Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos Jassu kuvista, pääsi itsekin näin osallistumaan kuvien välityksellä. Tuo sininen 10R on upea. Ductail ja musta tehoputki.
.![]()
Töissä olin klo 20 astimutta missä luurasi kava10 kun tultiin betongin kans oikeen kattoon, mut ei miestä näkynyt![]()
![]()
jep,lahnuksella käytiin....kotiin tullessa karkkilan takametsillä topattiin,minä kuselle ja kavanaki sauhuille...kattelin mikä se siinä etukumissa kiiltää,no kivihän se siinä..ja kun sylkäsin kumiin niin ilmaa anto ulospäinkyllä oli kelitkin kohdillaan
betongin kans vaan ajettiin ja ajettiin ei keritty edes karttaa lukemaan
onneksi sentään komeassa letkassa pikkuisen matkaa. Lopulta oltiin taas koto konnuilla ja trippiinkin oli kertynyt reilu 200km![]()
![]()
Ei mut olihan sulla viime kesänäkin oma letka... Aina puolet porukasta sun takanaOllaan me sitten betonki ja kavanaki meetingvastaavia, eiksjuu. Opetellaan, miten jengiä ohjastetaan mutkateillä.
Kyllähän skootteripojalla pitää katu-uskottavuuden takia aina back seat bitch olla, mutta sun tämänkertainen hoitosi näyttää kuvien perusteella aika apaattiselta tapaukselta.Taisin olla ainoa jolla oli vyöruusu mukana![]()
mä voin ens kerralla olla sun vyöruusuna..Taisin olla ainoa jolla oli vyöruusu mukana![]()