Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tuo Viking Line ja muut ruotsinlaivat muutu apinoiden planeetaksi viimeistään puolen yön aikoihinOnko Apinoiden planeetta Ruotti? Sinne matkalla tääkin punaisella laivalla Tsadista , MC Trio Töykeät
Millanen mä nyt olenviisumi ja viisumi, aina se sama viisumi.Emmäkato tuu.. moon sopinu muuta menoa jo - ja toi ainainen espoo ei jotenkin enään iske - anteeksi vain ..tuu ny saat yllätys lahjan.En tule pempööleen taaskaan![]()
viisumi menny vanhaks jo
mie tuun sitten taas kun lähteään jostain muualta![]()
![]()
ps. meinattiin en mennä porvooseen mut kun oot tollanen ni ei mennä ..![]()
![]()
Taas?Ei pysty...joku rikko mun pyörän![]()
Se vaan jaksaa siitä vanhasta nuristaTaas?Ei pysty...joku rikko mun pyörän![]()
Niinjoo, se oli tää "lainaa pyörääsi naiselle ja katso tulos"-juttuSe vaan jaksaa siitä vanhasta nuristaTaas?Ei pysty...joku rikko mun pyörän![]()
![]()
Kai sä meet mopolla? Voitko ottaa kuvan kampaajan ilmeestä, kun se on hikihatussa vääntäny sun tukkas hienolle väkkärälle, ja sit vetäset kypärän päähän...Sen sijaan että mä leikkisin poikien kaa mopoilla mä meen kampaajalle![]()
Ihme touhua!Kai sä meet mopolla? Voitko ottaa kuvan kampaajan ilmeestä, kun se on hikihatussa vääntäny sun tukkas hienolle väkkärälle, ja sit vetäset kypärän päähän...Sen sijaan että mä leikkisin poikien kaa mopoilla mä meen kampaajalle![]()
![]()
ensinnäkin A. menen mopolla sinne tiettyIhme touhua!Kai sä meet mopolla? Voitko ottaa kuvan kampaajan ilmeestä, kun se on hikihatussa vääntäny sun tukkas hienolle väkkärälle, ja sit vetäset kypärän päähän...Sen sijaan että mä leikkisin poikien kaa mopoilla mä meen kampaajalle![]()
![]()
Mä olen kuullut (luullut), että teillä laitetaan renkaatkin vanteelle ihan omatoimisesti niin miksi ei sitten voi myös kammata itse?![]()
Aja sukisukilla niin se ei mene rikkiEi pysty...joku rikko mun pyörän![]()
Se kuule sattumoisin on just gikseri joka on rikki...Aja sukisukilla niin se ei mene rikkiEi pysty...joku rikko mun pyörän![]()
![]()
Eikös se olis jo aika korjata?Ei pysty...joku rikko mun pyörän![]()
Niin mä arvasinkin!Siksi oli pakko laittaaSe kuule sattumoisin on just gikseri joka on rikki...Aja sukisukilla niin se ei mene rikkiEi pysty...joku rikko mun pyörän![]()
![]()
Tuppaa noi HD(miähe):T miittaavan Bembölessä just keskiviikkoisin.Tätä nää helteet teettää, kurvasin tänään kuudeksi paikalle, ihmettelin vaan et onpa meitin joukos paljo harrikkamiehiäää...![]()