• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK - kahvit+ajelut Su 22.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sain kursittua kasaan ton Paukun härpättimen tosin piuhoja roikkuu ja osia maalaamatta mutta kahaveelle o pakko päräyttää jollaki vekotuksella... Perkele!
Hieno homma! Ja muista ettei me naureta sun nakillesi!
biggrin.gif
Täs vehkees o hienot nakit... Italo ei oo viel ilmonnu et uus nakki ois tullu...
bawling.gif
Kukaan ei oo koskaan epäillyt sun nakkisi hienoutta!
biggrin.gif

Paikalla ollaan, jos elossa ollaan.
smile_org.gif

sanoi:
Uskaltaako tulla uutena kasvona mukaan ja ihan vaimo tarakalla?
Mukaan vaan reippaasti ja vaimo kans. Letkassa on monentasoista kuskia ja vauhdin saa valita itse... risteyksissä/kääntymisissä odottellaan... jos vaikk vaimo sattuu hakkaamaan nyrkillä kylkeen
biggrin.gif
Kuulopuheiden mukaan kannattaa pitää se vaimo siellä tarakalla niin ei pääse karkuun.
biggrin.gif

Mun Erskani saa huomenna uudet ketjut ja rattaat joten ei taida tuohon ehtiä
nixweiss.gif
........jos seuraavaan ajeluun sitten....
sport05.gif

Ajelkaa varoen kuitennii.......

Ja nyt
033102beer_1_prv.gif

risteyksissä/kääntymisissä odottellaan... jos vaikk vaimo sattuu hakkaamaan nyrkillä kylkeen
biggrin.gif
Kuulopuheiden mukaan kannattaa pitää se vaimo siellä tarakalla niin ei pääse karkuun.
biggrin.gif
[/QUOTE]
No, hitto pitäiskö se itekin lähteä täältä väärältä puolelta kaupunkia ajelee mukaan. Lähteeköhän vaimo... nyt kun sillä on ne uudet nahkahousutkin..
biggrin.gif
biggrin.gif

Ei se ketjujen ja rattaiden vaihto oo kun reilun tunnin homma.
Juo pari  
033102beer_1_prv.gif
vähemmän ja herää aikaisin niin ehdit mukaan
biggrin.gif
Meinaaks sä Jens että mä sen itse teen........nou nou nou....mä toimin työnjohtajana........
biggrin.gif
biggrin.gif
No sittenhän se on vielä helpompaa... jos kerta työnjohtaja oot niin ohjeistat vaan jo tänä iltana et ketjujen ja rattaiden tulee ollo vaihdettuna huomiseen klo 12 mennessä
biggrin.gif

Niin ja muistat motivoida toivottamalla työn iloa
062802jumpie_prv.gif

Sit jos pitää goree laittaa ylle ni on liian kylmä ajaa, et kattellaan tuota ilmastoo huomenna... sen mukaan paikalla (ehkä jopa goret päällä)
biggrin.gif

Sit jos pitää goree laittaa ylle ni on liian kylmä ajaa, et kattellaan tuota ilmastoo huomenna... sen mukaan paikalla (ehkä jopa goret päällä)
biggrin.gif
Eikö dukaatissa ookaan lämmistyslaitetta
tounge.gif

+10 luvattu, kyllähän sitä luulis nahoilla tarkenevanv
crazy.gif
On siin persiinlämmitin
tounge.gif

Kahvalämppärit on nääs vielä asentamatta, et jos mä riskeeraan sit nahkoilla, niin joudutte oikeesti lämmittelee
crazy.gif

Taidan sulta pöllii sit ne tulihanskat...

Kun kerran melkein takapihalle parkkaatte niin kait se pitää munkin yrittämän jos saku sää sammakko sallii...?
wink.gif

Back