gif
.

Back