• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Makkarat 28.9 Porkkala

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mun mielestä se että on saattanut Irinalla parit letkat tienpäälle, katsotaan osallistumiseksi joten lienemme paikanpäällä. :polonen:

Vielä viikko aikaa ilmoittautua makkarajonoon! Tarjoilut mitoitetaan ilmoittautuneiden mukaan joten nimiä tähän ketjuun jos olette tulossa, niin ei jää kukaan ilman :thumbup:

Mun saapuminen peruttu. Lasten harrastukset kuulemma tärkeämpiä kun faijan prätkäjutut.

Lupailevat ihan hyvää makkaranpaistokeliä lauantaiksi. Ilmoittautumisia otetaan vielä 2 päivää, huomenna lasketaan saldo päivän päätteeksi :)

Bolt sanoi:
Mun saapuminen peruttu. Lasten harrastukset kuulemma tärkeämpiä kun faijan prätkäjutut.

Eikun siis mä saankin tulla. Tiukoin kotiintuloaikaehdoin sain makkarallelähtöluvan.:jippikaijee:

Back