• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-helatorstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Torstain keli näyttää ainakin vielä todella heikolta, joten mitä todennäköisimmin tätä ei ajeta. Mutta jos nuo sateet jotenkin hämärästi jääkin tulematta, niin sitten olis tarjolla torstaiajelut hieman pidemmän kaavan mukaan (300-400km).

Lähtö on klo 14:00 ja paikkana Kivenlanden TB, kahvittelut 13:30-13:59.

Eli jos on märkää, sataa tai edes melko varmasti sataa myöhemmin päivällä, niin tilaisuus jää kahvitteluja myöten pitämättä.

Tarkistakaa tilanne täältä torstaina klo 12:00!

edit: ei tuo keli pahalta näytä, joten Kivenlahdessa nähdään
062802moto_prv.gif

Säätiedotuksessa olin kuulevinani, että etelärannikko säästyisi sateelta.

Ei kun rannikkokierrosta vetämään  
sport05.gif

Taitaa mennä sateen pakoiluksi tämä reissu, mutta kai se on lähdettävä, jos on lähtijöitä
smile_org.gif

Katsotaan tilanne Kivenlahdessa. Tulkaa ainakin sen verran ennen kahta, että ehditte tankata.

miltäs tuntuu keli, asun itse hannuksessa , ei ole sadetta nähnyt tänää aamulla vielä. jos on meno, sit olen mukana.

Laittakaas tosiaan muutkin paikallisia havaintoja, niin tehdään reittä sen mukaan
wink.gif

Havaintoja kaivataan varsinkin Länsi-Uusimaalta, Hämeestä ja Varsinais-Suomesta
thumbs-up.gif

Laittakaas tosiaan muutkin paikallisia havaintoja, niin tehdään reittä sen mukaan
wink.gif

Havaintoja kaivataan varsinkin Länsi-Uusimaalta, Hämeestä ja Varsinais-Suomesta
thumbs-up.gif
Juuh, tänne itään päin ei ainakaan kannata tulla. Harmaata on. Kohta varmaan tiputtelee.

Mä painan nenän kiltisti takas matikankirjaan ja ajelen sit kun tentit on pois alta... Mutta mukavia ajoja teille muille
smile_org.gif

Riihimäessä päin paistaa aurinko
062802jumpie_prv.gif

Jos sitä kohta puolin lähtis ajelee Kivenlahtee
päin.

.ittu olin 15m myöhässä. Minnepäin oli meno, olisin tullut perässä. Ens viikkolla sit uudestaan.

Hieno reissu, aurinko paistoi ja parikymmentä pyörää oli menossa mukana. Mulle tuli 400 kilsaa kotoa kotiin, mutta mähän luovutin muutaman muun kanssa Karjaan apsilla ja painelin pikateitä kotiin.
Kylmä ei tullut
biggrin.gif
, mikä sinällään on mun suhteen kummallista.

Kemiö oli kaunis, löysin tosi monta kuoppaa ja yllättäin olin hitain
thumbs-up.gif
..

Kiitokset veturille, Masalle ja kaikille muille!

Kiitoksia mutkapätkistä. Ihan riittävästi sai ajaa näin ekaksi PK-ajelukseni tällä kaudella. Ei ne mutkat vielä oikein taitu, mutta parempaan päin menossa. Ilmat suosi, paitsi lopussa jouduttiin merisavuun tai sumuun tai johonkin missä näkö heikkeni. Nälkä alko tulla, niin piti lopussa hiukan luovuttaa. Huomenna sitten Poriin lisää mutkaa.
062802moto_prv.gif

Olipa helevetin hieno keli koko matkan. Paitsi virallisen osuuden päätyttyä tuo omituinen "mist" joka tarttu visiiriin ja tuli vilu. Fagervikin pätkä
thumbs-up.gif

Kiitos riisorille mukavista ja - hmm - muistorikkaista, reiteistä
bowdown.gif
Kiitokset myös kaikille muillekin, naturligtvis
smile_org.gif

Kiitokset vetäjälle reitistä. Tuli taas hienoja uusia mutkia ajeltua.

Ja ihan sopivaa vauhtiakin tuli ajeltua Makekan perässä. Jakso kivasti ajella loppuun asti.

omg.gif
mad.gif
ja niinkun mää koko alkuviikon kävin kyttää et minne
062802moto_prv.gif
torstaina ja kun mitään ei näkyny ni luulin et pk torstai
sport05.gif
peruttu... mut te menittekin
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

en ala mitään... mökötän
shaun.gif