• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Lauantai 18.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos muuten mahdollista, niin ens kaudella voisit laittaa nää reittikuvat pikkasen isompana
thumbs-up.gif
Vähänkö antaa niin heti ollaan vaatimassa enemmän.
wink.gif

Teetkö Riisor jonkunlaisen koonnin ajetuista reiteistä, se ois aika hienoa.
Miksi tyytyä vähempään, jos voi saada enemmän
wink.gif

Laitan privaa noista reiteistä.

Jos muuten mahdollista, niin ens kaudella voisit laittaa nää reittikuvat pikkasen isompana
thumbs-up.gif
Vähänkö antaa niin heti ollaan vaatimassa enemmän.
wink.gif

Teetkö Riisor jonkunlaisen koonnin ajetuista reiteistä, se ois aika hienoa.
Näinhän siinä aina käy
biggrin.gif
. Noi on vaan 'screenshotteja' suoraan kännystä, jotka voi helposti siirtää tänne katseltavaksi. Saa tuosta ulos myös GPX, XML ja CSV filet, mutta sitten menee jo hankalammaksi.

Tarkoituksena oli vaan näyttää noin 'suurinpiirtein' missä mentiin. Gepsumiehet voivat sitten työstää tarkempaa karttaa.

Mä olen aina pienentänyt kuvat, kun niistä joskus tuli sanomista, että on liian suuret. Jatkuvasti tulee turpaan, ihan mitä tahansa tekee...
wink.gif
tounge.gif

-M

Mä olen aina pienentänyt kuvat, kun niistä joskus tuli sanomista, että on liian suuret. Jatkuvasti tulee turpaan, ihan mitä tahansa tekee...
wink.gif
tounge.gif

-M
Pitäis löytää se kultainen keskitie, mitä ikinä tarkoittaakaan. Mutta totuus on, että Masan kuvat oli aikoinaan ihan överi isoja. Nykyään ihan jees, joten sanominen ei mennyt hukkaan
biggrin.gif

btw. Nuo uudesta mapsourcesta otetut kaappaukset on kyllä syvältä. Ei pysty ymmärtämään miksi ne meni venyttämään nuo kartat tollaseen "laajakuvaformaattiin". Etäisyyksien hahmottaminen noista on nykyään täysin mahdotonta
mad.gif
Meikä palasi takaisin vanhaan versioon juuri tuosta syystä..

Se kuva vääntyy vituralleen sen Google Earth -ominaisuuden takia. Jos maapalloa katsoo ekvaattorilta 0-latitudella, suomi on noin 60-asetta kallellaan. Se ohjelma perhana ei ymmärrä näköjään sitä, että suomalainen elää Suomessa ja katsoo karttaa samalla lailla, kuin setä Afrikassa. Jos katsoo karttakuvaa vaikka Italiassa, ei tilanne ole ollenkaan niin huono.

Täytyykin antaa muuten Garminille palautetta. Tekisivät mieluummin ohjelman, jossa voisi sitten valita tuon kallistuneen ominaisuuden niin halutessaan.

-M

Tässä ne ajatut suorat ja kiharat...

ajo081008kokonaangq9.jpg

Koko reitti, Kivenlahti TB - Veikkola Neste 322 km

ajo081008ylosahb0.jpg

Yläosa reitiltä ja sen koukerot.

Jos ei selviä, voin lähettää datat Garmin gdb3-muodossa tai gpx:na.

-M

Jos ei selviä, voin lähettää datat Garmin gdb3-muodossa tai gpx:na.
Lähetä vaan jos viittit.
thumbs-up.gif

Helpompi sun ois itse asiassa ollu lähettää se alunperinkin gdb:nä eikä tänne kuvana...
wink.gif

Noh, näkeepähän nyt sitten muutkin.

Back