• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting Helatorstaina 17.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
PK-Meeting 17.5.2007 Klo 14.00 Teboil Kivenlahti

Rimmonia mukaillen : Kahvittelun jälkeen mutkapätkille. Rohkeasti mukaan myös kaikki "uudet naamat", täällä on helppo tutustua naamoihin nickien takana. Muutama muistutus ennen lenkille lähtöä:
- Tyhjennä rakko
- Täytä tankki
- Aja letkassa limittäin ja äläkä aja liian lähellä edellä menevää.
- Huolehdi risteyksissä, että takana tuleva näkee minne käännytään (tarvittaesssa pysähdy odottamaan). Jokainen kun muistaa tämän ei eksymisiä tapahdu.

Mukana kuin.. pukama!
033102ass_1_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Jos tällä kertaa pysyis jo mukana vauhdissa
biggrin.gif

yritän päästä ees kaakaolle.... pari kertaa käyny teboil kivenlahessa...en kyll en muista yhtää miten sinne mentii...
blush.gif
mut yritetää löytää...jos mua ei kuulu oon eksyny...
lookaround_orig.gif

Olishan se mukava viettää vapaapäivää ajelemalla
smile_org.gif

Mä voisin ehkä tulla jos löydän koko kivenlahtea suomesta
biggrin.gif

Pitäiskös ehkä järkätä joku keskari goes kivenlahti miitti - nyt kun toi mun kartturi on kerta mopoton...

Olishan se mukava viettää vapaapäivää ajelemalla
smile_org.gif

Mä voisin ehkä tulla jos löydän koko kivenlahtea suomesta  
biggrin.gif

Pitäiskös ehkä järkätä joku keskari goes kivenlahti miitti - nyt kun toi mun kartturi on kerta mopoton...
Länsiväylän päästä ennen Kirkkonummea kääntyilee oikealle niin pääsee suoraan pihaan.

biggrin.gif
voi länsiväylä ja pakila...

Ton pakilan kyltin mä oon joskus kai nähny... se oli vissiin jonkun kehätien varres.
smile_org.gif

Sitä kun ei ikinä muista missä/mistä ajaa niin kaikki pätkät on aina ihan uusia
sport05.gif

mut jos mä en täältä saa eskorttia niin mä tuun sinne pakilaan - eikös siinä ole heti joku esso?

biggrin.gif
voi länsiväylä ja pakila...

Ton pakilan kyltin mä oon joskus kai nähny... se oli vissiin jonkun kehätien varres.
smile_org.gif

Sitä kun ei ikinä muista missä/mistä ajaa niin kaikki pätkät on aina ihan uusia
sport05.gif

mut jos mä en täältä saa eskorttia niin mä tuun sinne pakilaan - eikös siinä ole heti joku esso?
tuuskilta ku nouset kehä 1:lle LÄNTEEN ja heti perään pakilaan ni siinä on TEBOIL
biggrin.gif

no punasinivalkosia molemmat mut ei siellä kyllä essoa oo
biggrin.gif

sanoi:
tuuskilta ku nouset kehä 1:lle LÄNTEEN ja heti perään pakilaan ni siinä on TEBOIL  

no punasinivalkosia molemmat mut ei siellä kyllä essoa oo  
Voi elämän kevät. Kyllä sen tarvii laittaa kello aikasin soimaan et ehtii seikkailla pakilan teboilille klo 13.00 mennessä.  
tounge.gif

Tää olis kivaa pyhäpäivän viettoa, mukana. Toivotaan ettei sada.
Sori, että on tässä sadetta pidellyt, mutta kun tuo meiän nurmikon perustus vaatii vettä, eikä ole vielä itänyt. Pihakaivon pumppu v#ttuilee ja kaupungin vedellä ei oo varaa kokoajan kastella..
tounge.gif

Lupaan lopettaa nää sadetanssit heti, kun sieltä alkaa jotain vihreää pilkistää... ja en tarkoita vanhaa ninjan raatoa, jonka routa nostaa pintaan..
wink.gif

Back