Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä mistä johtuu, mut melkein aina kun lähden ajaa, joko orientoidun (!!) lenkkiin Lahnuksessa tai päädyn sinne lenkin jälkeen. Paljon on motoristeja siellä, mut orgilaisuutta en ole kyselly (tai huomannu).Kysyn nyt ihan muuten vaan, kun sinne shell:lle moni tuntuu löytävän, että onko siellä koskaan orggilaisia, noin muuten vaan istuskelemassa?
Ajelen meinaan sen shell:in ohi päivittäin duuniin ja aina siellä näyttää olevan pyöriä parkissa.![]()
Matti.
Jahas, ja meille noviiseille sitten "tarjotaan" Jensiä kouluttajaksi...Onko tää joku mustien mopojen kokoontumisajo...saako tulla hopean harmaalla mopolla Lahnukselle vai joutuuko ajamaan kilometrin päässä letkan perässä?? Ai niin, jos Jens vetää niin olen joka tapauksessa kilometrien päässä letkasta![]()
![]()
No perhana.En tiedä mistä johtuu, mut melkein aina kun lähden ajaa, joko orientoidun (!!) lenkkiin Lahnuksessa tai päädyn sinne lenkin jälkeen. Paljon on motoristeja siellä, mut orgilaisuutta en ole kyselly (tai huomannu).Viime lauantaina viimeks jutskattiin kaverin kans siellä yhden motoristipapan kans (mahdatko lukee tän? Jos,niin ilmottaudu!) - mahtava tyyppi! Tukisukka toisessa jalassa ("kun tuo minun oikee jalka on vähän kipee,vaikee painaa jarrua..") ja kulman takana iso upee Guzzi. And still going strong!!! Esikuvaa meille...![]()
![]()
(Tää aihe on taatusti väärässä paikassa, mut ku sä Vihdin Matti kysyit, ni tää taas innostu...)
Täytyy kattoo miten kerkii duunista lähteen, mut voisin kans tulla Lahnuksen kautta. Toi motari on niin tylsä.Saa tulla muutki ku mustat mopot Lahnukseen... Lupaa Newbie.![]()
En kyllä pysy enää laskuissa mukana, mut joka tapauksessa siis moni on tulossa sinne... Yks, kaks, monta... ainakin.
Miten niin vakuuttavaaJahas, ja meille noviiseille sitten "tarjotaan" Jensiä kouluttajaksi...Vakuuttavaa...![]()
Mutta soot esikuva ku ajat niiku oikia motokeepeekuski!Miten niin vakuuttavaaJahas, ja meille noviiseille sitten "tarjotaan" Jensiä kouluttajaksi...Vakuuttavaa...![]()
![]()
Notta mää mikään kouluttaja oo...
Mää vähän luulen samaa! Aatelkaas jos nykyisellä letkanvetäjällä olis vaikka noi rintaliivit päällä, niin seuraajien joukko voisi olla enämpi kirjavaa, ku se nyt on!edit: jos noita liivejä ruvetaan käyttämään niin mä vähän luulen ettei saada letkaan ikinä ketään vetäjää![]()
![]()
Sadettahan tuo foreca lupailee illaksi, mutta toivotaan että se on väärässä..jos ilma sallii niin näyttäisi olevan aikas näyttävä letka lähdössä kruisiin![]()
![]()
Sanot vain ilmalle, että nyt talttee lähtee, ku polukat aikoo kluisailla.jos ilma sallii niin näyttäisi olevan aikas näyttävä letka lähdössä kruisiin![]()
![]()
PK-meetingit on perinteisesti pidetty torstaisin lähes poikkeuksetta, perjantai on sikäli huono päivä et aika monilla on muita menoja. Muuten kokoontumisia ja ajeluita on ollut kyllä varmaan kaikilla viikonpäivillä, joten jos innokkaita löytyy niin siitä vaan ajelemaan. Oma ohjelma on tällä viikolla niin tiukalla et tulen käymään ainoastaan kahvilla ja toden näk. kotilolla.Vaan jos tänään surkea keli ja huomena ei niin miksi ei mennä huomena häh....![]()