• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-goes rasvakaapeli 29.9.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Letkan jatkona ollaan, jos italian ihme on sitä mieltä että vois ollakki ajopäivä
confused_orig.gif
shaun.gif

Mites nyt kun sadetutkat, sammakot ja poppamiehet ennustavat, yllätys yllätys, sadetta..?
sad_orig.gif

just nyt alko niin paljon poltteleen, että jos kerkeen mopolle ajoissa, saan sen käyntiin eikä parempaa tekemistä löydy tai tää hetkellinen polte katoa saatan ilmaantua paikalle ilmoittautumatta.
jos en ilmaannu niin kait sitten ens kaudella taas nähdään
smile_org.gif

Tässä kohtaa alkaa kauppareissu häämöttää, eli klo 13:00 jälkeen tulleet ilmottautumiset eivät enää ehdi hankintalistalle.

Tässä nyt pari viikkoa seiniä tuijotelleena vois tulla piipahtaan "ihmisten" ilmoille...

Kovin on kostea ja kurainen tuo Porkkalan tie
se motoristin jos toisenkin vielä jorpakkoon vie
jos ei noudateta erittäin suurta varovaisuutta
ja jos luvattu sadekin tuo vettä uutta
on parempi kun ajellaan ihan hissukseen
se takaa onnistumisen ja sukseen!!!

(Ko. tie ajettu tänään...)

menossa paikan päälle autolla, kyytiin mahtuu kyllä
smile_org.gif

olen tällä hetkellä pitäjänmäessä niin nouto kyytiin onnistuu kyllä lähialueilta
smile_org.gif

Jotain pientä kostumista ilmassa havaittavissa, kai sinne joku meinaa kivenlahden neuvostoasemalta sinne suunnata mopedin kanssa. Taidan itse vetää jonssonit jalkaan ja suunnata teboilia kohden kerta ei sääpäivitystäkään ole näkynyt/kuulunut, jos ei ole letkaa niin ajelen yhden hengen letkassa parhaassa seurassa porkkalaan, kyllä maggaran takia pienesti kastua voi
tounge.gif

Prkl, myöhästyin. Jos nyt joku sattuu tätä vielä lukemaan, niin ensikertalaiselle Porkkalassa saa lähettää ajo-ohjeita -> o44 o5o 1o35.

Noh, koetan löytää paikalle...

Thnx!

Tulin, näin ja söin, vaikken edes ilmottautunut  
tounge.gif

Kiitsat kaikille, ja erikoiskiitos grillattujen leipomotuotteiden  (camping) fanien muistamisesta  
inlove.gif

Kiitokset Masalle letkanvedosta pelipaikoille, sekä muille järjestäjille hyvistä maggaroista.
Sen verran olen vellihousu, et lähin luikkiin kotiopäin kun vielä oli valosaa. PPP= Porkkalantie, peurat, pimeys. En tykkää. ;)

Kiitokset makkaroista, näin neitsytmatkalaisena pientä ujostelua oli matkassa, mutta mahdollisesti lauantaina sitten taas.
Siis iso kiitos täältä mäntsälän takaa.

Kiitokset vetureille suuresta työpanoksesta meille mukana roikkujille. Olin neljänneksi viimeinen lähtijä Porkkalasta ja toivottavasti viimeinenkin porukka pääsi ehjänä perille!!
sad_orig.gif

Back