Eli vilpitöntallinaapurille.![]()
Joka kerran kun jotain menee rikki, ottaa pannuun ja silti siitä kettuillaan... paskimmissakin hetkissä on pakko nähdä jotain huumoria, muuten me kuollaan elävältä kaikki. Onneksi muovia ja rautaa saa rahalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Herneet pois nokasta, olin itse nostamassa pyörää ojasta ja huumori on oikeasti paras lääke lähes kaikkeen, uskon, että myös tässä tapauksessa. Henkilövahingoilta säästyttiin ja näin ollen väänsin asian huumorin puolelle. Pahoitteluni asianosaiselle, jos aiheutin mielipahaa.Joo lyökää vaan lyötyä.. Voin kuvitella että just nyt kaveria vituttaa niin ettei veri kierrä. Ne jotka tietää tilanteen, niin miettikääpä jos omalle kohdalle sattuis. Tietysti se, ettei tullut henkilövahinkoja on se tärkein juttu, mutta ainakaan mua se ei vastaavassa tilanteessa pahemmin lämmittäis.Vähänkö osuu ja uppoaa *huutonaurua*....ja ojanpohjan osastolle: Britney Spears: Oops, I did it again...
Mulla on ollut aina "paha" tapa sanoa/kirjoittaa mitä ekana tulee mieleen...Eli vilpitöntallinaapurille.![]()
kyllä se siitä, ukko on ehjä, ja se on ainoa asia joka oikeasti merkitsee mitään.![]()
Joka kerran kun jotain menee rikki, ottaa pannuun ja silti siitä kettuillaan... paskimmissakin hetkissä on pakko nähdä jotain huumoria, muuten me kuollaan elävältä kaikki. Onneksi muovia ja rautaa saa rahalla.
Lama-ajan partyt kun tähän aikaan jo kirjottamassa foorumilleHarmillisesti itse jouduin "uhrautumaan" companyn partyihin, eikä päässy ny mukaan. Enkä kolunu tuolla edes ojanpohjia![]()
jep kolmet "pannut" tänä kesänä nähneenä joka kerta hetken aikaa menny että luotto on tullu takas ?Ainahan noi pannutukset pysäyttää miettimään. Onneksi kuitenkin mies on ainakin fyysisesti kunnossa. Vilpitön sorry huonosta huumorista. Oma ajorytmi sekosi tuon keissin jälkeen, joten ajelin illan loput mutkat mummovauhtia.