• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting Ruskeasannan Shell 7.9. klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu tullaan tullaan, mikäli ei mitään dramaattista tapahdu
smile_org.gif
Juu... nyt vaan pidetään kaikkia mahdollisia kehonosia pystyssä, ettei vaan sada!
wink.gif

Mä joutunen passaamaan, Sumpan koiruudet mun luona hoidossa ja toistaiseksi ainakaan Lotta ja Iida ei oo mopon kyydissä viihtyny
sad_orig.gif

Accuweather

Tuon mukaan ei enää illalla pitäis sataa. Iltapäivällä voi tulla sadekuuroja. Piti hyvin paikkansa nuo tiedot ainakin Ahveniston osalta tiistaina. Miksei sitten nytkin
smile_org.gif

Tässä voi veivata pilvien liikettä reaaliajassa eri ajanjaksoina. Näyttää siltä, että saderintama saavuttaa Helsingin näillä hetkillä.  
confused_orig.gif

Mitä sitten tapahtuu jos sataa
eek.gif

varmaan jotakin kamallaa -kun siitä puhutaan aina niin kovasti
sad_orig.gif

Mulla on onneksi sadeasu jonka saan laitettua niskaan, eli ei sateet haittaa pätkääkään
smile_org.gif

Ja -kiitos MadManin- uskallan tulla, kun mun jamahan "ihmekolina"
saatiin loppumaan
062802jumpie_prv.gif

Btw. osia saadaan ensi viikolla...

Mitä sitten tapahtuu jos sataa
eek.gif

varmaan jotakin kamallaa -kun siitä puhutaan aina niin kovasti
sad_orig.gif

Mulla on onneksi sadeasu jonka saan laitettua niskaan, eli ei sateet haittaa pätkääkään
smile_org.gif
Siinä KASTUU!!
biggrin.gif
Ja säähä sanoit asuvasi ihan lähellä? Sää pääset nopeasti karkuun jos sataa ja me muut jäädään sateeseen ruikuttamaan! Sää oot kuiteskii pistänyt saunan päälle ja heität lisää löylyä kun me muut vasta pärryytellään kotia kohti! SOOT JULMURI!!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

sanoi:
Siinä KASTUU!!
biggrin.gif
Ja säähä sanoit asuvasi ihan lähellä? Sää pääset nopeasti karkuun jos sataa ja me muut jäädään sateeseen ruikuttamaan!

Mä luulen että mun sadepuku tykkää siitä että se kastuu
smile_org.gif

Ja toi asuinpaikkakin on ihan oma valinta -juttu
smile_org.gif

Kandee muuttaa tänneppäin
biggrin.gif
biggrin.gif

Kyllä mä tuun vaikka sataakin, katellaan sitten siinä kaffeekupin ääressä että miten pitkän lenkin viittii heittää vai ajaako suorilta takaisin himaan.

Justiinsa pesin ja vahasin tuon moponkin.

Nyt kotona ja yläkroppa läpimärkänä. Joutu poistuun letkasta hämeenlinnan väylälle kun ei enää nähnyt mitään
sad_orig.gif

Täytynee lähteä pinlockin ostoon.

Lahnuksen Shell oli kait määränpää. Reittinä Ruotsinkylä-Seutula-Petas-jonnekin (erkanin tässä letkasta)

Back