Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs se niin suivaantui?Oli mukava reissu juu!
Olin jotenkin asennoitunut että sellainen parin tunnin reissu olisi tiedossa mutta aikaa menikin yli 4h.
Meinas sillä fordikuskilla hermot mennä kotiin tullessa porvoon motarilla. Lähti ohittamaan vasemman puolen piennarta pitkin.
kyllä se oli piipun iloinen joukkio, tosin tällä kerralla ilman maestroa...Ajelin Porvoosta kotiinpäin neljän aikaan Myrskyläntietä ja vastaan tuli kymmenkunta motoristia. Olikos mc piipu täälläpäin liikkeellä?
Ei tainnut sulattaa sitä että ohitettiin se pariin otteeseen.Mistäs se niin suivaantui?Oli mukava reissu juu!
Meinas sillä fordikuskilla hermot mennä kotiin tullessa porvoon motarilla. Lähti ohittamaan vasemman puolen piennarta pitkin.
Cometrider mainitsi myös asiasta mutterilla ku käväsin fiilistelemäs siellä....
tommosii ikävä kyllä aina liikenteessäEi tainnut sulattaa sitä että ohitettiin se pariin otteeseen.Mistäs se niin suivaantui?Oli mukava reissu juu!
Cometrider mainitsi myös asiasta mutterilla ku käväsin fiilistelemäs siellä....
Se meni aina ohi ja sitten hidasti vauhtia joten mentiin uudelleen ohi. Olisko ollut tokan tai kolmannen kerran jälkeen kun sillä meni hermo. Ton jälkeen se sitten ei enään jäänyt hidastelemaan eteen.
Mä olin silloin letkan vikana ja heti kun oli mut ohittanut niin meni seuraavan pyörän takarenkaaseen kiinni.
tommosii ikävä kyllä aina liikenteessäEi tainnut sulattaa sitä että ohitettiin se pariin otteeseen.
Se meni aina ohi ja sitten hidasti vauhtia joten mentiin uudelleen ohi. Olisko ollut tokan tai kolmannen kerran jälkeen kun sillä meni hermo. Ton jälkeen se sitten ei enään jäänyt hidastelemaan eteen.
Mä olin silloin letkan vikana ja heti kun oli mut ohittanut niin meni seuraavan pyörän takarenkaaseen kiinni.
.. ennen seuraavaa kertaa .. perjantaina keilaamaan .. ja klunk klunk klunk .. eikä huolet paina ..Alkoholia en enää ikinä juo...
sanoi:.. ennen seuraavaa kertaa .. perjantaina keilaamaan .. ja klunk klunk klunk .. eikä huolet paina ..
sanoi:.. ennen seuraavaa kertaa .. perjantaina keilaamaan .. ja klunk klunk klunk .. eikä huolet paina ..
Matti, vasta lauantaina![]()