• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting KE 23.8. Östersundom

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miks muuten mitkään Jarrun kuvat ei näy minun koneella  
nixweiss.gif
Jaahas, mikähän noita sivuja vaivaa kun jokunen on jo tuosta valitellut ettei kuvat näy. Useimmilla ne kuitenkin näkyy ihan ok. Antaako se sitten jonkin herjan kun kuvat ei kerran näy? Ootko koittanu uudemman kerran ladata noita?
Oon yrittäny vaikka millä konsteilla, eri selain, eri asetukset,  Adblock pois päältä, avata uuteen ikkunaan... jne. Koneen kun vaihtaa niin näkyy, eli taidan käydä siskon luona kattomassa ne  
confused_orig.gif

Ei se mtn herjaa, on vaan se pikkanen ikoni siellä vas ylänurkassa.

Vaikuttaisko asiaan et on kannettava  
nixweiss.gif
Joo mullahan se on ollu ja on vieläkin samat ongelmat kun sulla kuvien aukeemisen suhteen (nim.om. jarrun kuvien)
sad_orig.gif
Jassu arvuutteli et sois jotain hanskavian suuntaan mut tiedä häntä sitten
biggrin.gif
tounge.gif

Miks muuten mitkään Jarrun kuvat ei näy minun koneella
nixweiss.gif
Jaahas, mikähän noita sivuja vaivaa kun jokunen on jo tuosta valitellut ettei kuvat näy. Useimmilla ne kuitenkin näkyy ihan ok. Antaako se sitten jonkin herjan kun kuvat ei kerran näy? Ootko koittanu uudemman kerran ladata noita?
Oon yrittäny vaikka millä konsteilla, eri selain, eri asetukset, Adblock pois päältä, avata uuteen ikkunaan... jne. Koneen kun vaihtaa niin näkyy, eli taidan käydä siskon luona kattomassa ne
confused_orig.gif

Ei se mtn herjaa, on vaan se pikkanen ikoni siellä vas ylänurkassa.

Vaikuttaisko asiaan et on kannettava
nixweiss.gif
Joo mullahan se on ollu ja on vieläkin samat ongelmat kun sulla kuvien aukeemisen suhteen (nim.om. jarrun kuvien)
sad_orig.gif
Jassu arvuutteli et sois jotain hanskavian suuntaan mut tiedä häntä sitten
biggrin.gif
tounge.gif
Taitaa olla javapohjainen tuo albumi. Noi javajutut on yleensäkin vähän epävarmoja. Väärä versio java runtimesta voi jumittaa, selaimen tietoturva-asetuksista estetty javakilkkeiden ajaminen, tietty koko java voi puuttua koneelta... Mahdollisia syitä on monia.

Taitaa olla javapohjainen tuo albumi. Noi javajutut on yleensäkin vähän epävarmoja. Väärä versio java runtimesta voi jumittaa, selaimen tietoturva-asetuksista estetty javakilkkeiden ajaminen, tietty koko java voi puuttua koneelta... Mahdollisia syitä on monia.
On php-kääkylä toi coppermine.
Joo, katoin vähän huolimattomasti. Javascriptiä siellä kuitenkin ajetaan eli jos scriptien ajaminen on estetty selaimesta, niin ei toimi.

On php-kääkylä toi coppermine.
Joo, katoin vähän huolimattomasti. Javascriptiä siellä kuitenkin ajetaan eli jos scriptien ajaminen on estetty selaimesta, niin ei toimi.
Perustoiminnot eivät vaadi javaa tai -scriptiä, kuvan suurennos (ei jarrulla edes käytössä), slideshow jne sitten tarvitsevat.

Toimiikos noilla jarrun albumin kanssa tappelevilla : http://kuvat.net/albumi/ ?

Jassun linkki toimii moitteetta, Jarrun linkistä ei näy mikään kuva (ei edes buttonit, jne.). Kokeilin kotikoneelta ja töistä, molemmissa sama juttu.

Jassun linkki toimii moitteetta, Jarrun linkistä ei näy mikään kuva (ei edes buttonit, jne.). Kokeilin kotikoneelta ja töistä, molemmissa sama juttu.
Voihan se olla että Jarrulla on jotain hitech-kilkuttimia tuolla itse säädettynä. Mä käytän tota samaa copperminea ihan perusasetuksilal ja ongelmia ei siis ainakaan sen kanssa ole.

Voihan se olla että Jarrulla on jotain hitech-kilkuttimia tuolla itse säädettynä. Mä käytän tota samaa copperminea ihan perusasetuksilal ja ongelmia ei siis ainakaan sen kanssa ole.
Enpä ole tuohon koodiin ihmeempiä puukotuksia tehnyt pientä hienosäätöä lukuunottamatta.

Tarttee varmaan kokeilla päivittää tuo uudempaan versioon jos se vaikka auttais.

Back