• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelua..nyt 7.9. klo. 18.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt vasta itekin hokasin tän, pahus. Sunnuntaina iltapäivällä passais mullekin ajelu, saataisko porukkaa kasaan?

Ei hullumpi idea
idea3.gif
Illat rupee olemaan lyhyitä,kylmiä ja pimeitä
confused_orig.gif
Elikkä minäkin tulen sunnuntaina
062802moto_prv.gif
jos vaan tää selkälihasten kramppi vähän hellittää siihen mennessä
sad_orig.gif

Katotaan ehtiskö sitä ajelee huomenna... hommaa niin paljon..
sad_orig.gif

Lähetkö jens sunnuntaina alastarolle?
tounge.gif

Käväsin tänään illalla kauppatorilla kattomassa ameriikan autoja...

Ja oli kyllä poliiseja liikenteessä niin perkeleesti
crazy.gif

...Ilmeisesti joku yleinen poliisillapelottelupäivä...

e. asiaa, mulle sopis sunnuntai ajelut mainiosti!!

No voi jehna
mad.gif
Just iltapäivällä katselin sivuja, josko olis jengiä lähdössä ajelemaan-ei tietoa. Nyt vaan surffasin illalla muuten sivuilla, niin kas! Hyväkkäät olivat sitten menneet ajelemaan....
sad_orig.gif

Ehkä mä kerran tänä vuonna pääsisin mukaan....koska??

Lähetkö jens sunnuntaina alastarolle?  
tounge.gif
Suunnitelmissa oli lähteä, kun asiasta oli PKP:n kanssa puhetta männäviikolla
smile_org.gif
Ok!  
thumbs-up.gif

Ilmatkin näyttäis nyt olevan ihan kohtuulliset vaikka viileää piteleekin.
Alentaako Lohjallakin lastaamaan kärryä
wink.gif
Voi olla..
wink.gif

Motopark piti olla tämän kauden viimeinen, mutta ei malta...
biggrin.gif

jep, tultiin just lenkiltä. Tää oli tämmönen pikalähtö tuolta piipun bileketjusta lähtöisin oleva päähänpisto...

Ihan ensiksi: Anteeksi poliisisetä etten moikannut.
lookaround_orig.gif

Ei ole maailma enää entisensä.. Menomatkalla motarilla Nummelan kohdilla tuli 6 poliisipyörää letkassa vastaan, 5 siviiliä ja yksi tunnuksilla.(kaikki muuten moikkasivat)
Vähän eteenpäin oli yksi kauppias kytiksellä rampissa Histan suoralla. Sen jälkeen tuli vielä maija vai kaksi lännen suuntaan. Näin ollen meidän retki ei suunnanut länteen, koska jonkinlainen 'puhdistus' oli selvästikin alkamassa.
tounge.gif

No, jotenkin se reitti vei kuitenkin lopulta Vihtiin ja sieltä terävästi kohti Veikkolaa. Vastaan tulee musta mondeo, joka tunnistuu melko nopeasti (ainakin kärjelle..
wink.gif
). Heti mutkan takaa tulee poliisimoottoripyörä sormea heristäen..
blush.gif

No, onneksi mentiin kohtuu rauhallisesti, mutta sitä alkoi taas miettiä, että yksi ratapäivä ei maksa kuin rikesakon verran renkaineen kaikkineen. Ja kolmannen ratapäivän jälkeen ei tarvitse edes luovuttaa ajo-oikeutta.. tahtoo radalle..
crazy.gif
Mut mäpäs moikkasin sitä mp-sinivuokkoa!
bawling.gif
Onx mul enää kavereit... eiku
bawling.gif
eihän niitä ole kellään... Covereita edes?
biggrin.gif
biggrin.gif
Mut hei... kivaa oli ajella. Sain olla Peräsmiehenä vaikka Mrs Svahnm meinasi "kiilata taakse"!
biggrin.gif
Kiitos kaikille nopeasta lähdöstä. Mulla oli jo aikaa kimppa-ajelusta eli kiitos kaikille. Mä oon ainaskii 2:aksi viikkoa vielä Metsätöissä, mut sitten mä taas
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
smile_org.gif
Nyt mä ooon
033102beer_1_prv.gif
withstupid.gif

jep, tultiin just lenkiltä. Tää oli tämmönen pikalähtö tuolta piipun bileketjusta lähtöisin oleva päähänpisto...

Ihan ensiksi: Anteeksi poliisisetä etten moikannut.
lookaround_orig.gif

Ei ole maailma enää entisensä.. Menomatkalla motarilla Nummelan kohdilla tuli 6 poliisipyörää letkassa vastaan, 5 siviiliä ja yksi tunnuksilla.(kaikki muuten moikkasivat)
Vähän eteenpäin oli yksi kauppias kytiksellä rampissa Histan suoralla. Sen jälkeen tuli vielä maija vai kaksi lännen suuntaan. Näin ollen meidän retki ei suunnanut länteen, koska jonkinlainen 'puhdistus' oli selvästikin alkamassa.  
tounge.gif

No, jotenkin se reitti vei kuitenkin lopulta Vihtiin ja sieltä terävästi kohti Veikkolaa. Vastaan tulee musta mondeo, joka tunnistuu melko nopeasti (ainakin kärjelle..  
wink.gif
). Heti mutkan takaa tulee poliisimoottoripyörä sormea heristäen..
blush.gif

No, onneksi mentiin kohtuu rauhallisesti, mutta sitä alkoi taas miettiä, että yksi ratapäivä ei maksa kuin rikesakon verran renkaineen kaikkineen. Ja kolmannen ratapäivän jälkeen ei tarvitse edes luovuttaa ajo-oikeutta.. tahtoo radalle..
crazy.gif
Mut mäpäs moikkasin sitä mp-sinivuokkoa!  
bawling.gif
Onx mul enää kavereit...  eiku
bawling.gif
eihän niitä ole kellään...  Covereita edes?  
biggrin.gif
biggrin.gif
Mut hei...  kivaa oli ajella. Sain olla Peräsmiehenä vaikka Mrs Svahnm meinasi "kiilata taakse"!  
biggrin.gif
Kiitos kaikille nopeasta lähdöstä. Mulla oli jo aikaa kimppa-ajelusta eli kiitos kaikille. Mä oon ainaskii 2:aksi viikkoa vielä Metsätöissä, mut sitten mä taas  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

smile_org.gif
Nyt mä ooon  
033102beer_1_prv.gif

withstupid.gif
Italiassa kun olisit moikannut, sulla ei olis enää pyörää...kun takavarikoivat yhdellä kädellä ajamisesta.. Onneks se ei huomannut kuitenkaan sitä sun ahdinta yammun katteiden välistä..
tounge.gif

Back