Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää ajan sitä kautta joka tapauksessa mustalla mopollaAi muuten, kun en jaksa/ehdi lukee viestiletkaa alusta loppuun: onks jotkut lähdössä esim. Lahnuksen Shelliltä (sieltähän pääsee Rinnekodin ja Lepsämän kautta tosi kaunista reittiä Nurmijärvelle) yhdessä poppoossa? Jos en saa ajoseuraa tääältä, ni voisin tulla sieltä messiin.![]()
mä meen kans sitä kautta...pitäiskö sopii joku aika?Mää ajan sitä kautta joka tapauksessa mustalla mopollaAi muuten, kun en jaksa/ehdi lukee viestiletkaa alusta loppuun: onks jotkut lähdössä esim. Lahnuksen Shelliltä (sieltähän pääsee Rinnekodin ja Lepsämän kautta tosi kaunista reittiä Nurmijärvelle) yhdessä poppoossa? Jos en saa ajoseuraa tääältä, ni voisin tulla sieltä messiin.![]()
![]()
juri sitä meinasin et eiks sinne pääse muutakin reittiä kun "konepolkua"mä meen kans sitä kautta...pitäiskö sopii joku aika?Mää ajan sitä kautta joka tapauksessa mustalla mopollaAi muuten, kun en jaksa/ehdi lukee viestiletkaa alusta loppuun: onks jotkut lähdössä esim. Lahnuksen Shelliltä (sieltähän pääsee Rinnekodin ja Lepsämän kautta tosi kaunista reittiä Nurmijärvelle) yhdessä poppoossa? Jos en saa ajoseuraa tääältä, ni voisin tulla sieltä messiin.![]()
![]()
Ai MUSTALLA mopolla... Loistava tuntomerkki! Eiks meil kaikilla (melkein) ole musta mopo...Mää ajan sitä kautta joka tapauksessa mustalla mopollaAi muuten, kun en jaksa/ehdi lukee viestiletkaa alusta loppuun: onks jotkut lähdössä esim. Lahnuksen Shelliltä (sieltähän pääsee Rinnekodin ja Lepsämän kautta tosi kaunista reittiä Nurmijärvelle) yhdessä poppoossa? Jos en saa ajoseuraa tääältä, ni voisin tulla sieltä messiin.![]()
![]()
mäki tuun sit mustalla mopollaAi MUSTALLA mopolla... Loistava tuntomerkki! Eiks meil kaikilla (melkein) ole musta mopo...Mää ajan sitä kautta joka tapauksessa mustalla mopollaAi muuten, kun en jaksa/ehdi lukee viestiletkaa alusta loppuun: onks jotkut lähdössä esim. Lahnuksen Shelliltä (sieltähän pääsee Rinnekodin ja Lepsämän kautta tosi kaunista reittiä Nurmijärvelle) yhdessä poppoossa? Jos en saa ajoseuraa tääältä, ni voisin tulla sieltä messiin.![]()
![]()
![]()
Niin se aika... Oisko klo 17 hyvä? Riittääks ja silleen eli ehtiiks siinä ajaa, varmaan kai ehtii? (Mä olen tosi huono arvioimaan ajoon kuluvaa aikaa...) Ajoin Röykästä Lahnukseen just viime lauantaina, mut en kyl muista, paljon meni aikaa.![]()
Mä ajan ikivanhaa mustaa (sic!) Viragoa, mul on kuparin värinen avopotta tummalla visiirillä ja potasta pursuu punanen kiharapehko tai joku semmonen. Ja jos kelit sallii ni mustaa nahkaa päällä. Tuleeks meitä sit 3 sieltä? (Tai neljä, jos mun kaveri ehtii kans paikalle.)
Varmaan siinä rapia puolisen tuntia vierähtää kahvitellessa.kuinkas hätäseen muuten ootte kukosta lähtemässä? nimittäin kun ei tiedä ehtiikö töistä ihan 18 mennes kukolle.. vielä kun ei oma pyörä ajossa, ja sekin sisäänajossa millä liikkellä![]()
asia selvä.. koittakaa ymmärtää ensikertalaisen huolta kun hinku mukaan on suuriVarmaan siinä rapia puolisen tuntia vierähtää kahvitellessa.kuinkas hätäseen muuten ootte kukosta lähtemässä? nimittäin kun ei tiedä ehtiikö töistä ihan 18 mennes kukolle.. vielä kun ei oma pyörä ajossa, ja sekin sisäänajossa millä liikkellä![]()
En varmaan ehdi paikalle aivan viideksi, mut ootelkaa tai sit perästä samaa reittiämäki tuun sit mustalla mopollaklo:17.00 lahnuksen shelille ja ajetaan siitä sit kimpassa kukkoon...![]()
![]()
Joo mäkin tulen mustalla mopolla nahjuksen shellille klo 17mäki tuun sit mustalla mopollaAi MUSTALLA mopolla... Loistava tuntomerkki! Eiks meil kaikilla (melkein) ole musta mopo...Mää ajan sitä kautta joka tapauksessa mustalla mopollaAi muuten, kun en jaksa/ehdi lukee viestiletkaa alusta loppuun: onks jotkut lähdössä esim. Lahnuksen Shelliltä (sieltähän pääsee Rinnekodin ja Lepsämän kautta tosi kaunista reittiä Nurmijärvelle) yhdessä poppoossa? Jos en saa ajoseuraa tääältä, ni voisin tulla sieltä messiin.![]()
![]()
![]()
Niin se aika... Oisko klo 17 hyvä? Riittääks ja silleen eli ehtiiks siinä ajaa, varmaan kai ehtii? (Mä olen tosi huono arvioimaan ajoon kuluvaa aikaa...) Ajoin Röykästä Lahnukseen just viime lauantaina, mut en kyl muista, paljon meni aikaa.![]()
Mä ajan ikivanhaa mustaa (sic!) Viragoa, mul on kuparin värinen avopotta tummalla visiirillä ja potasta pursuu punanen kiharapehko tai joku semmonen. Ja jos kelit sallii ni mustaa nahkaa päällä. Tuleeks meitä sit 3 sieltä? (Tai neljä, jos mun kaveri ehtii kans paikalle.)klo:17.00 lahnuksen shelille ja ajetaan siitä sit kimpassa kukkoon...![]()
![]()
Kyy-yllä saa jos haluaa. Lauantaina ajoin Tampereelta Jyväskylään 8 tuntia.. En tosin ihan suorinta reittiä, mutta kukapa sitä suorinta reittiä haluiskaan ajaaedit: tuntiahan ei tuohon matkaan saa kulumaan millään![]()
Joo mäkin tulen mustalla mopolla nahjuksen shellille klo 17mäki tuun sit mustalla mopollaAi MUSTALLA mopolla... Loistava tuntomerkki! Eiks meil kaikilla (melkein) ole musta mopo...Mää ajan sitä kautta joka tapauksessa mustalla mopollaAi muuten, kun en jaksa/ehdi lukee viestiletkaa alusta loppuun: onks jotkut lähdössä esim. Lahnuksen Shelliltä (sieltähän pääsee Rinnekodin ja Lepsämän kautta tosi kaunista reittiä Nurmijärvelle) yhdessä poppoossa? Jos en saa ajoseuraa tääältä, ni voisin tulla sieltä messiin.![]()
![]()
![]()
Mä ajan ikivanhaa mustaa (sic!) Viragoa, mul on kuparin värinen avopotta tummalla visiirillä ja potasta pursuu punanen kiharapehko tai joku semmonen. Ja jos kelit sallii ni mustaa nahkaa päällä. Tuleeks meitä sit 3 sieltä? (Tai neljä, jos mun kaveri ehtii kans paikalle.)klo:17.00 lahnuksen shelille ja ajetaan siitä sit kimpassa kukkoon...![]()
![]()
![]()
edit: Ellei taivas repeä..