G
Guest
Guest
Tungosta oli niin paljon et mun auto oli jumissa parkkipaikalla, piti odottaa et poistuitte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu... ihan kivaa. Kuuma ryhmä pani kyl parastaan. Eipä heihin juuri törmännyt!Siistii oli taas kerran, ehkä vähän pidempiä taukoja ois voinu olla, mut tiedä sitä?
Mut myöhemmin ilmeniJoo, mielellään mukana. Toivotaan ettei ylitsepääsemättömiä esteitä ilmene.
Joo, olipa aika mielenkiintoisesti tehty kuorma. Hokasin vasta aika likellä, että toi puskahan on keskellä tietä ja se liikkuups.risukuorma oli vähällä saada kuorrutuksen motoristeista...ainaki pimeemmällä niin olis käyny.
Jep, ja pohjilla vielä vittumainen duunipäivä, joten tämä kruunasi täydellisen päivän....Mut myöhemmin ilmeniJoo, mielellään mukana. Toivotaan ettei ylitsepääsemättömiä esteitä ilmene.![]()
No tuota juu minäpä se olin se "nimetön" FZ6äSsälläJepjep,
kausi tuli sitten päätökseen tänään.
Konerikkohan se iski, nopean analyysin pohjalta näyttäisi siltä että kampiakseli poikki ja kiertokanki sitä myöten pihalle. Tosin en mä noista koneista juuri mitään ymmärrä, mutta paikalla jeesanneet kaverit jotain tän suuntaista jutteli.
En osaa nyt kauhean tarkasti kuvailla mitä kävi, mutta vauhtia jotain 150-160, silmässä ehkä nelonen ja kiekkoja jotain 7-8k kun pamahti. Taisin vetää vaistomaisesti kytkimen pohjaan joka ilmeisesti pelasti melkoisilta lipoilta. Olisi voinut syntyä rumaakin jälkeä kun pimeällä motarilla vielä aika paljon liikennettä, rekkojakin. Onnea oli näköjään reilusti mukana...pientä hämminkiä siinä saatiin kuitenkin näinkin aikaan, pahoitteluni siitä.
Oli kuulemma aika mahtava kipinäsuihku ja savuverho mun perässä...![]()
Mukavat pätkät oli siihen saakka ja tosi makeeta kun letkassa noinkin paljon fillareita. Mun kohdalla vaan valitettavasti kotimatka meni hinurin kyydissä.
Isot kiitokset myötätunnosta ja seurasta hinuria ootellessa Jassulle, Hannulalle, Tapsalle sekä Sinulle jonka nimeä en tiedä, tunnistat varmasti itsesi. Kahveet tarjoon kun seuraavan kerran nähdään.
Ja nyt sitten talviharrastusten pariin ja kattelemaan että saiskos tuosta vielä ehjää peliä....ehkä helpointa on vaihtaa koko kone uusiksi tai jotain..
No voi helavataJep, ja pohjilla vielä vittumainen duunipäivä, joten tämä kruunasi täydellisen päivän....Mut myöhemmin ilmeniJoo, mielellään mukana. Toivotaan ettei ylitsepääsemättömiä esteitä ilmene.![]()
Muutenkin oli Sumpan kanssa tapahtumarikas kotimatka, ei ollu tuuninki-autoista jatkaan leikkiä loppuun..Meinas raaseristaki tulla sit romua... Nesteeltä motarille Hesan suuntaan poistuttaessa oli Ärrättären mukaan hienoa hiekkaa oikein reilustikin... Sitä en sitten huomannut, ja siinä rampilta kiihdytellessä lähti perä sitten pikkasen nopeemmin sivulle, nappas pidon, toiselle puolelle ja mimmi tankille. Jollain ihmeellä pyörä pysyi kuitenkin pystyssä... OnneksOlis ollu liian helppo kauppa![]()
![]()
No eihän sitä voi ihan helposti motarin kylteistä erottaa, että missä lukee Helsinki..Ja tytöille... anteeks..![]()
Kaunis ajoseura vei lukutaidon ja suuntavaiston..![]()
Mut olisitte nyt lähteny seuraks pienelle bonuslenkille..![]()