• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK Goes .ORG! Summermeeting 28.8.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Eli vetoapua Räyskälän kesätapahtumaan matkaaville. Eli siis tänne. Ajelulle voi lähteä vaikka ei Räyskälään illaksi/yöksi jäisikään, mutta opastettu kierros päättyy sinne.

Lähtö Bembölen kahvitupa klo 17:00.

Pienehkö säävaraus lähtöajan muuttamiselle vielä..

Messis.
Toki sillä kelivarauksella.
Liipasen kyl viel Räyskäläst Läykkään, Daltonille saunaan.
Aamulla takas Räyskälään.

Jee jees..

edt: Oliko tälle joku säävaraus? Ite meen pyörällä joka tapauksessa...

Viimeksi muokattu:
Murina sanoi:
Jee jees..

edt: Oliko tälle joku säävaraus? Ite meen pyörällä joka tapauksessa...
Aika kosteelta tosiaan näyttää, mutta pikkuhiljaa pitäis alkaa selkenemään alkaen lännestä. Seurailen kelikmeroita ja laitan tänne koodia. Voi olla että menee kolmen-neljän paikkeille kun päätöstä tulee.

Kyllä mäkin meen pyörällä joka tapauksessa, mut jos viideltä on vielä kovin märkää niin varmaan vähän myöhemmin sitten - viimeistään illaksi kuivuu kuitenkin.

riisor sanoi:
Aika kosteelta tosiaan näyttää, mutta pikkuhiljaa pitäis alkaa selkenemään alkaen lännestä. Seurailen kelikmeroita ja laitan tänne koodia. Voi olla että menee kolmen-neljän paikkeille kun päätöstä tulee.

Kyllä mäkin meen pyörällä joka tapauksessa, mut jos viideltä on vielä kovin märkää niin varmaan vähän myöhemmin sitten - viimeistään illaksi kuivuu kuitenkin.

Paimion Paroni täältä Länsirannalta. Täällä sade on jo loppunut ja pilvi peite repeilee:right:

Mc Nikke T sanoi:
Messis.

Mitäs mitäs, miksei Räyskiksen sauna kelpaa? Pojat, ei näin!

marko.fzs sanoi:
Paimion Paroni täältä Länsirannalta. Täällä sade on jo loppunut ja pilvi peite repeilee:right:
Kiitokset Paronille sääpäiviyksestä :thumbup:

Mc Nikke T sanoi:
Messis.

R1ivattu sanoi:

Siel ei taida Nikelle olla sitä ujojen tyttöjen ja poikien yhteissaunavuoroa. On vaan pojat ja tytöt erikseen ja sit kimppasauna, vai mitesemeni??:häähää::dunno: Nii ja mä pääsen vasta huomenna tuleen, ja sillonkin vaan käymään, tana. Ja kotilolla, tana, ei saa pärrää ajaa viikkoon, tana.

Jännityksellä odotan kenen kanssa päästään saunaan ja missä saunassa milloinkin ollaan. :p

Saunavuorot on pyhä asia ilmailijoille, yritetään pysyä mukana...

- Saunat pe
- iso naisille ja pieni miehille klo 18-20
- iso miehille ja pieni naisille klo 20-22
- Saunat la
- iso varattuna pelkästään orggilaisille klo 19-22 (ujot (naiset?) klo 18-19)
- pieni ilmailijoille

R1ivattu sanoi:
Ei tässä ole kysymys muusta kuin itsensä tuntemisesta.
Nää örkkireissut on tupannu meneen keiton puolelle ja pahasti ja mä aattelin olla kuitenki varttimailikunnossa huomenna... Daltonin saunasta saattaa päästä jopa ajoissa goisaamaan.
Mun krapuloilla ei ajeta pyörällä metriäkään.
:D

Keli päivitys espoon läntisimmältä rajalta, outo valoilmiö kirkastaa taivasta ja sinistäkin näkyy..

siki sanoi:
Nii ja mä pääsen vasta huomenna tuleen, ja sillonkin vaan käymään, tana. Ja kotilolla, tana, ei saa pärrää ajaa viikkoon, tana.
Vanhuus ei tuu yksin - se tulee kokemuks(i)en kanssa... kevyemmät olut-tuopit rasittaa vähemmän rannetta... :bisseä:
- Meinasitko vetää varttimailin amg:llä? :ohmy:

Motoristorante sanoi:
Vanhuus ei tuu yksin - se tulee kokemuks(i)en kanssa... kevyemmät olut-tuopit rasittaa vähemmän rannetta... :bisseä:
- Meinasitko vetää varttimailin amg:llä? :ohmy:

En mä mitään oo ostanu, mut jos järjestäjä päästää näytösluontoseti koittaan, ni mikä ettei. Ja voin mä siitä muutaman kympin maksaakkin.

Mä taidan joka tapauksessa siirtyä Bemböleen viideksi ja katotaan sitten miten mennään...

Go-Za sanoi:
Lähteeks tää?
Joo lähtee. Näköjään tää itä-Helsinki olikin tällainen märkäpesäke.

Back