• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK goes Spört Töyring

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Anu-

~Kaatumatappi~
Tulee vähän viime tippaan mutta...

Lähdetään porukalla tutustumaan kauniiseen isänmaahamme parhaalla mahdollisella tavalla. Vauhti semmonen sopivan lupsakka, Ouza veturoi
smile_org.gif
Reitti hakusessa, ei tiijä mennäänkö itään, länteen, pohjoiseen.... Se selviää huomenissa
tounge.gif

Speksit:
- Startti Vaaralan ABC kelli 12:00
- PK-säännöt pitää lukea ja sisäistää
- Muista tankkaa jne
- Apaut 3-400 kilsaa sopivalla vauhdilla
- Säävaraus

Hipi hipi, kalajapullot kiinni notta ootte ajokunnossa huomenna
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Tyttären kanssa menossa kimppakivaan, vaan jos hän muuttaa mielensä niin tuun sit tänne  
062802moto_prv.gif

Säännöt on luettu, ymmärretty ja sisäistetty.
sport05.gif

No perkule, just kelailin, et kohtuukeli pitäs olla huomen ja jonnekin pitäis suhailla. Taidan suhailla Vaaralaan.. Tota kaljatölkkiä ei muuten saa suljettua, mut seuraavan voi jättää avaamatta...

Voi ei!!! Tuli just juotua parikin kaljaa ja illalla olis vielä punaisen väristä viiniä  
crazy.gif

No, jätetään ajelut seuraavaan tai sitä seuraavaan kertaan  
thumbs-up.gif

Yks enskertalainen harkitsee vakavasti tulevansa...
Antakee sit armoa jos en mistään mitään tajuu!

Uskaltaakos tähän kurvailla kakspäällä mukaan vaiko kannattaako tarakkaharakka jättää suosiolla raakkumaan muualle?

Tuo teinitytär on alkanu hinkumaan mukaan pidemmille ajoille, ei riitä enää kotikulmien cruisailut.
nixweiss.gif

Oisko millään mahdollista saada huomenna esmes privalla tietoa ajosuunnasta, tai vaikka joku taukopaikka jos mukaan hyppäis kesken matkan? (jos vaikka täältä riksun läheltä ootte menossa?)Mitään en kyllä lupaa, autolla kun pitää jo klo 8 olla tsadissa, klo 10 takas täälä tekemässä muita hommia jne.

Ihan asiaa enempää tietämättä, melkein jo tuon töyring sanan ottaisin pois kun puhutaan jostain 400km:n lenkistä.

Ihan asiaa enempää tietämättä, melkein jo tuon töyring sanan ottaisin pois kun puhutaan jostain 400km:n lenkistä.
Tämähän on vaan NIMI ajolle, ihan niinkuin Kimppakiva (joka on muuten loistava nimi minkä jolanda kekkas, sanottakoon se nyt tässä), jonka voidaan ymmärtää tarkoittavan jotain ihan muuta kansankielessä
tounge.gif
Ei tää ole niiiin vakavaa mulle ainakaan....

FYI Touring, definition: Travel, as on a bicycle or on skis, for pleasure rather than competition
idea3.gif

Ensikertalaiset ja 2-päälliset mukaan vaan jos pyörä on hanskassa ja PK-säännöt luettu JA sisäistetty
smile_org.gif

Privaa laitettu Lowkulle ja parille muulle
thumbs-up.gif

Ihan hatun noston arvoinen tunnistus, vähänkö kyllä huvittaa koko keskustelu.
Ehkä B-forum, ja MPtukiRy:kin, kannattaa jättää nyt enempiä ruotimatta. Etenkin kun osa B-puolen jampoistakin jo koittaa pistää jäitä hattuun tohon "kränään".

Yksi kokonainen pk-torjantaiketju lähti jo bittiavaruuteen GW:n avautumisen jälkeen...

Vaan ei asia mulle kuulu, mä en tiedä mitään.
nixweiss.gif

Taajuus se ketju oli ainakin myöhään illalla palautettu, vai liekö sitten taas poistettu, tosin, kadotkoon, ei siellä mitään rakentavaa ollu... Mitä niitä ruotimaan täällä? Mennään mieluummin ajamaan kun vielä kautta piisaa. Startti siis 2 h 27 min and counting... Notta vielä kerkiit mukaan
tounge.gif

Sikäli olen samaa mieltä, mä tykkään vaan ajella, yli 30 tuhannen verran tälle kesälle, tässä vaiheessa, ja kautta piisaa vielä... Mä en ymmärrä miksi tämmöisen kuitenkin marginaaliharrastuksen harrastajat pissaa yhteiseen pipoon? Ei jaksais tapella kun kausi on kuitenki aika lyhyt. Tietenkin jokaisella on oma historia ja omat mielipiteet, mutta että tarkoituksella lietsotaan vihaa puolin ja/tai toisin toisten foorumeilla.

Mä haluaisin joskus mennä kyllä kattomaan esimerkiks niitä b-iltoja, siis aidosta mielenkiinnosta. Olin mä siellä 10 vee illassa, siellä missä se kuminpolton maailmanennätys tehtiin. Ja siellä oli sitten se temppurata, josta eniten jäi mieleen harrikka joka keuli pitkän matkaa
tounge.gif
Semmosia ois kiva kattoo enempiki ketkä osaa pyörää käsitellä.

Mut hei, lopetetaan tää jauhanta ja mennään säätään pyörät Spört Töyring asentoon, ketjut rasvaukseen, ja sitte ehtiiki pari tuntii kuivaharjotella pyörän päällä
thumbs-up.gif

Piis and laav evrivan
inlove.gif

Taajuus se ketju oli ainakin myöhään illalla palautettu, vai liekö sitten taas poistettu, tosin, kadotkoon, ei siellä mitään rakentavaa ollu... Mitä niitä ruotimaan täällä? Mennään mieluummin ajamaan kun vielä kautta piisaa. Startti siis 2 h 27 min and counting... Notta vielä kerkiit mukaan
tounge.gif
Joo näköjään... Siivottuna. Noh, moderoinnin ja sensuurin raja on häilyvä, ehkä nyt parempi tällä kertaa näin. Eikä se virtuaalinen leuanlouskuttaminen koskaan rakentavaa ole, viihdettä korkeintaan. Jotkut vaan saattaa ottaa liian tosissaan
tounge.gif

Mä olin pohtinut tälle päivälle KK-letkaa (olisi nyt vihdoin senkin kokeillut), mutta ei pääse mihinkään kun emäntä töissä
sad_orig.gif
Eli laatuaika muksun kanssa.

Ajelkaa kivaa
thumbs-up.gif

Jahha, kattellaas josko tuon teinin saa sitten potkittua ylös.
Jos goza on lähdössä Kyrklätistä, niin voitaneen huitasta samaa matkaa tuonne Vaaralaan.

Back