• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-goes vekara 28.8.10 klo 11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GuessWho

Mopoton ja veneetön mies
Eli:

Lähtöpaikkana vartiokylän TB, itäväylä.

http://www.teboilitavayla.com/?1;2;700;700.html

Lähtö tapahtuu kello 11:00 ja reitti vie reippaasti (!) mutkitellen Valkealaan, vekarajärven varuskuntaan ja sieltä takaisin, masut täynnä bullaa ja gaffia. Matkaa taitetaan siis reippahasti rientäen, ja reitti koostuu kaikille tutuista mukavista ja vaihtelevista kurveista.

Matkan pituus tulee olemaan välillä 350 - 450 kilsaa. Henk.koht en suosittele reissua vasta-alkajille tai 2-päällä ajaville turvallisuussyistä, toki kaikki ovat omalla vastuullaan (kuten aina) tervetulleita mukaan. Takaisin isolla kirkolla pyritään olemaan reilusti valoisan aikaan (abaut klo 19 viim.).

Jos et siis saa tämän illan sotilashuumorista tarpeeksesi, et aio olla infernaalisessa kankkusessa tai et jaksa mennä ahveniston ratapäiville, tässä jonkinlainen lisävaihtoehto.

Motiivi: isi käy onnittelemassa tytärtään rva alikersanttia sunnuntaisten synttäreiden johdosta

Tavoite: kaikki kotiin, itse omaa mopoa ajaen. Levee hymy naamalla ja ainut mikä saa olla kurtussa, on renkaan reunat...

Olkoon tämä luontevaa jatkumoa orgin sotilasaluepainotteisille ajeluille  
biggrin.gif

HUOM ! KELIVARAUKSELLA, LÄHTÖPÄIVITYS TEHDÄÄN REILU TUNTI ENNEN STARTTIA TÄHÄN SAMAAN ILMOITUKSEEN / KETJUUN !
062802moto_prv.gif

LÄHTÖPÄÄTÖS POSITIIVINEN, ELI MATKAAN LÄHDETÄÄN.

Kun tänään pääsee Sotkun munkkien makuun, on niitä pakko saada lisää hintaan 25 snt/kpl
tounge.gif
Eli jooo, mä oon mukana
062802jumpie_prv.gif

Varauksella mukana ainakin alkumatkasta (!--)  
crazy.gif

Lomahakemus on vetämässä jos vaikka nyt pääsis mukaan.
062802moto_prv.gif

Ja pieni toive että toi lähtö päivitys tulis ennen klo9. Mun täytyy startata klo9 jotta kerkeen lähtöviivalle klo11
blush.gif

Mitä kautta reitti kulkee?

Sillä vaan että Porvoosta voisin tykittää kelien sallimissa rajoissa matkaan, siitä kohtaa mistä lyhin matka olisi.

voi räkä, ois kylla ollu kivaa mennä muistelemaan kakarajärven sotkuun... muuutta hallituksen päätöksellä anopin synkkärit on etusialla
033102ass_1_prv.gif

GL&HF!

Back