Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mukana hyryläst lähös jos jtn porukkaa sielt lähös?, ja jos nyt jonku mopottimen saan liikkumaa tosissaaSatoi tai paistoi niin olen paikalla jos pääsen tulemaan![]()
Lähteekö Keskarin porukka Hyrylän Shelliltä taas yhtämatkaa kohti Vantaata?![]()
Noh, lähetäänkö selliltä 17.30?mukana hyryläst lähös jos jtn porukkaa sielt lähös?, ja jos nyt jonku mopottimen saan liikkumaa tosissaaSatoi tai paistoi niin olen paikalla jos pääsen tulemaan![]()
Lähteekö Keskarin porukka Hyrylän Shelliltä taas yhtämatkaa kohti Vantaata?
mone aikaa siel ois kokoontumist?![]()
..No jos tuo Premier:kin ehkä kenties mitään tietenkään myöntämättä saapuu paikalle .. Voisin ehkä harkita saapumista ...Kenties...Mitään en myönnä, mutta voi olla, että tulen tai en!![]()
sitä ei kukaan tiijä ennakkoon..Minne päin on tarkotus kahveelta? En taida ihan kuuden aikaan vielä päästä töistä.![]()
Usko tai älä, mut sieltäkin on pulla loppunu...Mä tuun JOS
tää flunssa hellittää, ja jos mä en mee Allrightin naisten ajelupäiville... sieltä sais ilmasta pullaa ja kahvia![]()
Lenkkien pituudet vaihtelee paljon, kelien/fiilisten mukaan. Tän vuoden lyhyin lenkki oli vesisateessa n.60 km 6 mopon voimin, pisin yli 200 km yli 50 mopon voimin. Tän iltasesta ei tiedä vielä kukaan, sekun riippuu niin monesta asiasta.Taidanpa lähteä ekaa kertaa katselemaan menoa![]()
Minkäs pituisesta ajolenkistä on kysymys?