• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 5.7-2007 Shell Ruskeasanta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulen, jos pääsen...
wink.gif

Nimim. Lomalainen lapsenhoitaja

Hehee. Odotukset lähtemisen suhteen korkealla... Koirat kotona (ei siis mukana töissä) ja ajokamat mukana
biggrin.gif

Nyt pitäkää peukkuja, että ei tule viideltä ryysistä
biggrin.gif

(Ryysis sinänsä olisi siis kyllä toivottavaa, mutta ei just kello 5
biggrin.gif
)

Vois vaikka lähtee pörpöttelemään, jos ei lomasuunnitelmiin tule muutoksia, kun ei ole tietoo et mistä sitä aina ittensä löytää  
biggrin.gif

Kahville pääsen, ajamaan tuskin (pitää taas mennä ruuvaamaan romua).

062802jumpie_prv.gif
Mukana kuin se kuuluisa pukama. Nyt pääsee mutkillekin mukaan.
062802moto_prv.gif

Tule vaan, uusia naamoja on kiva tavata. Me pureskellaan aika isoina paloina, joten ei se tunnu juuri miltään...
biggrin.gif

Itse olen tulossa lähinnä kahville, ajot on vielä auki.
Nimim. juuri syönyt, ei hätää
wink.gif

Jaahas pikatietä kotiin päin turengista. Pätkähti siinä matkalla sitten päähän, että kodin avaimet on sit töissä... Aiku kiva tunne
biggrin.gif

Sisko oli vähän vihanen kun kävin TAAS hakemassa vara-avaimet. Nyt jääkin sitten kysymysmerkiksi, että miten pääsen töihin
tounge.gif

No mutta kivaa oli taas, kiiitooos kaikille.
buttrock.gif

Jep. Kiva käydä kahvilla. Ne pari mottia tuli ihan tarpeeseen.
Oliko Suvirannassa kivaa? Se oli hieman liian kaukana meikäläisen puutteelliselle ajovarustukselle...

Kivaa oli taasen vaikkei ihan loppuun asti porukan kanssa mentykään kun tultiin motaria aika pitkälti pois. Koukattiin Myllykukon kohdalta ylös ja siitä sitten mutkien kautta kotiin. Kiitokset taasen seurasta.

Pari kuvatusta: - kliks -

Mie en tullut org ajoihin kun päätin lähteä Turenkiin
biggrin.gif
....taisitte tulla meitä ( minä ja Annepii) vastaan kun lähdimme pois päin Turengista. Olin tunnistavinani siitä porukasta Jarrun....

Hirveä määrä oli kahvilan pihassa pyöriä.....
omg.gif

Hieno reissu.. oli hyvää
062802moto_prv.gif

Järvenpäästä tultiin kolmistaan takasinpäin, Gikseri ja supermoto jatko matkaa kehä kolmosta, mä koukkasin lopuks kotiin
kaivokselan kautta..

Kiitoksia koko porukalle, ensikertalaisella oli oikein mukavaa reissussa
bowdown.gif

245 kilsaa
smile_org.gif

Aivan ihana ilma ja mukavia mutkia paaaljon
sport05.gif

Kiittää taas kaikkia mukavasta päiväkahviseurasta
biggrin.gif

Kuvia mä laitan sitko jaksan - nyt väsyttää liikaa....

Back