• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelua 8.5 tiistaina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos kaikille seurasta... ja kiva oli myös välillä olla vaan maisemankatselureissulla
biggrin.gif
Kyllä se Piipu siitä lähtee kato menemään ihan ittekseen
wink.gif

sanoi:
Meni alipaineletku hanasta halki, piti palata kesken takas.
crazy.gif

No sattuuhan näitä...

meinas siinä pari pyörää taaksepäin ihan pelästyä kun "hieman" pamautti..

ja hyvin siel keulillakin pysy peräs nakulla.. mitä nyt yks hartialukko..
cool.gif

Hyvin ehti letkaan mukaan, vaikka tulin vähän myöhässä. Kiitokset uusien mutkapätkien esittelystä ja ajoseurasta!
bowdown.gif

Kiitoksia vaan kaikille seurasta munkin puolesta. Oli kiva nähdä näitä immeisiä livenä, joista Rubrehtilta on kuullut vain legendaa...
wink.gif

Kiitokset vaan kaikille ajoseurasta ja jensille hyvistä mutkapätkistä. Kivasti oli tosiaan porukkaa paikalla, lienekkö ollut jotain 30 pyörää Lahnuksessa.

Iso kiitos kaikkille taas mukavan reippaasta matka-ajelusta!!
bowdown.gif

Roosalta tosin joutu lähtemään kesken takas, kun käsky kävi
inlove.gif
...

Kiitoksia Jensille vedosta ja muillekin ajoseurasta! Kiva oli taas kurvailla. Vaimokin kokeili miltä tuntuu olla siellä 'not so hot pants' -joukossa..
biggrin.gif

Se on hienoa, että näissä ajeluissa jokaiselle löytyy sopiva vauhti.

Kiitos kaikille seurasta... ja kiva oli myös välillä olla vaan maisemankatselureissulla
biggrin.gif
Kyllä se Piipu siitä lähtee kato menemään ihan ittekseen
wink.gif
joo..jos maisemii haluu ihastella ni eiku mun perään ajelee...kerkee laskee talojen seinistä tiiletki
blush.gif
biggrin.gif

kiitos heipalle ja matille ajolinjojen näyttämisestä.... ihan päin perset*ä olin ajellu....
tounge.gif
no kyl se täst lähtee ,radallekki oon menossa... ni ja mä en enää ollenkaa kerkee keskittyy maisemiin ku yritän miettii ajolinjoja ja pysyy teiän perässä ees joten kuten........

olin laskevani jotai 30 pyörää..... menkääs kaik torstaina ajelee mä en oo siell hidasteena ....
tounge.gif

kiitos jensille vedosta...taas upeet reitit....ja letka pysy kasassa niinku aina
bowdown.gif

nii ja kaikille
bowdown.gif
ajoseurasta ja et jaksoitte ootella mua
blush.gif

Käytiin kurvailemassa mutkia kolmen mopon voimin, kävästiin roosassakin vähä ennen ysiä mut eipä siellä ketään näkynyt niin jatkettiin eteen päin. Mihis aikaan olitte siellä ?

Oli ihan kivaa ...
sport05.gif

Cool (viileetä alkoi olla, kun tulin vasta ihan justiinsa ... +6 )

Oli mukava nähdä Virpi77:n porukoitakin .. pitkästä aikaa ja
niiiiin hienolla uudella pyörälläkin ....
bowdown.gif

Aika monta meitä oli kaiken kaikkiaan ..

Hyvä perusmeininki ..
smile_org.gif
.. Rock ..

Back