• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK - kahvit+ajelut Su 22.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos mekin Kst:n kanssa kerettäs mokalle
smile_org.gif

Voisiko joku hieman kertoa, ketkä näihin ajeluihin saavat osallistua?
Aivan kaikki saavat osallistua riippumatta siitä onko edesä käyttäjätunnusta org:iin tai saati ry:n jäsen.
Jos olet tummanharmaalla rykkösellä ajava siviilipoliisi, niin hyviin tapoihin kuuluu mainita asiasta viimeistään prätkiä tulille laitettaessa...
...tai viininpunaisella
biggrin.gif

Voisiko joku hieman kertoa, ketkä näihin ajeluihin saavat osallistua?
Aivan kaikki saavat osallistua riippumatta siitä onko edesä käyttäjätunnusta org:iin tai saati ry:n jäsen.
Jos olet tummanharmaalla rykkösellä ajava siviilipoliisi, niin hyviin tapoihin kuuluu mainita asiasta viimeistään prätkiä tulille laitettaessa...
...tai viininpunaisella
biggrin.gif
Tai mustalla....
Näin tuossa viime kauden lopussa huoltoasemalla myös mustan rykkösen (ei ollut tuo harmaa...ja kyllä näin oikein...) kyttävekotuksilla....

Ja en taida ihan ajoretkelle tänään lähteä tuolla kesken eräisellä härpättimellä... Tai mistä vi**sta sitä tietää....
Yllytyshullu ku oon..

Taidanpa laittaa tänään vakuutusyhtiölle postia ja ottaa pyörän käyttöön.

Saatan siis olla myös saapuvilla Depoililla klo 13
nixweiss.gif

Keli näyttää tosi hyvältä! Nyt kaikki mukaan; Super-Thessu myös!
smile_org.gif
Taitaa olla kuitenkin "tekstiilikeli" eli pikkasen viileää, mutta siittä 5!
062802moto_prv.gif

smile_org.gif
Juu otetaan jeesusteippiä ja nippusiteitä mukaan niin saadaan Thessukan mopo pidettyä läjässä
biggrin.gif
Kyllä se läjässä pysyy vaik tuli pikkasen kiirus kasauksessa että pääsee kahaveelle...
Siinä vekotuksessa o kyllä enemmän "sielua" ku mun Rykkösessä... Varsin rakastettava härpätin...
On kuin kotosohvalla istuis ja maisema vaihtuu....
Tosin eihän se ny o vielä kovin lasten kateltavaa mut liikkuupahan ...On vähän sen näkönen ku kulmille kuseva kulkurakki (niinku rakentajansakin)...
Tankki sentään on maalattu...Ja alusta muutokset tehtynä...
buttrock.gif

smile_org.gif
Juu otetaan jeesusteippiä ja nippusiteitä mukaan niin saadaan Thessukan mopo pidettyä läjässä
biggrin.gif
Kyllä se läjässä pysyy vaik tuli pikkasen kiirus kasauksessa että pääsee kahaveelle...
Siinä vekotuksessa o kyllä enemmän "sielua" ku mun Rykkösessä... Varsin rakastettava härpätin...
On kuin kotosohvalla istuis ja maisema vaihtuu....
Tosin eihän se ny o vielä kovin lasten kateltavaa mut liikkuupahan ...On vähän sen näkönen ku kulmille kuseva kulkurakki (niinku rakentajansakin)...
Tankki sentään on maalattu...Ja alusta muutokset tehtynä...
buttrock.gif
No kohta saat esitellä katiskaa ihan livenä
buttrock.gif

Tuli pyörähdettyä kahvilla, ajo lenkille lähti mun laskujen mukaan 34 pyörää. Kahvilla olijoita oli muitakin, joten reilut 40 mopoo oli tebarin pihassa.

Kahvilla käytiin, ja pienellä lenkillä kans. Jäin Porvoossa pois, kun piti mennä kotia auttaa rouvaa siivouksessa...
Kiitoksia kaikille mukanaolleille!

just kotiuduttiin n.300km tuli ajelua. eksyttiin porukasta ennen Pukaron Paronia ja sen jälkeen harhailtiin viiden pyörän voimin jossain orimattilan nurkilla.
kiitokset vaan kaikille oli se hienon näköistä kun oli monta mopoa letkassa.

niin ja ttuttulle kiitos johdattelusta harhautumisen jälkeen

Jees... Kotona ... kyllä on hauska vekotin tuo muijan pyörä...
Voiko enää enempää ajosta nautiskella...Ja kylhän tuosta potkua löytyi...

Kiitoksia kovasti tovereille matkallamme kohti tuntematonta ...
bowdown.gif

just kotiuduttiin n.300km tuli ajelua. eksyttiin porukasta ennen Pukaron Paronia ja sen jälkeen harhailtiin viiden pyörän voimin jossain orimattilan nurkilla.
kiitokset vaan kaikille oli se hienon näköistä kun oli monta mopoa letkassa.

niin ja ttuttulle kiitos johdattelusta harhautumisen jälkeen
Joo... siellä jossain meni ihan pikkasen porukat sekaisin!
tounge.gif
Luultiin muita mopoilijoita Omaksi Porukaksi, mutta.....
biggrin.gif
Sitten ajettiin pienemmällä porukalla eteenpäin ja minä sain yhteyden Jensiin ja ilmoitin, että porukkamme ajaa "omin avuin" kotiin! Meitä oli minun lisäksi Mr and Mrs Salmon, Seitsemän Kurkoa, Theseus ja... ja... sano nyt vielä triljoonannen kerran nickisi Mr Cagiva! Mulla ON Dylmaasia tms...
smile_org.gif

Eli jos kerran taas ottaisimme opiksi, niin... Peräsmiehen olisi tiedettävä prikullilleen ajettava reitti ja "polvimaassa" pääjoukossa ajavien pitäisi hillitä himojaan!
smile_org.gif
Välillä loppui Thessukalta bensa ja hän kuntoili työntäen mopoaan n 50 metriä bensa-asemalle!
tounge.gif
Pääjoukko oli kiltti, kun odotti meitä.
Kyllähän se taitaa vähän olla sillee, että "Hot Pants" -porukalta kysyy herrrrrrmoja odotella tällaisia nynnyjä?
wink.gif

Back