• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-ajelua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wexi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään vähän näyttäisi SILTÄ!
wink.gif
Näyttääkö kenenkään muun mielestä? Ja vielä edittiä: Vilkaisin hienoa säätutkaamme: Eipä näyttäisi satavan?
smile_org.gif
Johan vanhan aiheen kaivoit..
tounge.gif

Kyllä minäkin käyn ajamassa, mutta voi olla, että tänään lenkki jää himan liepeille, kun illalla pitäis lyödä vielä listat kodinhoitohuoneen kaapistojen reunaan. Pääsee vaimo sitten täyttämään ne tekstiileillä (mopovarusteitahan sais noihin kaappeihin hyvin säilöön..
idea3.gif
)
Aihe on wanha mutta aina aktuelli! Lyö sinä listoja, niin petraat tulevaisuuden mopoajelusi kohdilleen.
tounge.gif

Teillä on vielä hitosti hiekkaa. Pikkuteillä varsinkin. Ajattelin ihan varovaisesti vaan kokeilla noita "tylsiä" ISOJA teitä. Kokemusta ei tuosta moposta ole kuin 91 km. Tietääkö tässä vaiheessa kukaan putsattuja motaria pienempiä teitä pk-seudulla? Ihan sillee varovaisesti pikkasen voisi
sport05.gif
Moi ! Ainakin eilen Tuupakka-Seutula-Riipilä ihan ok kunnossa...

Sieltähän voi sitten maun mukaan..oikea-> tuusulaan..tai vasen -> Klaukkalaan...(Metsäkyläntiestä ei tietoa) Itse tulin vanhaa Hämeenlinnantietä takas.....
Toi Tuupakka-ym reitti voisi olla sopivan lyhyt ja ytimekäs? Villevalleko tietää reitin?
smile_org.gif
Hyvä! Nyt vaan petrataan sopiva rehvipaikka ja kellonaika, niin....? Mikäs bensaputka olisi siinä lähistöllä? HUOM! Nyt on KESÄAIKA eli tunti enemmän valoisaa aikaa!

Mä en muista kuollaksenikaan noiden huoltsikoiden nimiä. Muistan vaan vallikallion, mut sinne ei kannattane tähän aikaan tunkea. Neljän aikaan vois varmaan treffata?

wink.gif
Näyttääkö kenenkään muun mielestä? Ja vielä edittiä: Vilkaisin hienoa säätutkaamme: Eipä näyttäisi satavan?
smile_org.gif
tounge.gif

Kyllä minäkin käyn ajamassa, mutta voi olla, että tänään lenkki jää himan liepeille, kun illalla pitäis lyödä vielä listat kodinhoitohuoneen kaapistojen reunaan. Pääsee vaimo sitten täyttämään ne tekstiileillä (mopovarusteitahan sais noihin kaappeihin hyvin säilöön..
idea3.gif
)
Aihe on wanha mutta aina aktuelli! Lyö sinä listoja, niin petraat tulevaisuuden mopoajelusi kohdilleen.
tounge.gif

Teillä on vielä hitosti hiekkaa. Pikkuteillä varsinkin. Ajattelin ihan varovaisesti vaan kokeilla noita "tylsiä" ISOJA teitä. Kokemusta ei tuosta moposta ole kuin 91 km. Tietääkö tässä vaiheessa kukaan putsattuja motaria pienempiä teitä pk-seudulla? Ihan sillee varovaisesti pikkasen voisi
sport05.gif

Sieltähän voi sitten maun mukaan..oikea-> tuusulaan..tai vasen -> Klaukkalaan...(Metsäkyläntiestä ei tietoa) Itse tulin vanhaa Hämeenlinnantietä takas.....
Toi Tuupakka-ym reitti voisi olla sopivan lyhyt ja ytimekäs? Villevalleko tietää reitin?
smile_org.gif
Hyvä! Nyt vaan petrataan sopiva rehvipaikka ja kellonaika, niin....? Mikäs bensaputka olisi siinä lähistöllä? HUOM! Nyt on KESÄAIKA eli tunti enemmän valoisaa aikaa!
Mä olen menossa Yamaha Centeriin siihen Tuupakkaan klo 17. Tosin mun täytyy olla himassa Kuninkaallisessa Puistolassa klo 18...joten kerkii siitä vaikka Tuusulan kautta ajaa....jos jotakuta kiinnostaa.... ?

wink.gif
smile_org.gif
tounge.gif

idea3.gif
)
tounge.gif

sport05.gif

smile_org.gif
Mä olen menossa Yamaha Centeriin siihen Tuupakkaan klo 17. Tosin mun täytyy olla himassa Kuninkaallisessa Puistolassa klo 18...joten kerkii siitä vaikka Tuusulan kautta ajaa....jos jotakuta kiinnostaa.... ?
Siinä Yamaha-Centerin ja Bikeworldin välissä on kylmä bensa-asema, jossa on vähän tilaa parkkeeratakin. Että noin klo 17? Aiemmin en ehdi.

Perskeles ku kiinnostais, mutta pitää lähtee niputtaa kotiloo.. Oli tänään kuuden jälkeen kivan liukasta ajella töihin. Kielikeskellä suuta mentiin hengissä selvittiin ja pystyssä pysyttiin. Huomenna ei innosta testaa onko yhtä hyvä tuuri.
baaa.gif

Jos olis yhtään parempi olo niin vois lähteä, mut musta tuntuu et tahkon retken jälkeen ei mahdu kyl ees kypärä viel päähän...

Jos olis yhtään parempi olo niin vois lähteä, mut musta tuntuu et tahkon retken jälkeen ei mahdu kyl ees kypärä viel päähän...
Hetkittäin on tuntunut siltä et vois lähteä ajelemaan, mut välillä taas on olo et kohta on posket täynnä, joten jääköön tältä päivältä.

Kelju pyys ilmottamaan et lähtee kans ajelulle vartin päästä

Nonnii tietenki, perkele. Murphy kävi kylässä ja jää tän päivän ajelut nyt väliin. Akku oli sanonut edellisen käynnistyksen jälkeen työsopparin irti, joten ei pyörä lähteny käyntiin. Mutta ei siinä muuta ku Lidlistä uusi hieno akkulaturi ja kokeillaan huomenna uudestaan
smile_org.gif

Hetkittäin on tuntunut siltä et vois lähteä ajelemaan, mut välillä taas on olo et kohta on posket täynnä, joten jääköön tältä päivältä.
No mutta arvon Busa-veljet, onhan päivä huomennakin (kuulemma lämpimämpikin)?
näin on. Olitte ajeluinenne niin kiireisiä ettei mukaan ehtinyt, mutta huomenna olisi vapaata ja päivällä aikaa heittää parin kolmen tunnin lenkki ! Te kaikki muut olette tietysti töissä niin kuin normalit ihmiset yleensä?

Nonni! Juu kiitos Villevalle ja kumppanit! Tää sekosi taas eli ögein! Mä läksin siittä jostain risteyksestä väärän mopoilijan perään eli huomasin meneväni Korsoon päin.
biggrin.gif
biggrin.gif
Kerrankos näitä sattuu? Ja juu... olin hirvee nynny kun peelotti ja olin kuin olisin ekaa kertaa mopon kanssa liikkeellä. IHAN ERI mopo kuin FJR! Nyt vaan pitää mennä salaa ittekseen harjoittelemaan mopoilua jonnekin, missä ei ole muita ja/tai kukaan ei näe.
tounge.gif
Hirveetä töpeksintää vilkkujen ja töötin kanssa!
withstupid.gif
Mutta jännää ja kivaa oli!
062802jumpie_prv.gif

Back