shwoomie
Better than you
ei sade oo tekosyy se on SYY![]()
Nonni kivasti tulee väkeä jo pakilaan - mä lähen kotoolta jo aamu kasilta niin löydän sitten ajoissa perille...
shwoomie - sade ei ole sitten mikään tekosyy...![]()
ei vaan voin aina tulla raatoautoks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei sade oo tekosyy se on SYY![]()
Nonni kivasti tulee väkeä jo pakilaan - mä lähen kotoolta jo aamu kasilta niin löydän sitten ajoissa perille...
No moneltakos ois kivaOnk toi klo 14 vähä myöhään?
Mikäli duunikaverin läksiäiset menee "perus kaavalla"No moneltakos ois kivaOnk toi klo 14 vähä myöhään?![]()
Kaippa sitä vois ittensä pakilaan tuupata.minä ja yammutar jos se löytää paikalleJaa, saatanpa tullakin, jos uskallan... (Ja ehdin. Ja herään tarpeeks aikasin...)
![]()
Hei, kuka sieltä Pakilasta nyt tulikaan... Mä voisin tulla messiin, ni säästys kartanluvulta!
![]()
![]()
Mitäs sä Tampereella teet...Prkl kun teillä on kivaa ja Trelaiset vaan nössöilee!Yhtään tuttua naamaa ollut Pynsälläkään eilen......![]()
MÄ OON KADE!![]()
Kenenkäs ajot on apparalla torstaina?En tuukkaa...meen apparalle korkkaan renkaat![]()
SamoinTulen, jos kotoa saa luvan...
radalle.comKenenkäs ajot on apparalla torstaina?En tuukkaa...meen apparalle korkkaan renkaat![]()
jaajaa, toikin vois olla aika mielenkiintoista....vaahtobeibejä...radalle.comKenenkäs ajot on apparalla torstaina?En tuukkaa...meen apparalle korkkaan renkaat![]()
Mäkin joudun tyytymään tohon ku ei löytyny kyytiä Parkkiin...
Tare, muistat vaan kulkea oikesta ovesta niin ei mitään hätää![]()
Tare, muistat vaan kulkea oikesta ovesta niin ei mitään hätää![]()
![]()
Mä suuntaan huomenna tonne... lähetkö messiin?jaajaa, toikin vois olla aika mielenkiintoista....vaahtobeibejä...radalle.comKenenkäs ajot on apparalla torstaina?En tuukkaa...meen apparalle korkkaan renkaat![]()
Mäkin joudun tyytymään tohon ku ei löytyny kyytiä Parkkiin...![]()
Mää potkin kiviä päivät pitkät täällä Pirkanmaalla. Mopottimenkin raahasin tänne. Onhan täällä ihan kivoja mutkapätkiä, mutta pk-seudun kimppa-ajeluita on vähän ikävä.Mitäs sä Tampereella teet...Prkl kun teillä on kivaa ja Trelaiset vaan nössöilee!Yhtään tuttua naamaa ollut Pynsälläkään eilen......![]()
MÄ OON KADE!![]()
Äkkiäkös päräytät sieltä meidän ajeluihin, koska meillä nyt vaan on niin kivaa![]()
tuolla mäkin siis oon (tosin lisäpainona kotilossa)..Mä suuntaan huomenna tonne... lähetkö messiin?jaajaa, toikin vois olla aika mielenkiintoista....vaahtobeibejä...radalle.comKenenkäs ajot on apparalla torstaina?En tuukkaa...meen apparalle korkkaan renkaat![]()
Mäkin joudun tyytymään tohon ku ei löytyny kyytiä Parkkiin...![]()