• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting Helatorstaina 17.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Voi elämän kevät. Kyllä sen tarvii laittaa kello aikasin soimaan et ehtii seikkailla pakilan teboilille klo 13.00 mennessä.
tounge.gif

sanoi:
tuuskilta ku nouset kehä 1:lle LÄNTEEN ja heti perään pakilaan ni siinä on TEBOIL
biggrin.gif

no punasinivalkosia molemmat mut ei siellä kyllä essoa oo
biggrin.gif

lookaround_orig.gif
ihanniinku mulle vi**uiltais? noh, ehkä mä vaan kuvittelen
smile_org.gif

Mä tuun yheltä sinne shelliteboilille - jos mä en osaa, niin mä soitan shwoomie sulle, niin voidaan leikkiä sellasta arvaa missä mä nyt oon juttua
biggrin.gif
etsi inka kisat
biggrin.gif

Mä kanssa voisin päästä mestoille, jos pieni koiranpentu antaa luvan
tounge.gif
Mut tota öö, Kivenlahti? Joo länkkärin päästä ennen Kirkkonummea mut lukeekos siellä sitten Kivenlahti vai jotain muuta? On nää reitit edelleen sopivasti hakusessa
biggrin.gif

Teboil Espoo, Kivenlahti
Vanha Jorvaksentie 1
02320 Espoo

Tuosta kun osotteen syöttää vaikka eniron reittipalveluun, niin eiköhän se paikka löydy.
smile_org.gif

Edittiä: Niin, ja mä tuun ellen oo roudaamassa kiviä pihalle ja jollei sada ja jos jaksan herätä, eli varma ehkä!
smile_org.gif

Varma ehkä, säävarauksin...ja mä tiedän missä Kivenlahti on
tounge.gif

Jaa, saatanpa tullakin, jos uskallan... (Ja ehdin. Ja herään tarpeeks aikasin...)
biggrin.gif

Hei, kuka sieltä Pakilasta nyt tulikaan... Mä voisin tulla messiin, ni säästys kartanluvulta!
idea3.gif

Tää olis kivaa pyhäpäivän viettoa, mukana. Toivotaan ettei sada.
Sori, että on tässä sadetta pidellyt, mutta kun tuo meiän nurmikon perustus vaatii vettä, eikä ole vielä itänyt. Pihakaivon pumppu v#ttuilee ja kaupungin vedellä ei oo varaa kokoajan kastella..  
tounge.gif

Lupaan lopettaa nää sadetanssit heti, kun sieltä alkaa jotain vihreää pilkistää... ja en tarkoita vanhaa ninjan raatoa, jonka routa nostaa pintaan..
wink.gif
Meidän pihalla on jo ihan vihreää....noh, kyllä mä parit sadepäivät kestän vielä..

pitäisköhän lähtee kanssa..? Voisin liittyä pakilan poppoon remmiin tässä vallikallion shellillä. Tai vittu, jos tulisin itekin pakilaan, joo. Mut tosiaan, ehdoton ehkä, jos en ole darrassa.

smile_org.gif

Nonni kivasti tulee väkeä jo pakilaan - mä lähen kotoolta jo aamu kasilta niin löydän sitten ajoissa perille...
shwoomie - sade ei ole sitten mikään tekosyy...
tounge.gif

Back