• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 19.7.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Satoi tai paistoi niin olen paikalla jos pääsen tulemaan
wink.gif

Lähteekö Keskarin porukka Hyrylän Shelliltä taas yhtämatkaa kohti Vantaata?
tounge.gif
mukana hyryläst lähös jos jtn porukkaa sielt lähös?, ja jos nyt jonku mopottimen saan liikkumaa tosissaa
biggrin.gif
mone aikaa siel ois kokoontumist?
Noh, lähetäänkö selliltä 17.30?

Mä voin ohjeistaa teijät teknolle ku tiiän missä se on
biggrin.gif
Mä en sit kuitenkaan pääse paikalle, tuli ylitsepääsemätön este (lue; vaimoke)
tounge.gif

sanoi:
Käännyttäessä jokainen varmistaa, että takana tulija näkee minne ollaan kääntymässä. Laita vilkku heti päälle kun näet edellä ajavan niin tekevän. Jos kaikki seuraavat tapahtumia, niin koko letka vilkuttaa kääntymistä tai pysähtymistä hetkessä.

Jos letka katkeaa tai ajetaan muuten pienemmissä ryhmissä, niin ryhmän viimeisin odottaa aina seuraavan ryhmän ensimmäistä risteyksessä, josta aiotaan kääntyä. Jokainen on "viimeisenä ajava" ja huolehtii siitä, että perässätulijoille on selvää, minne ollaan menossa ja mihin suuntaan käännytään. On myös seurattava, että takanatulijat ylipäätään ovat vielä mukana.
Tässä tiivistelmänä tärkein asia ettei tule eksymisiä. "Wanhoille" tämä pitäisi olle selvää, mut joskus saataa kuitenkin unohtua, joten pienenä muistutuksena kaikille. Vaikkakin mielestäni tuossa tekstissä pitäisi olla että jokainen on "viimeistä edellinen" ja huolehtii perässä tulevasta.

Back