• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Ajelua Ti 29.5.2007 klo 18:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mie lähen huomenna(tiistai 29.5.07) ajelee vaikka satais pikku-ukkoja...mukaan saapi tulla
062802jumpie_prv.gif
ainaski ajan lahnuksen shellille kahville
lookaround_orig.gif
ja siitä sit jonnekki jos ei ihan kamalaa keliä oo...jos joku haluu suunnitella reitin ja vielä johtaa..ni tosi hieenoo
bowdown.gif
mul ei vielä aivot (edelleenkään)toimi posarin jälkeen...eli ei mitää hajuu reitistä..
kaik tervetulloo...
sport05.gif

paikka :lahnuksen shell

klo:18.30 kahveeta,teetä,kaakaota,limukkaa..
biggrin.gif

ajamaan lähtetään:19.00

Tuohon aikaan toivottavasti jo matkalla kohti Kemoraa, eli täytyy valitettavasti jättää seuraavaan kertaan.

Jos saan duunit tehtyä ajoissa ja nopeusmittarin korjattua niin voisin pörähtää paikalle...mutta iso JOS...

Minäkin voisin yrittää. Auto menossa lommilaan kun vaihdelaatikko alkoi poikimaan, siis jos se jää sinne korjattavaksi ,niin aikaa olisi ajella mopolla. Pitäsihän sitä nyt rohkaistua ja tulla ainakin kahvittelee ensimmäistä kertaa
smile_org.gif

Saas nähä kerkiikö, kokeet alkaa 17:00 ja päättyy viimeistään 19:15. Mikäli helpot kokeet ilmestyn paikalle...

Tuohon aikaan toivottavasti jo matkalla kohti Kemoraa, eli täytyy valitettavasti jättää seuraavaan kertaan.
Komppaan tätä
biggrin.gif
Torstaina vasta kohti kemoraa
bawling.gif
perjantaina vasta kohti kemoraa
wink.gif

kiva et joku tulossa huomenna
sport05.gif
muun tuurilla tietty sataa ku esterin p*******Ä......
reittiä voi sit tsekkailla ilmojen ja fiilareiden mukaan...yritän muistaa ottaa kartan messii...

Aina nää ajelut on ti/to, kun pitää illat olla töissä.
bawling.gif

Torstaisin oon onneksi välillä päässyt.
062802moto_prv.gif

Komppaan tätä
biggrin.gif
Torstaina vasta kohti kemoraa
bawling.gif
perjantaina vasta kohti kemoraa
wink.gif

kiva et joku tulossa huomenna
sport05.gif
muun tuurilla tietty sataa ku esterin p*******Ä......
reittiä voi sit tsekkailla ilmojen ja fiilareiden mukaan...yritän muistaa ottaa kartan messii...
Juuh, aika masentavalta tuo sääkartta näyttää huomisen, tai oikeastaan koko loppuviikon osalta
sad_orig.gif

...Saatanpa ehtiäkin tuonne..

....Tällä kertaa jo selvinpäin ja seesteisemmässä tilassa...
..Enää en näe suurta "vääryyttä" ja kovasti viimeisenä motoristimoralistina puolustamassa "aatteita" suurta rappiollista liittymää vastaan.... (...Ei V**tu... Alkaa tuo muisti palaileen pätkittäin..)
tounge.gif
biggrin.gif

..Enää en näe suurta "vääryyttä" ja kovasti viimeisenä motoristimoralistina puolustamassa "aatteita" suurta rappiollista liittymää vastaan.... (...Ei V**tu... Alkaa tuo muisti palaileen pätkittäin..)
tounge.gif
biggrin.gif
sori et uhkailin lyödä sua kakkosnelosella päähään
lookaround_orig.gif
ei mua haittannu et sä uhkasit polttaa mökin ja meiät(varsinkaa ku ei ollu mitää hajuu mitä oli tapahtunu,mistä sie räyhäsit ku yritin nukkua ) mut sä uhkasit pahoin pidellä meiän pyörii..... mun kultaan ei koseta...
biggrin.gif
tounge.gif

edit:kirjotus häikkää

tounge.gif

biggrin.gif
lookaround_orig.gif
ei mua haittannu et sä uhkasit polttaa mökin ja meiät(varsinkaa ku ei ollu mitää hajuu mitä oli tapahtunu,mistä sie räyhäsit ku yritin nukkua ) mut sä uhkasit pahoin pidellä meiän pyörii..... mun kultaan ei koseta...  
biggrin.gif

tounge.gif

..Joo..Näinhän se meni...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kai mä tääs näin jotai "vääryyttä" ja vaadin "päitä pölkylle"
...ns... Auktoriteettejä vastaan ...
tounge.gif
..
"mailman pelastaminen" on rankkaa hommaa...
.... No ihmisellä on taipumus ottaa taantumaa Alkuihmisen tasolle...

tounge.gif

biggrin.gif
lookaround_orig.gif
biggrin.gif

tounge.gif

..Joo..Näinhän se meni...  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kai mä tääs näin jotai "vääryyttä" ja vaadin "päitä pölkylle"
...ns... Auktoriteettejä vastaan ...
tounge.gif
..
"mailman pelastaminen" on rankkaa hommaa...
.... No ihmisellä on taipumus ottaa taantumaa Alkuihmisen tasolle...
Hei... El Theseus... ja vielä hengissä. Täysissä sielun ja ruumin voimissaan. Löysit ilmeisesti parempaa seuraa piipun mökistä kun et saanut porvaria ylös sängystä
tounge.gif

Back