• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-keskiviikko 8.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Torstaina sataa joten lähdetää ajelulle hyvän sään aikana, eli tänään keskiviikkona.

PK-ajelu keskiviikkona 8.7. Lähtö Hyrylän Shellilltä jo klo 17:00. Kahvittuilut klo 16:30-16:57.

Tankit täyteen ja ne muut perinteiset toimenpiteet, luntata voi edellisistä viesteistä - vaan kyllähän te nää jo tiedätte. Muistetaan taas se takana tuleva mopo ja RISTEYSTEN MERKKAUS. Oma vauhti - parempi mieli. Vai miten se meni.

Veturina minä eli tuon näköinen yhdistelmä. Jos on ensikertalaisia, niin tulkaa ilmoittautumaan, saatte tarkemman briiffauksen.

Lenkin pituus tulee olemaan lähempänä 300 kuin 200 kilometriä. Siitä tuo lähtöaika (ja siitä että on kesä ja loma). Otetaan alkuun hieman etäisyyttä ja keskitytään vähän kauempana oleviin mutkiin.
Tervetuloa!
062802moto_prv.gif

voi olla että jää haaveeksi, mä en oo noin nopea laattanainen. Kattoo jos ehtii. Mikä vika perjantaissa oli
sad_orig.gif
sad_orig.gif
?

Perjantaina on muuta ohjelmaa.. Ja silloinkin sataa vettä
tounge.gif

perjantaina ei voi sataa, koska mä aion ajella sillon
cool.gif
.. koittaa ny ainaki kahville ja ehkä alku matkaa.

Mä tuun jos töistä pääsee ajoissa.

e. samalla eka Keskarit-ajo johon ehtinee tänä vuonna.
tounge.gif

Tulossa ollaan Nummelasta 2 pyoran voimin mutta saattaa vaan yksi lahtea ajelulle.Eli mina. Kiire tulee.
062802moto_prv.gif

Kerkesin, ja lamminta oli.Mukavat tiet,ja vauhti sopiva tanaan, kun vasytti aivan sikana.
eek.gif

Back