• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 17.8. Nurmijärvi Myllykukko klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja torstain 17.8. meeting alkaa Nurmijärven Myllykukossa klo 18.
Matkaohjelmaan kuuluu myös kupillinen kahvia Sääksjärven "mikäliekaravaanari"-alueella. Kaffet on luvannut keittää Yammuttaren äitimuori.

Kaikki mukaan.

MYLLYKUKKO

Mä taidan tulla
smile_org.gif

No ollaan sit mukana
tounge.gif
Ekana ilmoittautuu anoppilaan, ei hyvää päivää .... no
inlove.gif

Foreca luvannut koko huomiselle päivälle vettä, eli tutkailenpa tilannetta. Sateeseen en jaksa lähteä kurvailee (olen sokerista)
smile_org.gif

Nooh, mikäpä ettei kunhan pääsen vaan Turun keikalta ajoissa pois jollain verukkeella
idea3.gif
Työthän nää hitto harrastusta haittaa
wink.gif

Jos nyt ei aivan kaatamalla sada, niin tullaan mukaan! Eipä se pieni sade mitään meinaa, tänä kesänä on ollut ennätys hyvät ajokelit
062802jumpie_prv.gif

No ollaan sit mukana
tounge.gif
Ekana ilmoittautuu anoppilaan, ei hyvää päivää .... no
inlove.gif
Sä olet kaikkien perheellisten miesten sankari. Ilmoittautua nyt heti ensimmäisenä anoppilaan ihan vapaahetoisesti. En tiedä onko tuo sitä suomalaista sisua vai itsesuojeluvaiston puutetta, mutta mä ihailen sua silti.
bowdown.gif

Joskus pentuna muutamat hyvät lärvit Sääksjärven "mikäliekaravaanari"-alueella vetäneenä olisi kiva käydä paikalla pitkästä aikaa, joten yritän ehtiä paikalle jos saan pyörän ketjuremontista ajoissa takaisin. Ennuste vain on aika huono kun en tiedä saanko sitä huomenna ylipäätään takaisin, saati sitten hyvissä ajoin.
sad_orig.gif

No voihan hitsi. Tonne olis ollu mukava lähteä, olis saanu varmaan hyvät kaffet, mutku oon lupautunut Jyväskylään rallia katsomaan, ja lähtö on jo huomenna päivällä.
nixweiss.gif

Kukolla nähdään
062802moto_prv.gif

Varokaa monttuja esson pihassa...ei tarttis heti rengashommiin ryhtyä
omg.gif

sanoi:
Foreca luvannut koko huomiselle päivälle vettä, eli tutkailenpa tilannetta. Sateeseen en jaksa lähteä kurvailee (olen sokerista)

Foreca valehteli, aurinko on paistanut koko päivän
smile_org.gif

Joten Jassukin pääsee mukaan
062802moto_prv.gif

Back