• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-ajelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pakko on lähtee täältä maakunnistakin (lue: Mikkelistä) kattoon, millaisia noi paljon kirjoitetut torstai-ajelut oikein on. Kun vielä sain kutsun "riisor"ilta osallistua ajeluun Orgin Kuopion keikalla, niin torstaina nähdään.  
062802jumpie_prv.gif

Sattuu nimittäin sopivasti työasiaakin Hesaan, niin lätkäisen nyt kaksi kärpästä samalla iskulla.

Miten toi reitti etenee, meinaan mennäänkö itään vaiko länteen noin pääpiirteissään..??

Pe-aamuna olisi oltava miittingissä Kilossa ja aattelin varata hotellin Scandic Espoosta, ja jos ajellaan enemmän lännen suunnalla, ois toi ajelu iltasella hotellille vähän vaivattomampi.
joopa joo se ajelu päättyy tosiaan sinne mihin masa ilmoitti . mutta joukossa on kasa espoolaisia, joten mukana päset het siihen hotellin nurkalle, dont worry.

Eiköhän sitä taas olla mukana, josko ottaisi ihan viikottaiseen kalenteriin nämä ajot kun niin mukavaa on ollut.
sport05.gif

Hitsi, en taida päästä mukaan, kun on nuoremman muksun 3v. synttärit. Tai sit tuun perästä käsin, ajopuku ja mopo täynnä serpentiiniä ja ilmapalloja
biggrin.gif
.

Hitsi, en taida päästä mukaan, kun on nuoremman muksun 3v. synttärit. Tai sit tuun perästä käsin, ajopuku ja mopo täynnä serpentiiniä ja ilmapalloja
biggrin.gif
.
taidat olla hieman sellainen "peräpään" kaveri ....
biggrin.gif

ja viel nahka vaatteilla
Eli jos laittaa nahat päälle, pitää ajella kympin sakissa...vai
tounge.gif

Taidankin sit laittaa tixtexiä ja ajella rennosti hännillä...
Homma koskee vaan tota JAMMUU, koska sil ei toi eteneminen tahdo sujua, siitä huolimatta että sen mopossa pitäisi olla 180 hv. Mahtaakohan se olla tuunannu Derbin mopon päälle R1kkösen kuoret ja prassailla kavereille, että onpa mulla mopo ja osaanpa mä ajaa kovaa...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

biggrin.gif
.
taidat olla hieman sellainen "peräpään" kaveri  ....
biggrin.gif

ja viel nahka vaatteilla
Eli jos laittaa nahat päälle, pitää ajella kympin sakissa...vai  
tounge.gif

Taidankin sit laittaa tixtexiä ja ajella rennosti hännillä...
Homma koskee vaan tota JAMMUU, koska sil ei toi eteneminen tahdo sujua, siitä huolimatta että sen mopossa pitäisi olla 180 hv. Mahtaakohan se olla tuunannu Derbin mopon päälle R1kkösen kuoret ja prassailla kavereille, että onpa mulla mopo ja osaanpa mä ajaa kovaa...  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Toi kuulostaa ihan kateellisten, hitaiden ja lahjattomien puheelta
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
.
Mä vedän silloin kakkua, vetäkää te jotain muuta
tounge.gif
.

E: Muille tiedoksi, että nää on oikeesti tosi hyviä tyyppejä
thumbs-up.gif
. Ei vaan ole tarpeeksi leluja eikä muuta tekemistä
wink.gif
.

siinä eräässä elokuvassa oisko ollu american pie , se kaveri veti kans piirakkaa, oisko ollu omppu sellainen
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

sun kyl pitää tilata The Game... kun oot noin ennakko luuloton hetero
062802jumpie_prv.gif

sun kyl pitää tilata The Game... kun oot noin ennakko luuloton hetero  
062802jumpie_prv.gif
Jokos The Game on tuotteistettu? Mehän voitais Orgin porukalla ja Muukan(=kehittäjän?) johdolla kehittää siitä lähes Afrikan tähden veroinen kulttipeli
biggrin.gif
. Sä joudut vielä tuolla pk-ajelulla selittämään kaikille mistä on kyse, ihan hyvä etten oo mukana
talktohand.gif
. Niin ja muista selittää havainnollisesti
tounge.gif
.

jos en saa tota tr3:Sta puhuttua ympäri to-pe kestävälle ajelulle niin kaipa määkin tulen myllykukkoon...
smile_org.gif

Joo mukana ollaan...ku kerran päättyykin tohon 2km päähän kotoa niin osaa sitten loppupisteestä kotiin ajella
cool.gif

Ja himskatti jus sillon kun mä en pääse niin on tosiisolössilähdössä ajeleen.
nixweiss.gif
Pitää lähtee Jyväskylään päivällä. Ajelkaa varovasti.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Pitääköhän mun soittaa sinne Myllykukkoon, että pistää kaikki extra kahvipannutkin liedelle tätä menoa?

tounge.gif

Kylläpä taas harmittaa kun ei pääse mukaan
bawling.gif

Toisaalta, pääsenpähän ulkoiluttamaan uutta lelua koko päiväksi Botniaringille.. Sellaista rauhallista sisäänajoa..
inlove.gif

Pitäkää hauskaa, ens viikolla sit uusiks.

edit: Eikun perkele, enhän mä pääse silloinkaan (7.8.) kun oon kertaamassa..
bawling.gif
Ellei sit lähdetä Hyrylän Shelliltä..?
idea3.gif

Back