• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu sunnuntai 25.3.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitoksia kaikille .. mukava oli cruisailla vaikka paikoittain hiekkaa olikin muttei onneks haitaksi asti...
Seuraavalla kerralla varmasti piipu on mukana joten ensimmäiset "piipun ajot" ovat pian ovella......
Seuraavaan kertaan....
buttrock.gif

Oli mukava reissu juu!
Olin jotenkin asennoitunut että sellainen parin tunnin reissu olisi tiedossa mutta aikaa menikin yli 4h.

Meinas sillä fordikuskilla hermot mennä kotiin tullessa porvoon motarilla. Lähti ohittamaan vasemman puolen piennarta pitkin.

Kiitoksia minunkin puolestani ajoseurasta...kevään eka iso ajolenkki tuli sitten heitettyä...

Mukava maaliskuinen sää...tämmöstä useemmin..
biggrin.gif

Oli mukava reissu juu!
Olin jotenkin asennoitunut että sellainen parin tunnin reissu olisi tiedossa mutta aikaa menikin yli 4h.

Meinas sillä fordikuskilla hermot mennä kotiin tullessa porvoon motarilla. Lähti ohittamaan vasemman puolen piennarta pitkin.
Mistäs se niin suivaantui?
Cometrider mainitsi myös asiasta mutterilla ku käväsin fiilistelemäs siellä....

Ajelin Porvoosta kotiinpäin neljän aikaan Myrskyläntietä ja vastaan tuli kymmenkunta motoristia. Olikos mc piipu täälläpäin liikkeellä?

theseus ku lähti vetää letkaa abc:eeltä ni se huus mulle et minne mennää...huusin takasin et porvooseen
tounge.gif
et eiköhän ne sinne menny
biggrin.gif
tounge.gif
?menittekö?

edit:thesukka mua nopeempi...eli menitte...
biggrin.gif

Oli mukava reissu juu!
Ei tainnut sulattaa sitä että ohitettiin se pariin otteeseen.
Se meni aina ohi ja sitten hidasti vauhtia joten mentiin uudelleen ohi. Olisko ollut tokan tai kolmannen kerran jälkeen kun sillä meni hermo. Ton jälkeen se sitten ei enään jäänyt hidastelemaan eteen.

Mä olin silloin letkan vikana ja heti kun oli mut ohittanut niin meni seuraavan pyörän takarenkaaseen kiinni.

Oli mukava reissu juu!
Se meni aina ohi ja sitten hidasti vauhtia joten mentiin uudelleen ohi. Olisko ollut tokan tai kolmannen kerran jälkeen kun sillä meni hermo. Ton jälkeen se sitten ei enään jäänyt hidastelemaan eteen.

Mä olin silloin letkan vikana ja heti kun oli mut ohittanut niin meni seuraavan pyörän takarenkaaseen kiinni.
tommosii ikävä kyllä aina liikenteessä
veryangry.gif
veryangry.gif

Kiitokset kaikille ja etenkin joukon vetäjille; vauhti oli kohdallaan. Mulle ei oikein munkki maistunut tänään
biggrin.gif
. Viiden maissa sain jo syötyä sämpylän ja sillä sitten jaksoikin puolentoista tunnin sählymatsin. Alkoholia en enää ikinä juo...

tommosii ikävä kyllä aina liikenteessä
veryangry.gif
veryangry.gif
[/QUOTE]
Joo, primitiivireaktiot liikenteessä ei ole ikinä kenellekkään hyväksi. Pitää vaan toivoa ettei noita tuu omalle kohdalle kovin usein ja samaan aikaan itse omalla käyttäytymisellä pyrkiä olemaan antamatta aihetta hermostua.

Kiitos Letkan piikkipaikkaa pitäneille!!!
bowdown.gif

Met jäimmä heti lähdössä Comet riderin kanssa letkasta... Ajelimma kehä 1:stä Lahden väylälle siitä Korson liittymästä Nikkilään siitä vasempaan suuntaviittaa en nyt muista, seuraava käännös olikoin sitten Hinthaaraan ja sieltä sitten kohti Porvoota, jossa saimme pää joukon kiinni...
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Piipu: Kyllä kävimme Porvoossa ja paluumatkallakin ohitimme sen.
thumbs-up.gif

Olimme varmasti pisin yhtenäinen letka liikenteessä, Jassu mutterilla kehui näkyä komeeksi, kun tulimme Turun motarilla vastakkain...

Liikkeellä olikin kiitettävästi pyörämiehiä.

Kiitos kaunis kaikille seuralaisille, oli miellyttävää nähdä uusiakin kasvoja.
062802jumpie_prv.gif

Mieluusti oisin osallistunu tähän miittinkiin mutta ku olin tänää Lohjalla hakemasa pyörää pois niin ei ollu mahdollisuutta.

Noh kyl näitä päiviä täs viel on vaikka ajokausi onki huolestuttavan pitkällä...
smile_org.gif

Back