• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting Helatorstaina 17.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En tuukkaa...meen apparalle korkkaan renkaat
062802moto_prv.gif
Kenenkäs ajot on apparalla torstaina?
radalle.com

Mäkin joudun tyytymään tohon ku ei löytyny kyytiä Parkkiin...
jaajaa, toikin vois olla aika mielenkiintoista....vaahtobeibejä...
wink.gif
Mä suuntaan huomenna tonne... lähetkö messiin?
tuolla mäkin siis oon (tosin lisäpainona kotilossa)..
Sinne menen minäkin, 9.30 startataan myllykukosta hjs:n kanssa.

Jenssihän vois vetää porukan apparan kautta...tulkaa moikkaan ( kattoo siis "vahausta" )
Sehän vastais aikas lähelle normaalisti ajettua matkaa
biggrin.gif

Jenssihän vois vetää porukan apparan kautta...tulkaa moikkaan ( kattoo siis "vahausta" )
Sehän vastais aikas lähelle normaalisti ajettua matkaa
biggrin.gif
Ei se suostu  
tounge.gif
, Jens yritti houkutella mut vetämään sunnuntaisen porukan alastarolle kattomaan ajoa, mut ei me tultu... Nyt se pääsee kostaa takaisin..
biggrin.gif
biggrin.gif
Kattellaan... tulee vain paha mieli
bawling.gif
jos sinne tulee vierestä katteleen kun toiset radalla kurvailee.

Musta tuntuu et sain ton silakan suostuteltua mukaan, eli tulen varmaan kakspäällä jarrailee sinne peränpitäjän paikalle...

Nonni, emmä tulekaan kivenlahteen vaan suuntaan tuonne ahvenistolle tommipommin kanssa, käydään kattoon teinicorolloja ja vaahtotypyjä...=) ja toivottavasti pääsee kiertämään rataakin.

bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Erityisesti PAKILASSA venaavat: mä en sit pääsekään helatorstain ajelulle... Ajoin kolarin duunista lähtiessä, ja Enska on paskana, mä ite en onneks pahemmin. Mut mopo on taas telakalla ties kuinka monta viikkoo, jos sitä nyt kuntoon saakaan. Etuhaarukka vääntyny, vasen vilkku ja tappi paskana, iso lommo ja maalit vek tankista ym ym... Oma vika, kai... Tulin kolmion takaa, joo kyllä, mut tyyppi näytti vilkkua et se kääntyy sinne mistä mä tulin mut ei kääntynykään! Yleensä en luota siihen et vilkuttajat varmasti kääntyy mut kai oli kiire vapaalle ja mopoilee, ni olin sit liian hätänen ja törmäsin sen etukulmaan. Ja vittu mies ei edes tullu auttaa mua siirtää mopoa pois tieltä vaan tein senki sattumalta duunista samaan aikaan lähteneen naisen kans... Kiitos herrasmiehet!!!! Ja kaiken päälle sain viel sakot!! Tätä vitutuksen määrää...

bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

...se kääntyy sinne mistä mä tulin mut ei kääntynykään! ...Ja kaiken päälle sain viel sakot!! Tätä vitutuksen määrää...

bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
Kyllä tänään on ollu lämäreitä ..
Lähdin Verkkokaupasta hakemaan kamaa ja Ruoholahteen ei
päässyt mitenkään .. lopulta jätin auton .. piiitkälle ja kävelin ..
kolme autoa kasassa siellä 51:n alkupäässä .. ja kun kotoa
lähdin, niin heti oli kaksi autoa kurtussa oikein huolella ..
ruuhkaa oli aivan sairaasti .. ei ole tullut aikoihin noin kauaa
kyyhötettyä jonoissa .. no .. aika paska päivä muutenkin ..
confused_orig.gif

Tulisin kyllä, mutta... Noh, kahden viikon päästä sitten?
062802jumpie_prv.gif

bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Erityisesti PAKILASSA venaavat: mä en sit pääsekään helatorstain ajelulle... Ajoin kolarin duunista lähtiessä, ja Enska on paskana, mä ite en onneks pahemmin. Mut mopo on taas telakalla ties kuinka monta viikkoo, jos sitä nyt kuntoon saakaan. Etuhaarukka vääntyny, vasen vilkku ja tappi paskana, iso lommo ja maalit vek tankista ym ym... Oma vika, kai... Tulin kolmion takaa, joo kyllä, mut tyyppi näytti vilkkua et se kääntyy sinne mistä mä tulin mut ei kääntynykään! Yleensä en luota siihen et vilkuttajat varmasti kääntyy mut kai oli kiire vapaalle ja mopoilee, ni olin sit liian hätänen ja törmäsin sen etukulmaan. Ja vittu mies ei edes tullu auttaa mua siirtää mopoa pois tieltä vaan tein senki sattumalta duunista samaan aikaan lähteneen naisen kans... Kiitos herrasmiehet!!!! Ja kaiken päälle sain viel sakot!! Tätä vitutuksen määrää...

bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
No voihan paska
sad_orig.gif

Ja toi muijan "paha-Pirkko" on vielä osina.....
Eikös sen pitänyt olla "pura-ja-kokoa" eikä "pura-ja-pura" ..
wink.gif

Okos siinä joku vika, kun sitä pitää rassata yhtenään ..
nixweiss.gif
..No pitihän se purkaa maalausta varten..ja sähköt ei ollut tehty viimekerralla...ei siin mitää muuta oo..Ens talvena vasta menee kone auki ja rakennetaan loppuun toi...
Ja muista tehdä lopuksi komea maalaus Pahaan-Pirkkoon! Mulla olisi muuten idea, mitä siihen voisi maalata.....
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

mä voisin yrittää myös päästä paikalle. vaimo töissä ja enköhän minä tuohon klo14 mennessä ole ehtinyt tehdä minulle määrätyt pihatyöt. no onneksi ei ole valvoja kotona niin voin livistää jos en ole töitäni ehtinyt tehdä
tounge.gif
biggrin.gif

Back