• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 14.6. klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...joku joskus mainitsi, et ei lähde ajeleen jos ei voi käyttää nahkoja... en kyl millään muista kuka
tounge.gif
Mä laitan sadepuvun nahkojen päälle tietysti. Että sä oot kyllä välillä vähän hölömö
biggrin.gif
Mulla on aina nahkat alimmaisena vaikka oliskin goret päällimmäisinä ..
tounge.gif

Ny ois huollettu mopo ja uudet renkaat ja tö äijäkin olisi maisemissa, mutta keli ei oikein suosi. Tää vielä kurkkii akkunasta ulos....
baaa.gif

Ei onnistu tältäkään, ei niinkään ton vesisateen takia, se o vanha tuttu, mut en saanu viel yhtä pirun 50 senttiä maksavaa O-rengasta et oisin saanu kytkimen nippuun
confused_orig.gif

mullakin siis oli just mopo puunattu ja toi uusi velosyptrinen aenosentri asennettu ja sit viel toi ja se......... ihan pikkusen selittelyä juu. eli todellinen velli
033102ass_1_prv.gif
kotona nenu ikkunassa päivittelen sadetta hui siellä kastuu

mullakin siis oli just mopo puunattu ja toi uusi velosyptrinen aenosentri asennettu ja sit viel toi ja se......... ihan pikkusen selittelyä juu. eli todellinen velli
033102ass_1_prv.gif
Minäpä keksinkin niin hyvän syyn perumiselle, että enää ei hävetä yhtään.. Kävin meinaan lorottamassa 450ml elämän eliksiiriä.
talktohand.gif

edit: Niin siis sitä <span style='color:red'>punaista</span>..
biggrin.gif

Noh, tuli ajettua Nurmijärvelle ja takas... olipa lievästi v****mainen se nauhapaikkaus moottoritiellä.
mad.gif

olipa mukava nähä taas vanhoja ja uusia naamoja
smile_org.gif
kädet vähän jääty...tervetulloo sit jossai vaiheessa kaik orglaiset kahvanlämppäriasennustalkoisiin
biggrin.gif
eka asennetaan ja sit
033102beer_1_prv.gif

033102ass_1_prv.gif
Minäpä keksinkin niin hyvän syyn perumiselle, että enää ei hävetä yhtään.. Kävin meinaan lorottamassa 450ml elämän eliksiiriä.
talktohand.gif

biggrin.gif
Kävitkös kuittaamassa haasteen siitä Petri12R:n linkistä?

033102ass_1_prv.gif
talktohand.gif

biggrin.gif
Kävitkös kuittaamassa haasteen siitä Petri12R:n linkistä?
Joo. En tosin tiedä vieläkö niitä lasketaan vai oliko se vain se toukokuu..

Tulihan siellä pienet ajelut, onneksi ne poliisit ei lähtenyt mukaan.
Monta asiaakin selvisi, hyvä niin.
SV:tär voisi ottaa yhteyttä niin katsotaan sitä juhannusta tarkemmin.

Heippa on selvästi nähnyt vaivaa heinäkuun ajeluiden kanssa, siitä kiitos ja
bowdown.gif
.

Edit. typoja

Piti mennä ja tulla motaria pitkin, mutta lopulta mutkien kautta kotiin. Ajo jostain syystä nyt vaan takkuaa edelleen, mut ei kai se poistu ku ajamalla..
nixweiss.gif

Ja todellakin mutkien kautta kotiin, kun meikäläinen ei taas osannut valkata kehä itään, vaiko länteen kylteistä sitä oikeeta..
withstupid.gif

Kiva oli taas kahvitella ja uusia naamojakin näkyi monta, nikit vaan hämärän peitossa.

Heippa on selvästi nähnyt vaivaa heinäkuun ajeluiden kanssa, siitä kiitos ja
bowdown.gif
.
Kivojen juttujen eteen voi nähäkin vähän vaivaa
wink.gif

Juu ei se nauhapaikkaus siinä "keskiviivalla" miltään kivalta tuntunu. Takarengas pyörähti kivasti tyhjää
sad_orig.gif

Mut nyt tietää että uskaltaa ajaa sateellakin
062802jumpie_prv.gif

Kuveja

Kiitti taas kaffee seurasta kaikille tasapuolisesti ja jokaiselle erikseen...
Mä olin ihan tossukka ja olin au*olla - mut hyvä syy on se että piti tulla kotio pakkailemaan, eikä olis millään viittiny sadeasua ynnämuuta laittaa märkänä kassiin
smile_org.gif

saanhan mä anteeks jooko?

Juu ei se nauhapaikkaus siinä "keskiviivalla" miltään kivalta tuntunu. Takarengas pyörähti kivasti tyhjää
sad_orig.gif

Mut nyt tietää että uskaltaa ajaa sateellakin
062802jumpie_prv.gif
Minä yritin oikein saada pyörää sutimaan risteyksissä, ei onnistunut. Tehoton ritsa, ei voi mitään
tounge.gif
.
Toista se on vexillä, oli hauska ajaa takana.

Juu oli vähän laimeet mutkapätkä kun keli oli mitä oli kun tie ol niin kostee
confused_orig.gif

Heippa järkkää hienoja pakettimatkoja ratapäiville
062802jumpie_prv.gif

- all inclusive - viikko kemorassa - vain 999 vaiko sittenkin 749

Mä olin ihan tossukka ja olin au*olla - mut hyvä syy on se että piti tulla kotio pakkailemaan, eikä olis millään viittiny sadeasua ynnämuuta laittaa märkänä kassiin
smile_org.gif

saanhan mä anteeks jooko?
Siis olihan tuo au**lla tuleminen aikamoinen kardinaalimunaus, ehkä me joskus tuo unohdetaan.

Slickwillekin tais saada ajaa rajoitinta vasten Yammun sisäänajon
biggrin.gif
.

Ei kerpele! Ajo oli kuin tervan juontia. Yhteenkään mutkaan ei taittunut, kun oli kokovartalolukko päällä.
Pahoittelut kaikille, kun jouduitte odottamaan. Teki mieli jättää koko muinaisjäänne tien sivuun.
sad_orig.gif

< avautuminen > Mikä vttu siinä on, että sitä suolapask... -liuosta levitellään joka paikkaan kesät talvet?
crazy.gif

"Joo se on tienhoitoa ettei kokemattomat autoilijat liukastelisi. Se jää kun on oikeasti liukasta.
Mitä PRKLttä tehdään noille stanan pikipaikoille, jotka on märkinä kuin öljytty hullun mulkku teflon pinnoitteella. Ei niin tun mitään!
mad.gif

Pelti suojaa autossa, mutta kokematonta(kaan) moottoripyöräilijää ei se vitun teräskaide auta muutoin kuin kivuttomalla kuolemalla. Ehkä? < avautiminen >

Huipputeho max 55kw ja alle 2k-km ajettu BT014 alla ja silti meinasi henki lähteä.
Tarttee vissiin lähettää lasku tienhoitoyhteiskuntavitunylipäällikönsihteerinapulaiselle Rukan Kura-texeistä!
veryangry.gif

Jos jotain hyvää pitää etsiä tästä päivästä, niin se kait on (miittingin lisäksi) että ehdin hakea kaupasta 2 pakkia olutta.
033102ass_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
crazy.gif

Back