• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-ajelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mjoo, selvää whinee nähtävis.. mmkay? No nyt on ehkä tullut nautittua pari kultaista liikaa, mut kuitenkin. Paljon näyttää olevan 'ekakertalaisia', mikä on mielestäni hyvä asia (hoh, onpa tönkköä tekstiä), mut idea varmaan selväksi.

Itseasias, en mä tiedä miksi mä replysin.. tulipahan nyt kuitenkin kirjoitettua jotain. Meen nukkuu..

Minunkin iltalomahakemukseni on käsitelty
myönteisellä päätöksellä.  
tounge.gif

Joten illalla nähdään.  
062802moto_prv.gif

Mjoo, selvää whinee nähtävis.. mmkay? No nyt on ehkä tullut nautittua pari kultaista liikaa, mut kuitenkin. Paljon näyttää olevan 'ekakertalaisia', mikä on mielestäni hyvä asia (hoh, onpa tönkköä tekstiä), mut idea varmaan selväksi.

Itseasias, en mä tiedä miksi mä replysin.. tulipahan nyt kuitenkin kirjoitettua jotain. Meen nukkuu..
toi ukko on ihan
ghostface.gif

toi ukko on ihan
ghostface.gif
Ai, mä en olu ainoo joka ei saanu selvää tosta jutusta. Kuitenkin varmaan kauheen hyvä juttu.
tounge.gif

Ei enään kauheen montaa tuntia
062802jumpie_prv.gif

Karifi mussukkaaa... otaksää repun mukaan?
Mulla on taas kasa kaikkee kivaa
smile_org.gif

Pännii kokoaika enemmän, kun en pääse mukaan. Eiks tota vois siirtää huomiselle
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
?

tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
?
ei sun tartte olla pahalla mielellä , koska
vetäjä on huono, reittikin on varmasti huono, nopeus on huono, lähtöpaikkakin on huono ja paluupaikka on huono, osallistujia on vähän , ja kahvi on huonoa, bensa on kallista ja sekin on huono juttu, ja taas joku menee ylikovaa ja sekin on huono....
biggrin.gif

ihanko teki mieli piipittää
tounge.gif

idea3.gif
sähän voit sit illalla ajaa yksin

tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
?
vetäjä on huono, reittikin on varmasti huono, nopeus on huono, lähtöpaikkakin on huono ja paluupaikka on huono, osallistujia on vähän , ja kahvi on huonoa, bensa on kallista ja sekin on huono juttu, ja taas joku menee ylikovaa ja sekin on huono....
biggrin.gif

tounge.gif

idea3.gif
Eipäs, kun Jammuu voi sitten ajella itsekseen hyvässä seurassa huomenna ja siirtää retken klo 17.30 alkavaksi, vaikka Rusan Tebarille. Sieltä voi sitten ajaa omaa haluamaansa mutkatietä mutterille ja ei tarvitse peljätä liikoja kilometreja, jotka väsyttäisivät hentoja käsivarsia. Ei tarvitse myöskään välittää meidän lahjattomien osallistumisesta ja mistään muustakaan huonosta. Kakkukin on jo sulanut ja R1:n koneeseen on ilmestynyt kummasti lisää tehoa, kun se kulkee yksikseen, tai ainakin Jammuun mielestä, paremin kuin muiden pyörät. Ne Jammuun ilmapallokoristeet voi sitten pitää ihan huoletta kiinni pyörässä, ilman että meillä olisi aisaan mitään sanottavaa tai kommentoitavaa.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

-M

mukana - toivottavasti ei mitään sorapätkiä tiedossa.
Ei mukana. Oon niitä sorapätkiä kattomassa Jyväskylässä. Tosin huomenna on vasta lämmitelyt.
nixweiss.gif
Hyvä selitys taas...
biggrin.gif

-M
No kelpaaks, et nyt ei oo pyörää.
nixweiss.gif
Vein pajalle säätöön.
062802jumpie_prv.gif
Ei kelpaa!

Aina voi ottaa varapyörän
wink.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

-M

Ei mukana. Oon niitä sorapätkiä kattomassa Jyväskylässä. Tosin huomenna on vasta lämmitelyt.
nixweiss.gif
Hyvä selitys taas...  
biggrin.gif

-M
nixweiss.gif
Vein pajalle säätöön.
062802jumpie_prv.gif
Ei kelpaa!

wink.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

-M
Mul ei oo varapyörää edes autossa.. Siel on vaan joku paikkaussatsi, ja sillä on pikkusen huano kruisailla.
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Siitä Jammuusta vielä.

Sehän voi sitten huomenna kertoa Rusan Tebarilla kaikkia hyviä vitsejä lahjattomista moottoripyöräilijöistä paikalliselle Harrikkaklubilaisille. Kertoa heille, kuinka erinomainen pyörä on Yamaha R1, ja kuinka sillä on kivaa ajaa pitkää matkaa esim. Rusalta Mutteriin. Sit se voi vielä arvostella ääneen siellä Rusalla niiden liivihemmojen sottaista ulkonäköiä ja kertoa, että todelliset moottoripyöräilijät osaa ajaa kovaa ja ettei niiden pyöristä irtoa ylimääräisiä ruuveja itsekseen. Voi samalla myös haukkua kallista bensaa ja huonoa sekä palanutta kahvia, sekä rekkamies-munkkien rasvaa ja sokeria.

Lopuksi sitten panna kumi palamaan, ilmapallot ja serpenttiinit kaulassa ja pyrässä lepattaen, (silla ehdolla, että Yammun kytkin ei luista) Tebarin pihalla ja katsoa hilpeitä ilmeitä kahvilan ikkunasta.

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

-M

Siitä Jammuusta vielä.

Sehän voi sitten huomenna kertoa Rusan Tebarilla kaikkia hyviä vitsejä lahjattomista moottoripyöräilijöistä paikalliselle Harrikkaklubilaisille. Kertoa heille, kuinka erinomainen pyörä on Yamaha R1, ja kuinka sillä on kivaa ajaa pitkää matkaa esim. Rusalta Mutteriin. Sit se voi vielä arvostella ääneen siellä Rusalla niiden liivihemmojen sottaista ulkonäköiä ja kertoa, että todelliset moottoripyöräilijät osaa ajaa kovaa ja ettei niiden pyöristä irtoa ylimääräisiä ruuveja itsekseen. Voi samalla myös haukkua kallista bensaa ja huonoa sekä palanutta kahvia, sekä rekkamies-munkkien rasvaa ja sokeria.

Lopuksi sitten panna kumi palamaan, ilmapallot ja serpenttiinit kaulassa ja pyrässä lepattaen, (silla ehdolla, että Yammun kytkin ei luista) Tebarin pihalla ja katsoa hilpeitä ilmeitä kahvilan ikkunasta.

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

-M
Lähdetkö huomenna messiin
biggrin.gif
?

Siitä Jammuusta vielä.

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

-M
Lähdetkö huomenna messiin
biggrin.gif
?
Toi oli hyvä...

biggrin.gif

tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
?
biggrin.gif

tounge.gif
..ja aurinko häikäisee ikävästi, Masan Strömmi halkoo tuulta niin, että se aiheuttaa pyörteitä mun kypärän ympärille, linnutkaan ei enää laula, niin kuin keväällä..

sanoi:
idea3.gif
kaboom.gif

nixweiss.gif
Hyvä selitys taas...
biggrin.gif

-M
nixweiss.gif
Vein pajalle säätöön.
062802jumpie_prv.gif
Ei kelpaa!

wink.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

-M
Mul ei oo varapyörää edes autossa.. Siel on vaan joku paikkaussatsi, ja sillä on pikkusen huano kruisailla.
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
Ei tietenkään vararengas, vaan varapyörä...
wink.gif

Eikös me kerran jo keskusteltu suomenkielestä ja siitä, kuinka sitä pitää tulkita?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

-M

Back