Me ollaan tota yhtä kaljupäätä lukuunottamatta perheellisiä.Noinkohan tyytyvät toivottelemaan....Vetomiehet toivottaa lämpimiä öitä![]()
Mut sille yhdelle nimeltä mainitsemattomalle(Riisor)
ollaan kyllä yritetty jo hieman vihjaista asiasta. Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me ollaan tota yhtä kaljupäätä lukuunottamatta perheellisiä.Noinkohan tyytyvät toivottelemaan....Vetomiehet toivottaa lämpimiä öitä![]()
ollaan kyllä yritetty jo hieman vihjaista asiasta. Ja ensi vuoden Tyrkyttäjä-award ehdokkaat ovat......Me ollaan tota yhtä kaljupäätä lukuunottamatta perheellisiä.Noinkohan tyytyvät toivottelemaan....Vetomiehet toivottaa lämpimiä öitä![]()
Mut sille yhdelle nimeltä mainitsemattomalle(Riisor)ollaan kyllä yritetty jo hieman vihjaista asiasta.
![]()
Kumpis teistä oli nopee, sä vai se poika?Mutta mä nyt, kuulkaas, paljastan, että mut vietiin pari viikkoa sitten. Nopeat syövät hitaat.![]()
voi juuttas kuumavesipullo 2000 luvulla ei me mitää brittejä olla!Voi teitä kaikkia suloisia.Mutta mä nyt, kuulkaas, paljastan, että mut vietiin pari viikkoa sitten. Nopeat syövät hitaat.![]()
![]()
Kuumavesipullo lämmitti muuten mun varpaita viime yönä. Aivan ihanaa!![]()
Jaa niinkuin jääkylmät varpaat kasseissalisäksi hetki on nautinnollinen molemmille.
Kumpis teistä oli nopee, sä vai se poika?Mutta mä nyt, kuulkaas, paljastan, että mut vietiin pari viikkoa sitten. Nopeat syövät hitaat.![]()
![]()
Nyt tulee asiaa.Mutta AF-1: Kai mä nyt käytän sitä kuumavesipulloa, kun olen sen lahjaksi saanut! Ja mainitsemaasi paikkaan sopivat paremmin sormet kuin varpaat.![]()
joo sormet on amatöörejä varten harjottelet varvas otteita niin huomaat miten seuralaisesta on mukvaa kun käsillä voi hieroa niskaa...ja se on myös nautinnollista.Nyt tulee asiaa.Mutta AF-1: Kai mä nyt käytän sitä kuumavesipulloa, kun olen sen lahjaksi saanut! Ja mainitsemaasi paikkaan sopivat paremmin sormet kuin varpaat.![]()