• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 8.6. Turenki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pääsempäs sit tänne uudella SV1000:lla
biggrin.gif

Kyllä tarkoitus on tulla mukaan
062802moto_prv.gif

Toivottavasti tuo ilma vaan paranee iltapäivään/iltaan mennessä.

Onkos harmaa hyeena letkanvetokunnossa?

Jos ei niin osaakos joku muu reitin?

Nimimerkillä monta kertaa mukana ollut, muttei aavistustakaan reitistä...
tounge.gif
ja se mun valittujen palojen karttakirja on edelleen vuodelta -83, siihen en enää luota.

Vaatetta vaan tarpeeksi ettei tule vilu illalla.

"Harmaa Hyeena" on palautunut huollosta ja jännitteensäädin toimii, mutta sitä pitää tarkkailla, sillä sen liitin oli päässyt sulamaan tunnistamattomaksi möntiksi.
Joten yritän tulla paikalle, ellei savua ole ilmassa.

Yammutar, älä turhaan ota paitaa mukaan, en pääse tulemaan tänään. Kuuden aikaan oon jo Tampereella Sauna Open Airissa, tälläkertaa vei Iggy Pop voiton orgista  
smile_org.gif

Katotaan ens viikolla jos en oo jo lähtenyt kurvailemaan kohti ProvinssiRockia.

sanoi:
Yammutar, älä turhaan ota paitaa mukaan, en pääse tulemaan tänään. Kuuden aikaan oon jo Tampereella Sauna Open Airissa, tälläkertaa vei Iggy Pop voiton orgista
Katotaan ens viikolla jos en oo jo lähtenyt kurvailemaan kohti ProvinssiRockia

Ok, jatkan lainaamista
biggrin.gif

smile_org.gif

Katotaan ens viikolla jos en oo jo lähtenyt kurvailemaan kohti ProvinssiRockia.
Jaajaa, mä tuun vasta lauantaina saunomaan Waspin ja Twisted sisterin tahdissa.

Saas nähdä millaisessa vireessä Dee Snider on tänä päivänä...

Hmmh, pitäisköhän sitä lähteä... Reitti on kiva ja seurakin jees, mutta ahdistaa vaan hieman se ahtaus siel suvirannassa.

Olikos .org suvirannassa ? Yritin tiirailla tuttavuuden tekemisen merkeissä, mutten oikein osannut löytää - jollei se sitten ollut se sukisukipainotteinen joukkio joka tuli kun pk seudun busanistit oli juuri lähdössä...

Oltiinhan me siellä, tultiin tosin paikalle vasta joku vartin yli kahdeksan jolloin jo menot jo hiukan rauhoittumaan päin. Meitä taisi olla sellainen 27 pyörän letka joka parkkeerasi siihen kahvilan kulmalle ja näytti siinä nurmikolla olevan muutama busa nätissä rivissä, liekö juuri teitä busanisteja?

Back