• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 17.8. Nurmijärvi Myllykukko klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hitto ku te lähdette aina niin aikaisin liikenteeseen. Joku onneton joutuu lojumaan duunissa aina puol seiskaan asti...
Ajelkaa varovasti.

Mukaan ehtisi vaan kun paikka on vieras ja eniro ja keltsi tuntee molemmat vain kaksi Ilvesvuorentie 2:a neljällä eri paikkakunnalla, eikä yksikään ole Nurmijärvellä.
nixweiss.gif

No voipi ajella rauhallisemmin, kun ajelee yksin.
tounge.gif

Hauskoja mutkia vain kaikille.

Mukaan ehtisi vaan kun paikka on vieras ja eniro ja keltsi tuntee molemmat vain kaksi Ilvesvuorentie 2:a neljällä eri paikkakunnalla, eikä yksikään ole Nurmijärvellä.
nixweiss.gif

No voipi ajella rauhallisemmin, kun ajelee yksin.
tounge.gif

Hauskoja mutkia vain kaikille.
Hämeenlinnan motaria ja Nurmijärven liittymästä ylös, on siinä liittymässä tämä myllykukko.

Perkules myöhästyin sit ajoista.
Yleensä ku ollaan lähetty vast joskus 18.30 jälkeen ni nyt näköjään olitte lähteny jo ennen 18.25 .
No eipä voi mitään ku vähän vettäkin ripotteli.

Kiitos  
062802jumpie_prv.gif

Tää oli mun eka kokoontuminen, kun koko kesänä on ollu muka muuta tekemistä.

Hyvät reittivalinnat ja sopivat vauhdit  
062802jumpie_prv.gif

Myllykukon jälkeen käännyin motarille ja ihmettelin että, minne kyykyt hävis, no Honda-mies sieltä tuli perässä. Ajeltiin siinä reipasta 140km/h mittarinopeuksia, ja Nurmijärven liittymän kohdalla ihmettelin harmaata ympyrän muotoista läpyskää tien varressa. Tutka -kävi mielessä, en jaksanu enää siinä kevennellä ja Honda-mies jäi kyllä vähän taakse. Muutaman kilsan jälkeen ei Honda-miestä enää näkyny, mutta ihanan siniset vilkut kylläkin, en vielä siinä vaiheessakaan jaksanu keventää. Ja ajelin melkein Kemoraan asti. Sen jälkeen kevensin hiukan, siniset valot ei vaan tahtonu saavuttaa. Joutu keventämään vähän lisää. No tulihan se maija siihen perään kiinni ja ajattelin jo et, tiketti tuli, mut eikä mitään maija tuli vaan ohi ja jatko matkaa. Oli vaan tainnu ransporterista loppua veto 140 km/h jälkeen.  
idea3.gif

Honda-miehen näin uudelleen vasta ku käännyin kehä III:lle, ja 600 Hornettihan se oli. Kylä hymyilytti, kiitos ja morjens.  
buttrock.gif

Ens kerralla uudestaan.

Myllykukon jälkeen käännyin motarille ja ihmettelin että, minne kyykyt hävis, no Honda-mies sieltä tuli perässä. Ajeltiin siinä reipasta 140km/h mittarinopeuksia, ja Nurmijärven liittymän kohdalla ihmettelin harmaata ympyrän muotoista läpyskää tien varressa. Tutka -kävi mielessä, en jaksanu enää siinä kevennellä ja Honda-mies jäi kyllä vähän taakse. Muutaman kilsan jälkeen ei Honda-miestä enää näkyny, mutta ihanan siniset vilkut kylläkin, en vielä siinä vaiheessakaan jaksanu keventää. Ja ajelin melkein Kemoraan asti. Sen jälkeen kevensin hiukan, siniset valot ei vaan tahtonu saavuttaa. Joutu keventämään vähän lisää. No tulihan se maija siihen perään kiinni ja ajattelin jo et, tiketti tuli, mut eikä mitään maija tuli vaan ohi ja jatko matkaa. Oli vaan tainnu ransporterista loppua veto 140 km/h jälkeen.
idea3.gif
Mä tulin motarille kanssa, näin peilistä ne siniset valot ja otin 130 km/h mittariin. Ei kauaa mennyt kun se maija paineli ohi - aika vaisusti tosin
biggrin.gif
Liikkuvien maija näytti olevan.

Muutama paska kuva kahveilta: - klik -

... pitäis varmaan opetella käyttää tota pikkukameraa, prkl...

Nukuin pommiin, *kele. Heräsin "pikku" päikkäreiltä heti kahdeksan jälkeen... Olis edes satanu ni ei ketuttais  
biggrin.gif

Kotona ollaan. Kiitokset Yammuttaren äipälle kahveesta ja kekseistä. Oli muuten ihan kohtuullisen paljon hiekkaa tiellä kun ajeltiin tuonne karavaanarialueelle.

Kiva oli taas kurvailla, kiitokset seurasta!

Kiitokset ajoseurasta kaikille ja mukavasta reitistä vetäjille!
sport05.gif
Sopivasti kierrettiin sateetkin!
033102bebe_1_prv.gif
Ainoa outolintu joka matkaamme eksyi oli se hämärä kotilokaahaaja... Aivan daiju papparainen, joka kiilaili letkan välissä aiheuttaen todellista vaaraa!
mad.gif
Hänen tarkoitusperät jäi ainakin mulle täysin hämärän peittoon. Yammuttaren äiteelle speciaali kiitokset kestityksestä!!!
bowdown.gif

No nih taas on saatu ajovimmaa vähän tyydytettyä kera hyvän kahvin ja keksien josta kiitokset Yammuttaren äippälle camp sääks ...jotakin suuntaan
tounge.gif
. Esson pihasta kun porukka lähti ni kävi taas sama kuin viimeeks eli meikä vasta asettelee rillukoita potan sisään ni ei näy enää ketään
biggrin.gif
biggrin.gif
. Piti mennä Petrin beesissä mut löysin (sain siis kii pirusti vedättämällä, heh) sit kolmen koplan joka meni motarii pitki Hesan suuntaan eli thanks vetäjät ja venyttäjät, jep jep hiekkaosiosta huolimatta kaikki turvallisesti kotona.
sport05.gif

idea3.gif
Mä tulin motarille kanssa, näin peilistä ne siniset valot ja otin 130 km/h mittariin. Ei kauaa mennyt kun se maija paineli ohi - aika vaisusti tosin
biggrin.gif
Liikkuvien maija näytti olevan.

Muutama paska kuva kahveilta: - klik -

... pitäis varmaan opetella käyttää tota pikkukameraa, prkl...
Juu, sinivuokoilla oli vaan kiire kassulle kahville ja kattoo telkkaa tai vuoron vaihtoon
wink.gif
. Kyl sun kamerassa jotain vikaa oltava kun multakin puuttuu iso osa hiuksista kuvassa
biggrin.gif
biggrin.gif

Taas mulla oli kivaa
smile_org.gif

Kiits vaan kovasti kaikille seurasta. Taas oli ihan uusia naamoja mukana (ainakin mulle).

Ehkä tuo mun äippä
inlove.gif
ymmärtää mun harrastusta nyt paremmin, meikäläinen ainoa muija ja ympärillä noin paljon komeita miehiä
wink.gif

Nyt mä häivyn ahveniston suuntaan, koska tänäänkään ei sada vettä
lookaround_orig.gif

Kiitiokset ajeluista. Hienoja mutkapolkuja.

Livahdin Vihtijärven liittymästä omille reiteille. Jäi pullakahvit seuraavalle kerralle.

Kiitos Rimmonille mutkien vedosta, sai kerrankin ajella ihan "rivimiehenä" eikä tarvinnut tutkiskella karttoja. Ja tietty Inkan äitylille terkut ja kiitokset kahveista ja kekseistä. Santsikuppihan oli ilmainen
nixweiss.gif

Back