• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK+ALV La 14.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Anu-

~Kaatumatappi~
REISSU PERUTTU KELIN TAKIA
bawling.gif
bawling.gif
.... ja siirretty maanantaille, jolle on luotu oma tapahtuma

HUOM Niin ne ennusteet muuttuu, huomiselle luvataan sadetta. Tarkistakaa lähtö klo 9:00, sateessa EI ajeta

Nunnii, katotaan josko myrskyt laantuis... Hieman viime tippaan tulee mutta tulkoot.

Jos et aio huomenna viettää koko päivää sängyssä grapulan kourissa, lähde kurvailemaan kevyt noin apaut kolmisensataa kilsaa (tai no tulee siitä pikkiriikkisen enempi). Käydään kääntymässä Kouvolassa Nipan Grillillä (namnam lihikset) mutta ei mennä suorinta tietä vaan niitä kaikkein väärimpii. Veturina allekirjoittanut sekä Mutkateiden Mastodontti ja Pirkkamopon Pieksijä GuessWho (me vaihetaan ristillisesti puolivälissä, niin ei tuu sitte kotona sanomista
tounge.gif
).

PK-letkasäännöt pätee, ne voi (ja pitää) itse kunkin käydä lukemassa tuolta foorumilta, tai joku kauhian osaava vois laittaa tähän linkin
tounge.gif

Ööli bööd kätses te vörm eli Startti kelli 10:00 Vaaralan ABC (http://www.abcasemat.fi/verkosto/deli/abc_deli_vaarala_vantaa) Muista tankata ja pissata, mutta älä pissaa tankkiin kuitenkaan, äläkä myöskään aamumuroihisi.

Ainiin ja lupaan että tällä kertaa lähtöä ei aikaisteta
blush.gif

Kaikki mukaan, vauhti sopiva Sport Touring (eli siis tikkari + ALV)
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Vältetään siirtymiä, mutta kaippa niitä pari sinne joutuu väliin ottamaan... Viime aikojen myllytyksestä johtuen toivoisin että kaikilla on vähintään solmuvärjätty paita, kukkanen korvan takana taikka sitten on muuten vaan niin pihalla että säilyy semmonen letkeä fiilis. Kaikkia ootellaan tällä kertaa, kun ei pimeys uhkaa laskeutua päälle. Kotona ollaan enivei viimestään klo 18 johtuen siitä että pitää mennä häihin (ei omiin).

Joo! Joo! Joo! Jooo! ...Ehkä

Tämä vaatii jotain hienovaraista asian esilletuontia illalla kotona hallitukselle
lookaround_orig.gif

No aivankun mä ny muka tuohon aikaan olisin ajokunnossa...
(eikä mun käsi kestä)

Loma-anomus meni läpi, eli mukana melko varmasti... Katotaan nyt lähteekö ketään muita, voi tulla vähän kolmaspyörä fiilis muuten
tounge.gif

Reissu kiinnostaisi, mutta tietäen vk lopun ohjelman etukäteen, ei pääse
sad_orig.gif
. mutta pitäkää
biggrin.gif
062802moto_prv.gif
mun puolesta.

Katsotaan jos sais luvan lähtee Kou volaan ja siitä sitten vasta Laheen ristijäisiin.
062802moto_prv.gif

Tämmösiä reissuja sit tyrkytetään, kun on just lupautunu 80000 kg:n sepelinlevitystalkoisiin kaverin pihamaalle...

No on siel onneks kaljaa ja uima-allas.
Ajelkaahan kunnolla.
033102beer_1_prv.gif

Nyt on kyllä ihan täys juuei vääntö menossa itseni kanssa ja kotijoukoilta ei tuu taustatukea a-suuntaan b-toiseen.
Jos näette minut aamulla niin olen lähdössä mukaan, muuten ei

Jollen olisi huomenna jo valmiiksi Kouvostoliitossa, lähtisin messiin. Tervetuloa siis.

Jaaaaaa... oharit! Alan olla kohta tunnettu näistä
tounge.gif

Huomisen juomingit aikaistukin alkaen 14, joten Kouvostoliiton lenkki jättäisi minut pahasti jälkeen muista... Humalassa.

Sori Anu, tai helpotuksen huokaus, kun ei tarvi tätä ankkuria raahata perässä
biggrin.gif
Uppariin sitten viikon päästä, sitä ei voi missata kun on euroja kiinni jo
tounge.gif

tounge.gif

Huomisen juomingit aikaistukin alkaen 14, joten Kouvostoliiton lenkki jättäisi minut pahasti jälkeen muista... Humalassa.

biggrin.gif
tounge.gif
No kyllä sä vielä ehit muuttaa mieles, kolmeen kertaan
thumbs-up.gif

tounge.gif

biggrin.gif
tounge.gif
Vkon päästä? Onkos täällä jotkut kekkeritkin silloin ?
tounge.gif

Mie oon oottanut että kahden viikon päästä ois häppeninkiä täällä orggilaisille
wink.gif

062802jumpie_prv.gif

Vkon päästä? Onkos täällä jotkut kekkeritkin silloin ?  
tounge.gif

Mie oon oottanut että kahden viikon päästä ois häppeninkiä täällä orggilaisille  
wink.gif
Ohops
blush.gif

Niin kovasti sitä reissua jo odotan, että olin lähdössä treenaamaan lähtöjä jo ensi pe
biggrin.gif

Koitan nyt pitää saavutetusta maineesta kiinni ja olla täysin tuuliviiri päätöksieni suhteen. Siinäs jännitätte sitten, tuleeko se vai saatteko olla rauhassa
033102bebe_1_prv.gif

Tämän hetken sadetutka se sitten lupaisi aika railakkaasti ilmankosteutta reitille pariksi ensimmäiseksi tunniksi, joten jos kuka on mukaan tulossa, tarkistakaa lähtövahvistus klo 09:00 aamulla.

sateessa ei luonnollisestikkaan ajeta.

Back