• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajot  +ALV su 8.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukana
062802jumpie_prv.gif

Pöh ei taida jaksaa lähteä, eilen tuli käytyä Ikaalisisisa katsomassa veteraani mopoja. Pari hiekka pikistäkin osui menomatkalle ja paluu Ikalinen Manse ukkoskuurossa, mutta sen minkä kesä kastelee, ajoviima kuivaa.

MUUTOS AIKATAULUUN !
LÄHTÖ TAPAHTUU JO KELLO 10.00 JOHTUEN ILTAPÄIVÄLLE LUVATUSTA +32 HELTEESTÄ. AJETAAN SE MIKÄ TUNTUU KUUMASSA HYVÄLTÄ.

No voi hitto, olin tulossa mukaan mutta heräsin just enkä ehi enää kymmeneks.
sad_orig.gif

Joo,tuli aika äkkilähtö...Eka tauko klo 11 Gasthaus Wäinölä,Sälinkää,suunnatkaa sinne kutka kerkii!

Kylläpäs viimetinkaan jätetty aikataulumuutos, lämmin päivä oli varmaan tiedossa jo eilen..

Onko +32c liian kuuma keli ajaa? Ei minusta.

joo, pyydän anteeksi aikataulun aikaistamista, jolle on puhtaasti terveydelliset syyt. Kun kutsu värkättiin oli ennusteessa tälle päivälle luvassa 25 - 27, joka on jo huomattavasti helpompi keli majailla ajokamoissa. itse olin peruuttamassa koko kutsua perhekohtaisista turvallisuussyistä mutta vaateet oli sen verta kovat että tämä jäi ainoaksi vaihtariksi.

Jos kenelle +32 on hyvä ajokeli niin kummastuttaa että sitä netissä tavataan eikä olla sitten ajamassa ? Kyllä ne tiet on siellä kaikkien käytettävissä ihan ilman kutsuakin...

Retki oli loistava ja toteutettiin mahtavan mukavalla porukalla vaikka aikaistaminen aikaansaikin pikapomppuja petien pohjilta
wink.gif

kiitos ja anteeksi.

olin sitten turhaan hyrylässä klo12...
Jotenkin uskoin, että mikään ei muutu eilisillasta. Heräsin vasta 10.30, joten olin jo tuolloin myöhässä. No ajelin sit himaan mutkien kautta vaihtaa kevyempiin ajokamoihin ja jatkoin ytimeen cruisailee ja jäätelölle...

Sorry munki psta, ne kovat vaateet tuli täältä, kun toinen vaihtis oli koko retken peruminen. Ne kerkes ko kerkes, ja ne jotka ei kerkenny niin
pftroest.gif
Eipä tuolla aamulla ollu ku se muutama varma vastaus kutka on tulossa niin tällä kertaa meni näin. Anteeks vaan.

5 pyörää lähti, 8 tuli maaliin. Me niinko lisäännyttiin reissun loppua kohden
tounge.gif
Ja alko muuten olla siinä kahen-kolmen aikaan ihan vikat hetket lopettaa reissu, sen verran rupes näkö sumenee... Kiitos kaikille sisseille, ihan huippuletka oli kasassa
062802jumpie_prv.gif

Ne jotka pystyy ajamaan 32 asteessa (tai 33, bongattu paluumatkalla pyörän mittarissa) niin ei muuta kuin
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
thumbs-up.gif
Mä luovutan ja siirryn ilmastointilaitteen alle istuskelemaan...

Kiitos koko jonolle! "Ilmoittautumista" en ehtinyt tehdä, mutta mukaan ehdin.  
062802jumpie_prv.gif

Lämmintä ja kivaa oli!

en päässy mukaan:( paja-antero alkaa nyt vasta lopettaa sillä vasaralla hakkaamisen... muuten oisin ehkä päässykin mukaan mutta kaveri tykkäs kantaa shotteja pöytään ja eihä niistä voi kieltäytyykään:P

Jaahans mullaki oli kello soimassa 10.30 niin jäi sitten väliin. Sehän on ihan sairasta jos sunnuntaina pitää herätä ennen tuota.  
tounge.gif

Vetäisin sitten puolen päivän jälkeen omat ajot, reilun 300 km. Mutkitellen Paimioon ja takaisin, ei siellä mikään kuuma ollut vaikka oli täydet vermeet päällä. Edes juomapulloa ei ollut mukana, riitti kun pikkasen huoltiksilta osti limpparia.
033102bebe_1_prv.gif

Mä olinkin paljon mieluummin Puuhamaassa tuhansien kakaroiden kanssa, niin ja oman lapsen
wink.gif

Jaahans mullaki oli kello soimassa 10.30 niin jäi sitten väliin. Sehän on ihan sairasta jos sunnuntaina pitää herätä ennen tuota.  
tounge.gif

Vetäisin sitten puolen päivän jälkeen omat ajot, reilun 300 km. Mutkitellen Paimioon ja takaisin, ei siellä mikään kuuma ollut vaikka oli täydet vermeet päällä. Edes juomapulloa ei ollut mukana, riitti kun pikkasen huoltiksilta osti limpparia.  
033102bebe_1_prv.gif
Sama vika rahikaisella...
Vaimo halusi juustoa ja valkoviiniä kynttilöiden kera lasten nukkumaanmenon jälkeen, joten piti myös ajoittaa ajokunto ja nukkumiset myös sen mukaan. Kai ymmärrätte..?
nixweiss.gif
smile_org.gif

Joten saiskos jatkossa muutokset hieman aikaisemmin, niin voisi kotona kieltäytyä kohteliaasti kunniasta hyvään syyhyn vedotessa...
lookaround_orig.gif

Mopoilijathan on valiosakkia
idea3.gif
.

Mukamas kovat saunamiehet heittää veiviä ja pyyhettä
kehään kun alkaa olla hyvä ja lämmin tunnelma
biggrin.gif
.

Mopoilija vetää tummissa nahoissa, kiuas jalkojen välissä
reilun puoli vuorokautta ja toteaa.... Kiva reissu
tounge.gif
.
033102beer_1_prv.gif

Joten saiskos jatkossa muutokset hieman aikaisemmin, niin voisi kotona kieltäytyä kohteliaasti kunniasta hyvään syyhyn vedotessa...  
lookaround_orig.gif
Kun kutsua laitettiin perjantaina landelta käsin niin säätiedotukset näytti 25-27 astetta mikä ois ollu ihan jees. Tässä oli tosiaan 2 vaihtoehtoo a) perua koko reissu b) aikaistaa aloitusaikaa. Ja koska mä halusin ajeleen niin vaihtoehto b) voitti
smile_org.gif
Kahen jälkeen ip alko kuuppa himmeneen aika huolella kypärän sisällä, takki oli pakko riisua jo puolen päivän hujakoilla
crazy.gif
Toivottavasti kuitenkin juustot ja viinit oli hyviä (ai niin ja ei, et pysty kieltäytymään kunniasta jatkossakaan jos vaimo haluaa viiniä ja kynttelei)
tounge.gif

Riittaliisa, et kai sä luule että Porkkanassa mitää lämpömittarei on? Sehän on neekerimalli, ei siin oo mitää hienouksii
tounge.gif
Ko. lukema saatiin Pirkka-mopon mittaristosta
thumbs-up.gif

Back