• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-ajelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vararengas = rengas ilman vannetta
Varapyörä= Rengas+vanne

Kylläpä saivartelu on sitten mukavaa
tounge.gif

Tervehdys,,,

Mukana matkassa...
Eihän Masalla ois tarjota zumon karttaa ko. reitistä yv:llä, saisin tohon omaan zumoon reitin tai siis juu onhan sulla mutta annatko ?
wink.gif

-pete-

Taidetaan Outin kanssa ehtiä jonon jatkoksi Myllykukkoon. Ellei ehditä ajoissa, niin otetaan varasuunnitelma käyttöön.

prkl, myöhästyin sit ihan vähän, enkä mä teitä enää löytänyt kun menin ridanjärvelle odottelemaan. Eikä tr3 vastannut puhelimeenkaan, hirveetä.

Se saarna mitä toinen ryhmä nimittäin sai vei kokonaan ajohalut olla siinä ryhmässä, ei pahalla ;)

Kyl mää viel teitin mukaan joskus lähen...Heippa sai mut jo kattoon kukolle lähtöä ja luulempa että ku mä saan tän ihmeen haulikkohalvauksen ohi niin nähdään.
jenssillä niin hieno pyörä että ihan itkettää  
baaa.gif

Tr3 oliko se niin että tankki tyhjänä ja rakko täynnä vai miten se meni
biggrin.gif

Ei vaisinkaan oli kiva käydä heittämässä lenkkiä meno oli
mukavaa ainoastaan se yksi pienempi tie oli aika huonossa
kunnossa siinä janakkalan kupeessa.

Reipas vauhtinen reissu taas  
062802moto_prv.gif
,itse poistuin kuvioista Mäntsälässä tuli nälkä,jano,hiki yms tekosyitä.
Tosiaan yks tie oli "pikkuisen" huonossa kunnossa katupyörälle ja jokunen sunnuntai letkakin osui matkalle jarruttamaan menoa.

Joo mukava reissu oli omalta osaltanikin!
Vauhti oli reipas, jopa siellä letkan hännilläkin
smile_org.gif

Itse poistuin myös mäntsälän shelliltä motarille "tallikaverin" kanssa, mutta onnistunut reissu!
smile_org.gif

PS. Ja tosiaan se eräs pätkä oli tollaselle katupyörälle veikeä kokemus
smile_org.gif

PS. Ja tosiaan se eräs pätkä oli tollaselle katupyörälle veikeä kokemus
smile_org.gif
Viime sunnuntaina vasta veikeää oli... Nyt oli sentään kestopäällystettä kuoppien ympärillä
smile_org.gif
.
Kiitokset taas kerran Masalle vaivannäöstä ja hyvästä vetovauhdista. Outi viihtyi hyvin takapenkillä, vaikka alkumatkan pikataival olikin vähän jänskättänyt Saksan baanojen jälkeen.

Juu iso kiitos vetelijöille / Masalle ...
Reitti P-Shellille oli paikkapaikoin mielenkiintoinen, hyvä näin !!!
Kiva jotta reitillä on vaihtelevaa tienkuntoa
062802moto_prv.gif

Elikkäs ite "vellihousuna" tosiaan erkanin jo P-Shellilt Sipoota kohti (Masa uhkas kehuvansa meitä jotka irtaannuttiin kesken lenkin
wink.gif
)

Kotoolta-kotoolle 261km Zumon mukaan tais keskinopeus olla 60km/h...
Elikkäs sopiva !
sport05.gif

Tietty kiitos kaikille mukana olleille hyvästä ajeluseurasta
wink.gif

-pete-

Masa toikin porukan tälläkertaa ihan mun kotikulmille. Saittepa kokea miksi meikäläisen kumi kuluu tuplavauhtia esim. tuolla loistava Tanttala-Löyttymäki-Saloinen- soppipintaisella pikataipaleella. Vaikka on soraa ja reikiä, kyllä siellä sen verran on välissä ehjääkin "päällystettä" että kuminpinta saa sopivasti kipeää
biggrin.gif

Liperin ruodusta Mommilan nurkilla. Se savupatsas tuli metsäpohjan kulotuksesta.

Siinä puukotusjutussakin, josta sain tiedon ajon aikana ja muutamien kanssa tauolla juttelin, näyttää loppujen lopuksi olleen mieletön tuuri ja uhri toipunee täysin.

Kiitokset joka suuntaan.

Kiitti Masalle mutkista. Se enduro pätkä oli mulle uusi. Kauheita reikiä, mutta kyllä porukka vaan kovaa ajoi sielläkin
bowdown.gif
. Minä en. Saisikohan tohon gixxuun huonontien alustaa
biggrin.gif

Shelliltä piti kiiruhtaa pakkaamaan pyörä ja kamat pakuun ja huomenna töitten jälkeen nokka kohti Kemoraa
062802jumpie_prv.gif

Tackar och pockar

Se saarna mitä toinen ryhmä nimittäin sai vei kokonaan ajohalut olla siinä ryhmässä, ei pahalla ;)
Se saarna on sellainen mitä ilman ei kaikkia letkoja saataisi ehjänä perille asti ;) Risteysten merkkausta ja oman taidon mukaan ajoa ei voi liikaa korostaa.

Toisille itsestäänselvyydet ovat toisille uutta asiaa
smile_org.gif

Kiitti vaan
tounge.gif
Shellillä pidetyn paussin jälkeen sai oikein nautiskellakin kunnes musta visiiri teki ajosta mahdotonta. Nipin napin löysin takaisin kotiin
tounge.gif

Kiitos Masalle vauhdikkaista mutkapätkistä.
Ja kiitos kaikille muille hyvästä matkaseurasta.

Heti alkumatkasta meinasi Masan "häntä" eksyä reitiltä,
mutta onnneksi NN_542:n äärettömömän tarkka vainu
johdatti meidät uudelleen pääjoukon luokse.
nixweiss.gif

Erityiskiitokset tästä toiminnasta.

Kilsoja kotoa kotiin kertyi minulle 380.

terveisin Masan perämies

Kiitooos kaikille
bowdown.gif

Mä myyn rykkösen pois ja ostan skoden tilalle ja sen kirkkaan visiirin.
Pelottavaa kun pelottaa omassa kyydissä
omg.gif
ihme hartialukkoja ja uskonpuutetta - no elossa ja kotona...
mut kivaa mulla oli taas, titityylle tänxit tikkarista ja pelikanille tänxit mun kaitsemisesta. Ja Kari - ihana kuulla että kaikki menee hyvin *mihin tää maailma on menossa
bawling.gif
*

ensi viikkoa odotellessa...

ai niin ja ne *laatukuvat*

Oho. Löysin myös takasin himaan.  
biggrin.gif

17 miljardia siivekästä ja tumma visiiri.. I love it.

Mutta juu, kiitokset Masalle vetojuhdan hommista!
Omaan mittarin kelasin n. 400km eli tulihan sitä
ihan kivasti ajeltua  
062802jumpie_prv.gif

Muutamat ensikertalaisetkin olivat viihtyneet RIMMONin
letkassa lopun ABC:n jutuista päätellen, iso käsi sinnekin suuntaan  
bowdown.gif

Kiitokset Masalle vedosta ja hyvästä reittivalinnasta - paljon oli uusia pätkiä. Onneks se enduropätkä oli kuitenkin varsin lyhyt ja kaikki selvisi sen läpi kunnialla. Pimeässä toi olisikin ollut jo varsin haasteellinen.

Kotoa kotiin Busan mittarin mukaan 420km.

Kiitos myös kaikille muillekin matkaseurasta - paljonhan meitä taas olikin.

Back