Ooonhan ne perkeleet ovelia....Ei vara venettä kaada, ettei satu vahinkojaAikamies tollaseen....?Nyt Ouza toooooodella varovasti. Noi on herkkiä juhlia noi häät, vielä naimattomille naisille.![]()
Ei se Ouza nyt enää ihan räkänokalta vaikuta.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ooonhan ne perkeleet ovelia....Ei vara venettä kaada, ettei satu vahinkojaAikamies tollaseen....?Nyt Ouza toooooodella varovasti. Noi on herkkiä juhlia noi häät, vielä naimattomille naisille.![]()
Ei se Ouza nyt enää ihan räkänokalta vaikuta.![]()
![]()
Mukana! Pitäis toi oma sisäinen kello saaha taas työaikaan kun loma loppuu.Iltapäivä joo, mutta jos lähdettäis heti aamusta,Suopo huominen näyttää ihan samaltaMutta, niinkuin on taas nähty niin ei noi sääukot osaa yhtään mitään![]()
![]()
nautittaisiin auringon noususta jossain pätkällä ja palattais esim. klo 16 mennessä.
Pakko yrittää ees täällä olla ku ei ajoilla pärjää.Oho, kerranki ozilla oli mua nopeempi![]()
![]()
![]()
"Kyl sä tiedät, ei mun tartte sanoo sitä ääneen"A kyllä tietää miltä se mun silmissä näyttää, mekossa tai ei, se kuulee sen joka ikinen päivä ihan pyytämättäkin![]()
"etelä-pohojalaanen aviopari oli ollut naimisissa noin 30 vuotta, kun vaimo eräänä aamuna nyyhkytti. Mies kysymään "notta mitä nää vollotat". Johon vaimo: "no kun et enää sano mitään kaunista, et taida enää pitää minusta". Mies vastasi: "johan mää kolomekymmentä vuotta sitten sanoin notta mää rakastan sua, mää kyllä ilimootan jos siihen tuloo muutoksia""Kyl sä tiedät, ei mun tartte sanoo sitä ääneen"A kyllä tietää miltä se mun silmissä näyttää, mekossa tai ei, se kuulee sen joka ikinen päivä ihan pyytämättäkin![]()
Awwww...![]()
Nyt on jo sen verran pervoo, et huutaa ajopuvuksAurinko taitaa nousta 05:32,
joten jos sitä katsomaan, niin lähtö 04:00 aamu-yöllä ?
Maanantai on parempi jos huomisen pyhittäis levolle auringossa. Tosin ei tiedä mikä härdelli töissä oottaa, että mihin aikaan pääsee karkaamaan...Huomisaamu näyttää hyvältä, iltapäivä ei enää niinkään. Siirrettäiskö suosiolla maanantai-iltaan. Sillon on aurinkoista (ja nyt kun tän sanon niin ei taatusti ole). Kun kerran toi Ouza meinaa vissiin ryypätä siellä häissä tänään. Minen moisiin aineisiin koske...![]()
Niin..org.issa ei suditella (missä se kukkahattutäti hymiö nyt on ku sitä tarvitaanMikäs komea letka se ajoi parttiarallaa 20min sitten hyvinkään läpi? Pyöriä kai 50-100 ja sudittajat piti muuta liikennettä kurissa että letka pääsi ajamaan suoraan..sattumoisin juuri hyvinkään poliisilaitoksen edessä![]()
Harmi ku itselläni ei ollut varusteita ja bensa oli jo varatankilla..
Melko hiljaista Sunrise RacessaAurinko taitaa nousta 05:32,
joten jos sitä katsomaan, niin lähtö 04:00 aamu-yöllä ?