• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 19.7.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
to 19.7 klo 18.00 Shell ruskeasanta. Paikka löytyy Tuusulan motarin varresta, tikkurilan/ruskeasannan liittymästä. Sää ei kauhean hyvää lupaa, mut yritään nyt kuitenkin. Jos ei muuta niin kahvitellaan nyt sitten ainakin. Uusille naamoille hyvä tilaisuus tutustua porukkaan, noita uusia nickkejä kun on tullut viime viikkoina aikas paljon lisää. Kaikki mukaan, ainakin kahville.

Jos sitä yrittäis vaan ihan kaffelle...
033102bebe_1_prv.gif

pittää pakkailla mo valmiiksi Saaristo ralliin.
Ja hippasen parsia unohtuneita koti hommiikin
mad.gif

Mä tuun JOS
tää flunssa hellittää, ja jos mä en mee Allrightin naisten ajelupäiville... sieltä sais ilmasta pullaa ja kahvia
lookaround_orig.gif

Mä tuun JOS
tää flunssa hellittää, ja jos mä en mee Allrightin naisten ajelupäiville... sieltä sais ilmasta pullaa ja kahvia
lookaround_orig.gif
meinaatko osata ajella ihan yksin oolraittiin...
wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Mä kävin jo maanataina kattomassa osaanko mä sinne - ja osasin
033102bebe_1_prv.gif

Ihan itte
smile_org.gif
Mutta piti kuitenkin etukäteen käydä reenaamassa tuon reitti ettet sitten eksy
biggrin.gif
.

vois koittaa jos ehtis/pääsis tulee, jos sais sen oman pyörän kuntoo ettei tarttis sitä dt:tä vinguttaa.. ei taida kuiteskaa bussil uskaltaa välikortil tulla, tai oks poliisit useinki pysäytelly nois kokkareis?
withstupid.gif

nii ja oonha mä nyt iha kartal et on se helmisimpukka tai mikä lie?
biggrin.gif

Mussutakaa te kurjat pullaa, -kele!  
wink.gif

Meidän perhe lähtee to aamuna anoppilaan kyläilee pariksi päiväksi...
Niin, en pääse ajelulle.  
bawling.gif

tulisin jos olisi mopotin  
bawling.gif

En taida edes kahveel tulla, koska on noita mopotin-/ajokamakauppoja kierrettävänä.

No jos sit seuraavalla kerralla.

koittakaahan sit edes kahvia saada tälläkertaa  
wink.gif

Näin lomalaisena voisinpa vaikka tullakin - JOS ei sada, sillä bulu kiiltelee puhtauttaan kun All Rightin pojat puunasivat sen putipuhtaaksi naisten viikolla
tounge.gif

Satoi tai paistoi niin olen paikalla jos pääsen tulemaan
wink.gif

Lähteekö Keskarin porukka Hyrylän Shelliltä taas yhtämatkaa kohti Vantaata?
tounge.gif

:)Uskaltaisikohan sitä tulla ainaki kaffelle. Jos tulis pyörällä töihin ni voisin jopa ehtiä...

Pitää ilmestyä paikalle, jos saan tuon vilkkuongelman ratkaistua. Kun vaihdoin minivilkut, tuli hieman viivettä noihin vilkkuihin. Laittaa vilkun päälle --> menee n 5 sek. ja sit alkaa vasta vilkkuttaa  
veryangry.gif
. Taitaa antaa liian vähän kuormaa noi uudet vilkut... Katsotaan...

Back