• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK+ALV Ma 16.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Anu-

~Kaatumatappi~
Josko nyt onnistuis...

PK+ALV goes Nipan Grilli
062802jumpie_prv.gif

Kun lauantai jouduttiin sateen takia peruuttaa niin kokeillaan josko maanantaina päästäs kurvaamaan kevyt noin apaut kolmisensadan kilsan lenkki Kouvolaan Nipan Grillille (namnam lihikset). Edelleenkään ei mennä suorinta tietä vaan niitä kaikkein väärimpii. Veturina allekirjoittanut sekä Parkettien Partaveitsi GuessWho.

PK-letkasäännöt pätee, ne voi (ja pitää) itse kukin käydä lukemassa tuolta foorumilta, tai joku kauhian osaava vois laittaa tähän linkin.

Startti kelli 17:00 Vaaralan ABC (http://www.abcasemat.fi/verkosto/deli/abc_deli_vaarala_vantaa) Muista tankata ja pissata, mutta älä pissaa tankkiin kuitenkaan, äläkä toisten mopojen päälle jne
lookaround_orig.gif

Kaikki mukaan, vauhti sopiva Sport Touring. Vältetään siirtymiä, mutta kaippa niitä pari sinne joutuu väliin ottamaan. Paluu menee varmaankin sinne kympin hujakoille (noin) eli pimee kerkii laskeutuu, ottakaa kirkkaat visiirit matkaan
thumbs-up.gif

Sateessa ei edelleenkään ajeta....

huh, kouvolaan 220km ja klo 17 lähtö, suosiolla jää silmälasit kotiin. Edellyttäen että lupa heruu, herutellessa

Ai mtäh? Kouvolaan on semmonen 130 kilsaa +/- 10 kilsaa lähtöpaikasta ja reitistä riippuen. Vai onko jossai joku toinen Kouvola mistä mää en tiiä mitää
tounge.gif

Lupa myönnetty. Ai oiko reittii siis tarkoitus mennä, kyl mulla on ainakin190 km menny, ennen kuin olen sinne päässyt. Mä ollu ihan siinä uskossa et Haminan kautta Lappeen ranta, siitä Lemi, Savitaipale, Tuohikotti, (joku Parola tjsp) edit. Vekarajärvihän se olikin, Kuusankoski ja Kou vola.  
062802moto_prv.gif

Mukaan yritän vaikka väkisin kun näyttää toi keliennuste vieläkin kovin hyvältä.

e: harvemmin sitä maanataina näin innokkaasti odottaa
bounce.gif
ja varsinkin loman päättävää sellaista...

Voi kilin kellit ku himottas lähtee messiin. Mopokin saatu pajalta konttauksen jälkeen. Yli kuukaus siihen menikin, patoutuneet ajohalut vaatii poistoa, prkl ku vaan pääsis duunista lähteen ajoissa.

Mulla taas suunnitelmissa tehdä etätyöpäivä
biggrin.gif
kotitoimistossa muuten ei ehdi mukaan  
062802moto_prv.gif

Voikos tuo olla edes totta, ennusteessa ei näy hattaran Hattaraa koko päivänä ?
062802jumpie_prv.gif

Kirkas visiiri vaihdettu ja rengas lämppärit kytketty päälle  
tounge.gif

Lähtövalmiina ollaan..
Ja ota se nahkapuku, ajosaappaat ja kypärä vielä pois päältä, muuten voi tulla hiki
blush.gif

Mä en pysty etäpäivää ottamaan kun huomenna pitää alottaa työt loman jälkeen joten mun tontille saapuminen menee aika hintsulle... Ouza on varmaan ihan ajoissa paikalla
thumbs-up.gif

Olishan se ihan kiva jos yks Hattara näyttäytys
tounge.gif

Nipan Grillin numero syytä ottaa ja varoittaa saapuvista mopoista riittävän aikaisin.

Nipan Grilli (05) 360 3603

Hei kuinka läheltä Mäntsälää olette menossa jos tulisin matkalla mukaan,ei ehdi ajamaan Vaaralaan klo 17.reitti suunnitelman voi laittaa vaikka privana,jos semmoinen on
wink.gif

Ajamaan on päästävä
Tuubi hydrokortisonia mukaan ja tauoilla sively sääriin. Lauantaina tuli käveltyä ja häirittyä maa-amppareita. 5-6 pistosta jalkoihin kutittaa sairaasti prkl, onneksi muksu sentään selvisi pistoitta.
Tuli eilen sitten tuhottua 1 pesä kiehuvalla vedellä jota 12 litraa pesään. Pesä oli aivan lasten kulkureitin varrella, kumma ettei ole pistänyt vielä.

Back