• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Lauantai 18.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset Tr3:le ja muille reippaasta vedosta. Matkalehmälläkin pysyi näköetäisyydellä... Ei noiden vetäjien aivoituksista koskaan tiedä... siksipä lienee varminta kurvata aluksi lähtöruutuun. Itse ajoin ensin Ojakkalasta Tebarille - ja sitten tismalleen samaa latua kotiportin ohi kohti Vihtiä... Eipä harmita kun sattuu olemaan erinomaista mutkatietä  
062802jumpie_prv.gif

Sen vielä sanon että jos haluaa ennen pimeätä kotiin on hyvä ajella näiden heppujen perässä!!!  

Kuulostaa ihan että loppumatkakin meni hienosti juuri vaihtuneiden talvinopeusrajoitusten mukaan  
buttrock.gif
Mä mitään rajoituksia nähnyt missään.
biggrin.gif

Aika pimeetä jo oli, kun tr3, masa ja muukka (olitko se sinä, kun en enää tunnistanut
tounge.gif
) kurvasi loppupätkän lopussa, joka oli jo mennyt poikki Ojakkalantielle, jossa "odotinkin" jo valmiina.

360 näyttää omakin trippi.

Muoks: Kiitokset unohtui.
blush.gif

Hyvät mutkat, hyvä keli, hyvin vähän vaatetta päällä ja muutenkin ajo maistui todella mukavalta.

Pääjoukon hajaannuttua hiukkasen palelin, mutta loppumatkasta ei enää jostain syystä ollut enää yhtään kylmä.
smile_org.gif

kiitoksia omastakin puolesta hyvistä ajeluista. Iittalasta tankkauksen jälkeen posotin HML-motaria kotia, en pysyny busan eikä zzzrkawan vauhdissa
tounge.gif

KIITOS taas vetäjille/peränpitäjille mahtavista mutkista
bowdown.gif

Lähdin siitä Läyliäisistä Karkkilan ja Pusulan kautta Itä-Vantaalle... Kotoa kotiin 440 km...

Kiitos FJR -kuskille Läyliäinen-Karkkila-Pusula
062802moto_prv.gif
ajoseurasta!

Nyt on vatsa täys, kohta saunaan ja sen jälkeen sit
033102beer_1_prv.gif
ja nukkumaan...

Toivottavasti eivät olleet vielä syksyn viimeiset mutkat... ei tota mopoa haluis millään laittaa vielä talliin...

Kiitos Tr3:lle hyvistä mutkista
bowdown.gif
ja kaikille muille mukavasta seuraasta
062802jumpie_prv.gif
. Lisäksi erikoiskiitos myös loskihe1:lle vedosta Pusulaan. Jatkoin siitä Lohjan ja Siuntion kautta mökille. Pimeä ehti tulla, mutta lopun hiekkatiekään mökille ei tuntunut pahalta, kun kerran vauhtiin oli päässyt. Yhteensä reissulle mittaa 396km.

Parit reissut vielä ensi viikolla ja sitten pärrä seisomaan  
shaun.gif

Hyvät oli mutkat.

Otin tällä kertaa sivulaukut pois. Ajettavuus parani huomattavasti. Oli kiva ajella.
062802moto_prv.gif

Voisko joku laittaa vielä karttaa missä päin tuli mentyä. Osa oli tuttua tietä, mutta myös paljon uutta.

kiitos koko porukalle ja kiitos kaikille kesän kanssamme kurvanneille, nyt menee B-king palasiksi ja maali gurun käsiin.
muutama kuvatus http://kuvablogi.com/nayta/1543469/

sorry tuo siirtymä lopelta , mut kun oli niiiii kiva pätkä ni joutu innostumaan  
buttrock.gif

keväällä viimeistään nähdään  
bawling.gif
Onko sulla joku tyyppi kuka suunittelee teeman maalaukseen vai suunitteletko itse?
Raketissa oli hieno maalaus laita samanlainen kingiin
tounge.gif

kiitos koko porukalle ja kiitos kaikille kesän kanssamme kurvanneille, nyt menee B-king palasiksi ja maali gurun käsiin.
muutama kuvatus http://kuvablogi.com/nayta/1543469/

sorry tuo siirtymä lopelta , mut kun oli niiiii kiva pätkä ni joutu innostumaan  
buttrock.gif

keväällä viimeistään nähdään  
bawling.gif
Onko sulla joku tyyppi kuka suunittelee teeman maalaukseen vai suunitteletko itse?
Raketissa oli hieno maalaus laita samanlainen kingiin
tounge.gif
idean poikaset tulee multa ja Faw desing "Jeppe" toteuttaa ja jalostaa pyynnöt ja toiveet , ja aina ylittää toiveet.

ei enään tosin maalaile juurikaan , keskittyy Bomber lehteen ja Blan Bee touhuihin...

Vähän "myöhässä", mutta oliko tän reissun reittiä kellään?
smile_org.gif

Ei.

Näin tapahtui, koska VMatti:n matkadokumentointi-halko putosi kadulle ja meni "vähän" rikki...

Lisäksi mun ei annettu pitää Gepsua päällä, koska tr3 sanoi, että tunge se Gepsu, vaikka ....

Mutta onneksi mä muistan sen reitin, joten osaan sen piirtää jälkikäteen, jos vaan tarvitsee. Haluatko?

-M

Ei.

Näin tapahtui, koska VMatti:n matkadokumentointi-halko putosi kadulle ja meni "vähän" rikki...

Lisäksi mun ei annettu pitää Gepsua päällä, koska tr3 sanoi, että tunge se Gepsu, vaikka ....

Mutta onneksi mä muistan sen reitin, joten osaan sen piirtää jälkikäteen, jos vaan tarvitsee. Haluatko?

-M
Näin kävi. Mutta tässä alkupään reitti minkä ehti muistikortille tallentamaan. Jostakin syystä softa kilahtanut jo ennen putoamista
biggrin.gif

b7b1c659daf845dc897bf301c618941b.jpg

Näin kävi. Mutta tässä alkupään reitti minkä ehti muistikortille tallentamaan. Jostakin syystä softa kilahtanut jo ennen putoamista  
biggrin.gif
Noh, rapatessa roiskuu
biggrin.gif

Jos muuten mahdollista, niin ens kaudella voisit laittaa nää reittikuvat pikkasen isompana, meinaan kun noista on välillä vähän vaikea hahmottaa mistä olette menneet
thumbs-up.gif

Back