• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting TB Kauniainen 14.9. klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonni, nyt olis kuvat taas kasassa eiliseltä illalta.

-kliks-
Hienoja kuvia myös sinulla, myös Jassun kuvat oli hienoja !

Kiitos ajeluseurasta kaikille tasapuolisesti  
wink.gif

Nonni, nyt olis kuvat taas kasassa eiliseltä illalta.

-kliks-
Mulla näkyy oudossa järjestyksessä noi, kahvikuvien väliin on joku jonoajelu tullut ja sitten loppupäässäkin on aikaheittoa.
Syynä on se että tuo mulla oli tuo kuvien järjestely editointiajankohdan mukaan eikä nimen mukaan ja siitä tuo "epäjärjestys" johtuu.
Ongelman olis voinut vältää jos olisin editoinut kuvat aikajärjestyksessä, ei vaan tullut just sillon mieleen. Voisihan tuon vaihtaa tietenkin järjestämään nimen mukaan niin ongelma poistuisi.

Mulla on vaan joissakin kansioissa kuvat nimetty itse eikä ole otettu kameran valmiiksi antamaa nimeä. Näitä kuvia on sitten linkitetty muualle. Nyt jos lisään tälläiseen kansioon uuden kuvan niin se sotkee jo olemassa olevien kuvien linkitykset. Ratkaisuksi pitänee muutella noiden eilisten kuvien aikaleimoja.

Kivaa oli taas kerran, ja nyt on bussillakin sitten ajettu pieni pätkä. Ei mullekaan tullut mitään ihan akuuttia vaihtokuumetta vaikka hieno kokemus tuo olikin
tounge.gif
Muuten vaan tuli kuume ja sairaslomalta tätäkin kirjoitellaan...

Back